Bijna 9 weken sinds laatste ongesteldheid. nog steeds negatieve test.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LisaL1990, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Nou wij zijn niet bezig om zwanger te worden. We hebben net een huis gekocht en wouden nog een jaar wachten voordat we gingen beginnen.

Maar mijn man en ik zijn echte kinder mensen. En willen allebij heel jong kinderen.. We zijn allebij 22 nu. Dus ik hoop indd heel erg dat ik zwanger ben hahah .. :D

Een vriendinnetje van mij is ook zwanger op dit moment. En zij had ook diezelfde buikpijn klachten, en de andere kwaaltjes..

Maar het is wel stom dat ik dan een week moet wachten op een uitslag terwijl de meeste het binnen een uur kijgen.. Misschien wordt er op meerdere dingen getest.. :p

Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als er spoed is via een gyn dan weet je vaak binnen een uur de uitslag. Maar dat is bij jou niet het geval dis is helemaal normaal hoor die week wachten. Alleen minder voor jou :D

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

pfff wat lang wachten.

4. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Jammer maar helaas niet zwanger... Ik ben ongesteld geworden. En eigenlijk baal ik als een stekker.. :(

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O jeetje....dikke knuffel.

Kun je niet met je man om tafel om te overleggen of jullie toch niet wat eerder aan een kindje kunnen beginnen?

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    oh wat jammer zeg, maar je bent in ieder geval ongesteld dus je hebt wel duidelijkheid waar je nu in je cyclus zit.

Dat is misschien een schrale troost, op naar een volgende eisprong en idd misschien eens overleggen met je man?:)

7. LisaL1990

LisaL1990 Lid

12 feb 2013
    48
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Vianen
    Dank jullie wel, ja ik ga vanavond maar eens praten. Hij reageerde vanmorgen via de whatsapp dat hij het wel jammer vond..

Dus ik ga maar eens duimen vanavond... hihi

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Jammer, maar fijn dat het je ook inzicht geeft. ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer!

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi lisal,

Jeetje wat vervelend dat je ongi bent geworden! Zat met je mee te hopen op een andere uitkomst!
    Het gesprek met je mannetje heb je waarschijnlijk al gehad, toch wil ik je nog succes wensen!!

11. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Jammer joh! Zou best kunnen dat je dan door alles 'stress' (nieuw huis, trouwen) je cyclus van slag was en dus zo lang 'over tijd' was.
    Maar kan me voorstellen dat je dacht dat je misschien wel zwanger was. Zodra die mogelijkheid dan bestaat, ga je stiekem toch best wel op rekenen. En als je dan onverwacht weer gaat bloeden valt het best wel tegen hé?

Heb je al met je mannetje kunnen praten???

Deel Deze Pagina