Pannenkoeken

Discussie in 'Voeding' gestart door DvS, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hallo allemaal,

Ik wil morgen met ons zoontje pannenkoeken eten (gewoon kant en klare, want we hebben i.v.m. de verbouwing geen fornuis). Mag hij dit gewoon? Hij eet al brood, groente, vlees enz. Hij is 7 maanden.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij wel hoor.
    Toen mijn dochter zo oud was heeft ze ook wel eens kleine stukjes pannenkoek gehad.
    Zou er alleen verder niks opsmeren zoals stroop.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja het mag wel... maar om het echt al als maaltijd te geven vind ik wel erg vroeg. vind een maaltijd wat anders als een stukje. onze plurk heeft vorige week voor het eerst pannekoek als hoofdmaaltijd gehad en ze is bijna 13 maanden. kun je geen potje opwarmen/ zit iig groente in. of anders een boterham met wat fruit? maar je moet het natuurlijk zelf weten. hij mag het wel!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    Maar met 7 maanden krijgen ze toch ook nog flesvoeding.
    Ik zou persoonlijk een keer geen groente niet zo'n probleem vinden.

5. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    nee, dat idee heb ik dus ook. Zelf eet je ook weleens een dag geen groenten maar bijv. friet enz. Het ging me er meer om dat het echt MAG i.v.m. dingen die erin zitten.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

alles wat erin zit mag hij hebben. en een keertje geen groente is idd niet zo erg. maar ik geef het liever ( met ene uitzondering af en toe) wel graag iedere dag. voel ik me zelf beter bij. maar als jij er geen problemen mee hebt is het prima! hoop dat hij ervan smult! haha

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    #7 deepfreeze, 27 feb 2010
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
    Er zit waarschijnlijk wel koemelk in, maar niet in zo'n grote hoeveelheid dat dat nou schadelijk zou zijn.
    Wij gaven op een pannenkoekdag(zelden) vaak een paar hapjes pannenkoek, en dan een potje groente ernaast, of een paar worteltjes los gekookt..

Edit: niet dat koemelk giftig is, maar koemelk bevat eiwitten die het lichaam nog moeilijk kan verwerken, dus liever niet teveel tot het 1e jaar)

8. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hij heeft het op en vond het erg lekker! ;)

Deel Deze Pagina