Bijna 9 mnd Nog veel terug geven..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tukker, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Nu een uur na de fles te hebben gehad en waarvan 10 min bij mij op schoot en 30 min in het wippertje. Heb ik haar op de grond gelegd om te spelen en zonet binnen 10 weer 2 flinke gutsen terug gegeven. Pffff vind het echt niet leuk Ze heeft er gelukkig nooit geen last van. Nu was ik er meteen bij maar als ik het niet meteen zie is ze voor ik het weet is ze dan helmaal nat:(
    Dit is bijna elke ochtend zo. Dit geld ook als ze iets van ander vocht krijgt als thee of water. Als je haar laat spelen dat is binnen de korste keren het er weer uit. Mijn vraag is dit normaal en hoe lang duurt het:(. Er is nooit Reflux bij haar vast gesteld.

2. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Heb je het bij het cb er over gehad? Het is wel lastig voor je, maar wel fijn dat ze er geen last van heeft.

Ik zou effe navragen bij het cb of huisarts (als cb met vaag antwoordt komt)

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Geef je JBPM? Anders zou je deze kunnen ophogen.

Het is hier pas gaan minderen toen ze met 11 maanden ging staan en meer rechtop kwam.
    Over het algemeen is het nu zo goed als verdwenen.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is meneer ook een makkelijk spugertje. hoeft maar iets te zijn, en hij kotst alles uit. vnl vloeibare zaken zoals melk of pap. de laatste keer (rond 9mnd) kwam het eerst door (dubbele) oorontsteking en toen door doorkomende tandjes. Nu dat de tandjes er helemaal door zijn, gaat het gelukkig weer een stuk beter.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Hier was de eerste een spugertje en de jongste nu weer...Ik geef idd jhbpm dat helpt opzich goed...

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties gaf veel terug tot 1 jaar, volgens cb hier mag dat ook nog.

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Marieke ja of het mag? Ik bedoel als het te veel is vallen ze af ... hier tenminste wel..

Nu ze meer vast voedsel eet is het al een heel stuk minder.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja oke afvallen is natuurlijk niet goed. Ties groeide goed en daarom maakte het niet uit.

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Renske groeid tot nu toe wel goed...en JHB heb ik tot 7 maanden gebruikt en afgebouwd en dat ging wel goed.
    HEt zal vast wel beter gaan als ze meer in de vertikale houding komt. het is alleen een betje vervelend dat je haar soms wel 3 x per dag helemaal kunt verschonen. En idd vast voedsel spuugt ze niet van, Heeel af en toe ietsje.

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja hier gebruik ik veel slabbertjes...

Het is vooral minder als je op bezoek bent ergens ....

Afbouwen gaat hier niet want dan spuugt ze gelijk weer meer....

11. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Bij beide kinderen gehad. Ze droegen hier standaard een slab (is op veel foto's ook te zien). Het gaat vanzelf over maar bij de een duurt en het langer dan bij de ander. De oudste had een combinatie met reflux maar de jongste niet.

Deel Deze Pagina