bijna 9 weken zwanger en ex weet van niks.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Crankyberry, 20 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Als de wijkagent en veilig thuis erbij komen kijken, dat twijfel ik of je hier goed aan hebt gedaan. Ik had het dus ook nooit verteld.. Maar goed dat is al gebeurd.

    Ik wens je ontzettend veel sterkte.
     
  2. Crankyberry

    13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    Bedankt voor al jullie reacties.

    Misschien heb ik de verkeerde keuze gemaakt, misschien niet.

    Voor nu voelt het voor mij als een opluchting, dat ik hem of anderen niet tegen kom en hij het zo te weten komt.

    In de ideale situatie was ik niet zwanger van hem, maar het is nu eenmaal zo.
    Ik heb getwijfeld over een abortus door de hele situatie.

    Met 5/6 weken dacht ik een miskraam te hebben, de opluchtig was heel groot toen bleek dat het hartje gewoon klopte

    Verder ben ik er wel rustig onder.
    Ik weet het ook niet eerlijk gezegd ;)
    Het is wel zo dat ik erg ben opgelucht dat hij het weet en niet bang hoef te zijn dat ik hem of mensen die we kennen tegen kom (nu of later) en hij er op zo'n manier achter komt.

    Voor de rest ben ik eerlijk gezegd wel rustig onder alles.
    Bij vlagen heb ik verdriet hoe alles is gelopen, maar dat slijt wel.

    Mijn dochter en ik zijn wel heel enthousiast over de zwangerschap en ik weet dat ik dit ook alleen kan. Met zo nu en dan een helpende hand van mn dochter komt het helemaal goed.
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  3. Crankyberry

    13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    dat bericht is een beetje verkeerd gegaan haha. een halfgetypte reactie van gisteravond nog. :)
     
  4. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Ik denk dat ze het heeeel goed heeft gedaan. Hierdoor minimaliseert ze juist risico's.
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  5. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Right... nou dan doe jij toch echt iets verkeerd hoor.

    @ts: ik zou t ook niet vertellen. En hulp zoeken in deze situatie bij een instantie voor het geval dat.
     
    Nina Sanders en Huismuisie vinden dit leuk.
  6. angela22

    angela22 Bekend lid

    7 apr 2016
    782
    572
    93
    Hoihoi.

    Ik wou toch even reageren! Ik ben zelf een dochter van een papa die zn handjes niet thuis kan houden.

    Vecht voor je kindjes en zorg hoe lief hij ook weer kan doen dat je hem niet bij je kindje laat. Dit soort mensen veranderen nooit ook al zeggen ze wat anders.

    Ik vind het moedig van je dat je zo op en durft te zijn over je abortus. Ik heb er voor deze zwangerschap ook 1 gehad met 14 week... wat echt een ware emotionele hel was.. nu gelukkig zwanger en alles gaat goed.

    Wat ik wel wil zeggen , bedenk je wel dat je met deze instanties veel bemoei gaat krijgen ook wat betreft jezelf. Ze gaan kijken hoe jij voor je kinderen zorgt en of je het zelf allemaal wel aankan.

    Heel veel succes en geluk met je zwangerschap moedige mama!
     

Deel Deze Pagina