Ik ben nu 26w4d zwanger, heb 3 hernia's, 7 versleten wervels en fibromyalgie, tot verleden week ging het allemaal nog wel. Helaas nu sinds 1 week echt niet meer, mijn buik is 26 cm in omvang toegenomen, heb een behoorlijk zware buik al dus heb echt gigantisch pijn in mijn rug Echter niet in mijn onderrug waar ik het verwacht had maar juist halverwege mijn rug aan de zijkanten van mijn ruggenwervel ter hoogte van mijn flanken zal ik maar zeggen. Ik weet dat je van die steunbanden hebt die je buik ondersteunen om je onderrug te ontlasten maar zoals gezegd heb ik geen last (niet meer dan de pijn die ik altijd dagelijks heb) van mijn onderrug. Bestaat er ook iets wat zo ondersteunt dat halverwege de rug, de pijn minder gaat worden? Ik kan bijna niet meer functioneren, kan me geen houding aanmeten als ik op de bank zit, het is zo pijnlijk Ik slik 3 maal daags morfine maar het helpt totaal niks aan de pijn die ik nu ervaar of waarschijnlijk zou het zonder morfine helemaal een helse pijn zijn. Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
Ik vermoed dat je wel bij een fysiotherapeut of zoiets loopt? Zij hebben vaak wel van die banden. Wie weet kun je bij hun navragen. Ik heb nu een band te leen van iemand voor bandenpijn/bekkenpijn en deze ondersteunt ook een beetje je rug. (zij had hem van de bekkenfysiotherapeut gekregen)
Nee ik loop niet bij een fysiotherapeut, wel eventjes geweest maar die kunnen niks voor me doen. Ik kan bijna geen oefeningen doen omdat mijn onderrug helemaal vergroeid is en bekkeninstabiliteit heb ik gelukkig niet. Masseren helpt heel eventjes maar dat is dus geen blijvende oplossing. Ik zal nog eens vragen maandag aan de gynaecoloog of die iets weet want zie me zo niet nog 13 weken rondlopen eigenlijk
Nee kan me voorstellen dat je dat niet wilt! Hoop dat de gynaecoloog iets voor je kan betekenen! sterkte ermee!
Ik had idd met bekkeninstabiliteit wel zoon band. . Misschien hebben ze die ook voor halve wegen je rug.. als de gynaecoloog niks weet bel dan even met een fysiotherapeut wie weet is er wel wat voor .. sterkte iig