Hongerige baby 4 maanden niet meer doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sydney01, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sydney01

Sydney01 Lid

15 okt 2008
    41
    0
    0
    Hallo,

Ik zou graag advies hebben over mijn jongetje van 4 maanden. Hij heeft vanaf de geboorte altijd goed gedronken, erg goed zelf. De eerste 2 maanden bv, ging heel goed maar wel erg licht verteerbaar voor hem, hij is een grote eter. Langzaam aan ben ik meer voedingen gaan vervangen door nutrilon. Hij bleef om de 2,5 à 3 uur komen, behalve snachts. Toen hij ongeveer 3 maanden was ging hij ook doorslapen van ong. Half 10 tot half 7, 7 uur. Met 3,5 maand ben ik iom het CB gaan opbouwen met nutrilon forte. Dat gaat goed, hij komt nu om de 3 of 3,5 uur. Ook ben ik met 4 maanden begonnen met groente, dat gaat ook goed maar daarvan eet hij nog niet zo heel veel.
    Het probleem is nu echter, dat hij sinds hij 3,5 maand is ( dus eigenlijk sinds we de forte toe zijn gaan voegen) niet meer doorslaapt. Dat begon met 1 keer per nacht komen voor een voeding, en inmiddels zitten we op 3 keer per nacht komen voor een voeding ( ik geef snachts/ sochtends vroeg nog bv, maar heb niet voor meer als 1 voeding).
    Hij zit dus normaal gesproken al op 4 x 200cc (5 scheppen forte, 1 schep standaard) plus groente, soms ook fruit, en 1 x bv!
    Kan hij dan nog steeds honger hebben, en moet ik hier wel aan toe blijven geven? Ik dacht dat het misschien met zijn sprong te maken zou kunnen hebben, hij wordt over 2 dagen 19 weken......

Wie kan mij adviseren hoe hiermee om te gaan of over een mogelijke oorzaak? De nachten beginnen mij op te breken......

Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina