hallo dames, ff een vraagje ik heb heel veel witte rompers maar na een tijdje worden de rompers toch een beetje grauw ik was ze echt alleen in de witte was. hoe houden jullie de rompers mooi wit en schoon? soms krijg ik de vlekken er niet uit! en dit geld soms het zelfde voor de gewone kleding krijg ik ook niet altijd mooi schoon iemand tips?
Voor de witte rompers gebruik ik altijd Vanish (cristal white), hier laat ik altijd de vlekken mee inweken en de rompers zijn zo weer mooi schoon en wit.
ik lees mee, want nadat bij mij vanish niet meer helpt, en ik de tip kreeg van driehoek, en shout, en dat geprobeerd te hebben, krijg ik nog niet alles eruit, dus ben opzoek naar de gouden tip
dr beckmann vlekkenduivels. dat helpt hier ideaal voor fruitvlekken. verder goede wasmachine klinkt flauw, maar is wel zo. ik heb zelf een miele.
Miele wasmachine, 60 graden, Neutral voor de witte was, alleen bij vlekken Vanish Oxy Action Christal White (kleding slijt hiervan, dus gebruik ik niet standaard).
Waspoeder voor witte was van de Lidl, ik zweer erbij. Nooit grauwe of gelige witte was. Maar heerlijk friswit. Mijn hydrofielen zijn al 2 jaar oud nu en zien er nog uit als nieuw
ik was met ariel en mijn witte rompers blijven mooi wit. Vlekken verdwijnen meestal ook weer na een keer (of paar keer) wassen. En anders was ik ze als de zon schijnt en leg ik ze op het wasrek in de zon (krijg er zo bijna alle vlekken wel uit).
maar gooi je dan eerst alles in een emmertje sop voor dat je het in de wasmachine doet? Ik heb al zo'n wasserette gevoel thuis en zou er eigenlijk niet nog meer mee bezig willen zijn . Ik doe wel eens een schepje Vanish bij het normale wasmiddel maar dat lijkt niet echt te helpen....
schepje vanish voor de witte was in de wasmachine trommel zelf doen bij de was in, en dan gewoon waspoeder in het bakje! werkt super!
Moeilijke vlekken van tevoren even insmeren met afwasmiddel (ja gewoon doodnormaal afwasmiddel), beste is om het nog even te laten intrekken en huppatee in de wasmachine. Ik krijg alle vlekken er zo op 30 graden uit. Echt ideaal, zelfs poepvlekken zijn geen probleem.
je geloofd het of niet maar t werkt perfect!! zodra ik witte was heb en er zitten vlekjes in dan maak ik het nat met koud water doe er afwasmiddel op wrijf het goed over de vlekken.......laat het gewoon zitten en maak een emmer met koud water en een flinke scheut glorix (groene fles)zonder bleek er in....nacht laten staan volgende dag is de was helemaal groen gewoon in de wasmachine niet uitspoelen wasmiddel erbij koud programma en spierwit is je wasje weer! borstvoedingsvlekken gele poep vlekken alles krijg ik er mee uit en heb ik gekleurde was met een vlek doe ik het precies het zelfde die chloor zonder bleek bijt niet uit
Ossengalzeep werkt ook goed! Als het zonnetje schijnt (helaas gebeurt dat niet vaak) maar de kleine vlekjes die na de wasmachine er nog niet helemaal uit zijn.. even in de zon laten bleken en ze zijn weg..
klopt over dat afwasmiddel! dat gebruik ik vaak voor vetvlekken, zodra ik vet in mijn kleding krijg, gelijk afwasmiddel erop smeren en dan bij de was gooien. en wanneer het in de was komt, is de vlek er ook uit! dat werkt echt super goed. ik heb trouwens ook standaard afwasmiddel bij de wasmachine staan!
Hier ook zo, en voor erge vlekken heb ik vlekkenduivel. Die zijn er in alle soorten. Heb bv voor mezelf, verf en inkt enzo, gaat er allemaal uit! Te koop bij bv kruitvat
Hier gewoon een goede wasmachine en zo veel mogelijk in de zon hangen. Had laatst een jurkje van dochterlief met tomatenvlekken erin. De 1e keer wassen waren ze er nog niet uit, de 2e keer en buiten hangen wel. Heb ook weleens een wit shirtje met wat fruit vlekjes langs de mouwen, maar ik vind 't niet zo'n ramp, als het gewassen is, is het schoon en de meeste mensen zien het echt niet.