Hoi mensen, Wij zijn inmiddels 6 maanden bezig. Deze keer toch al een lange tijd (dag of 6) steken en krampen aan de linkerkant. Vanmorgen een test gedaan, Kruidvat 2v5 (4 dagen voor nod) Deze gaf onderstaande reactie. Zou dit iets kunnen betekenen?
Nee dit is geen streep. Althans ik zie hem niet op je test. Is een weerspiegeling lijkt het wel. Staat ook te dicht op de controlestreep. Kan je er een duidelijke foto van maken in daglicht?
Nee, helaas. Ovulatie was vorige week zaterdag of zondag. Vrijdag 27 juli had ik een zeer goede ovulatie test, 2 dikke strepen. Ik hoop dat ik te vroeg ben...
29 juli je eisprong en vandaag dus pas 8 dpo. En dat kan zeker te vroeg zijn! Over een dag of 3 nogmaals testen
Pfff spannend!! Ik voel ook nog steeds de steekjes/krampen. Zal mijn lijf mij nou echt zoveel dagen voor de gek houden?? Ik wil het natuurlijk heel graag (net zoals iedereen hier)
Het duurt al echt een dag of 6... niet de hele dag maar gedurende de dag af en toe steekjes. Niet vervelend maar wel voelbaar. Alsof er iemand met speldjes in prikt zeg maar.
Ja.... door de progesteron. Je hebt dit dus al vanaf 2 dagen na je eisprong en na je eisprong wordt standaard progesteron aangemaakt die dit soort klachten veroorzaakt. Heeft dus, gezien je moment van cyclus, niks met een zwangerschap van doen
Sorry, maar op 2 dpo is het eitje nog in afdaling naar de baarmoeder en de innesteling is pas rond 7 dpo en pas na de innesting wordt hcg aangemaakt en kan je daarna kwaaltjes van hcg krijgen. Op 2 dpo is dat echt onmogelijk.
Helaas volgens mij geen streepje maar je bent vroeg, het kan nog! Over een paar dagen nog een keer testen. Niks zo vreemd als een vrouwen lichaam , we zijn geen machines alles kan . De één test vroeg de ander laat, succes en ik duim
Ja, lastig. Voorgaande keren zag ik gewoon helemaal niets. Ook geen ‘witte streep’. Ik probeer het gewoon over 2 dagen opnieuw. Hopelijk dan dat duidelijkheid
Innesteling kan ook 4/5 dagen na dpo zijn. Stel dat de ovulatie zaterdag 30-7 was, zou het wel kunnen dat ik vanaf dinsdag/woensdag (weet niet meer precies) wat voel