Wie heeft er nooit een knaltest gehad? Test nu al een paar dagen met kv testen maar krijg maar geen knalstreep..
ik heb zelf in 2009 wel echte knallers gehad met de kruidvat... maar ik ben nu weer zwanger en krijg ook nog geen echte knallers, wel hele duidelijke strepen zie mijn album voor foto's van mijn testen van afgelopen dagen.
Bij mij hetzelfde verhaal, bij mijn 1e zwangerschap in 2009 knalde die ervan af en bij mijn 2e zwangerschap 2012 (bbz) kreeg ik pas tegen de 6 weken iets wat LEEK op een knaller, maar was het nog steeds niet.
Bij mij werden KV ook niet heel donker. Toen CB al 2-3 weken aangaf vond ik de streepjes op KV nog erg licht. Gewoon eens met een ander merk testen, voor je eigen gemoedsrust? De Testpoint 2v5 waren bij mij een stuk donkerder in ieder geval.
volgens mij zijn die van mij wel een stukje donkerder, ik hoop dat ze iig gauw gaan knallen! ook voor jou hoop ik dat ze gauw gaan knallen ! ik probeer nu iig nog positief te blijven, de cb digitaal gaf aan 2-3 weken en dat komt mooi overeen ik zit nu nog maar 1 over na mijn nod dus ik wacht nog even een paar dagen... hoewel ik hem wel knijp hoor, hoop zo dat het goed blijft gaan.
je hebt geen knallers, maar ze worden wel duidelijker. weet je zeker dat je je nod wel goed had? of kunnen er wat dagen verschil in zitten? ik had dit keer eigenlijk meteen op nod al vrij duidelijke test en 2 dagen erna een echte knaller. Bij mij vorige werden de testen ook niet echt duidelijker en dat werd helaas een mk. ik vind nogmaals dat jou testen wel gewoon oplopen, het gaat alleen niet heel vlot
Ik stop gewoon met testen vanaf nu! Ik maak mezelf alleen maar gek! Een streep is een streep en hij loopt alleen maar op. Bij de vorige zwangerschappen ook niet door blijven testen maar nu ik een mk heb gehad blijf ik bevestiging zoeken. Heb gister bruinverlies gehad, ook dit heb ik bij beide zwangerschappen gehad dus voor mij een positief teken!
@nickez. Het maakt ook uit hoeveer na je eisprong je nu zit. Zit je al op je NOD (bijv 14 dpo), of zijn de testen van eerder. Mijn testen waren ook eerst lichter, gisteren op 14dpo echt pas donkerder maar nog geen knal streep (zie ook fotoalbum van mij)
@Nickey. Ja dan zou je het idd wel verwachten. Maar je hoort ook verhalen dat de een veel langzamer HCG aanmaakt dan de ander. Sommige meiden testen pas paar dagen na een NOD positief. Dus het kan nog alle kanten op! SPannend hoor
Ik had ook geen knaltest maar goed genoeg om te zien dat hij positief was. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Die van mij was wel duidelijk ^^ 1 dag na NOD. Durfde ook niet eerder te testen, dus misschien dat ie daarom zo duidelijk was.. Deze is ook van de KV.. Deze een week later:
Je rijtje ziet er mooi uit hoor. Ik testte bij mijn zoontje posi met kv op dag 32 en de mvmtest was op dag 35, maar waren beide geen echte knallers en was toch echt een goede zwangerschap. Denk dat het er gewoon aan ligt of je snel veel hcg aanmaakt. Probeer lekker te genieten.