Nog meer dreumessen met rare "hobbies"?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Michelle04, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mijn zoontje is fan, heel erg fan van het dier de Okapi (bedankt Diego) en van het programma over het blauwe konijn "Bobo". Vooral de Okapi wordt in bijna iedere zin gebruikt: "Mama Okapi vallen" "Mama Okapi zoeken" en als ik zeg dat hij een leuke giraffe op zijn pyama heeft staan dan wordt hij boos en blijft hij bij hoog en bij laag beweren dat het een Okapi is:(:D Ik vraag me af wat er mis is met Cars of de Teletubbies want daarvan is een dvd of een stuk speelgoed zo gevonden. Ik ben nu al 3 speelgoedwinkels af geweest maar nergens kan ik iets vinden op dit gebied. Gelukkig heb ik een aantal afleveringen van Bobo op kunnen nemen van Nick jr. maar na die zo'n 800x te hebben gezien lijkt het me wel leuk om wat anders te kijken. Nog meer kindjes met een ietwat ingewikkelde voorkeur? En mocht je weten waar ze iets op het gebied van Okapi's en blauwe konijnen verkopen dan hoor ik het uiteraard ook graag :)

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat grappig! Maar ik kan je helaas niet verder helpen.

Mijn zoontje is juist bang voor Bobo! :D

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties zijn hobby is lege petflessen een voor een uit de keuken halen, en hardop lachend mee door de gang te rennen en onder de kapstok te gooien. als ze allemaal daar liggen gaan ze een voor een weer terug.

en waarom? geen flauw idee...

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hier is alles kikker! Of kakke zoals hij het noemt (combinatie van kwak en kikker. auto's zijn kakke, de poes buiten is kakke echt alles. Hij wil als hij drinken heeft altijd proosten en roept dan 'gru' dat is dus proost?

En als we ergens zijn dan kust en knuffelt hij standbeelden.

5. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    #5 allanieew, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    een okapi t-shirt (het zal wel een te klein maatje zijn maar ik denk dat een groter maatje best te creeeren is door de maker)
    Okapi | Baby bio-shirt met lange mouw gemaakt door Reddy | Spreadshirt | ID: 6943559

via ebay zag ik ook een okapi knuffel in diverse varianten wellicht dat die ook in nederlandse dierentuinen te krijgen is (blijdorp heeft okapi's als het goed is)
    en ook van de plasic schleich en of bullyland figuren die ze vaak bij houten/ alternatieve speelgoedwinkels verkopen bestaat een okapi variant.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de Okapi wel eens stuk leuker vind dan bobo ;) en het is misschien wat voor de hand liggend, maar heb je ook op bobo.nl gekeken voor kleurplaten e.d.

Deel Deze Pagina