Bijna 9 mnd en nog niet "los" kunnen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mumtobe21, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Mijn dochter is overal erg snel mee en slaapt daarom slecht denken wij...
    Maar kom er maar is achter...
    Zonet werd ze weer helemaal over d'r toeren wakker dus ligt nu bij ons in bed..
    Hoop dat als ze loopt en tanden heeft alles beter wordt!!

Vandaag helpt zelfs de snoozzz niet :(

2. quest

quest Lid

19 mrt 2011
    7
    0
    0
    NULL
    groningen
    mijn dochter in ook ingebakerd geweest, is nu 14 mnd en ze ligt in een slaapzak van de Hema en ik heb de mouwen dichtgenaaid. Ze kan wel met haar armpjes in haar gezicht krabben als ze bijv jeuk heeft, maar niet meer dat maaien waardoor de wakker werd

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Angel: Hier ook een vlugge ontwikkelaar dus het zal idd ook wel een stukje verwerking van de dag zijn..

afgelopen nacht ook weer drama en vandaag overdag wil het ook niet echt..

@ quest: hmm dat vind ik toch wel eng.. hij zou zich dan ook niet echt op kunnen drukken of af kunnen zetten als hij op zijn buikje ligt en met zn gezichtje in t matras of t lakentje ofzo.

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Um85, ik zou dat ook proberen, volgens mij kan het ook een vorm van uitproberen zijn..... Idd troosten en weer 5 minuten wachten, dag erna steeds 6 minuten wachten, dag erop 7 enz enz...... T is even volhouden denk ik. Onze dochter kroop altijd omhoog en werd dan wakker omdat ze met haar hoofd tegen de bovenkant lag. Nu zonder slaapzak gaat dat beter, want kan ze zichzelf goed leggen.

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    heb je al eens geprobeerd om hem op de buik te laten slapen?
    ik ben niet vóór buikslapen maar mijn kids doen het allebei!?
    en mijn zoontje slaapt hierdoor rustiger en kan niet naar boven kruipen in zijn slaapzak.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dorianne: Als hij zich loswurmt gaat hij op zijn buik liggen en dan kruipt hij juist het hele bedje door ;)

Deel Deze Pagina