Ik las kma en dacht meteen: zou het? En later zei je zelf dat hij sinds hij op dat dieet zit is gaan weigeren. Het komt vaker voor, zelf in hele extreme vormen waarin kinderen door een medische voorgeschiedenis voedsel weigeren, soms zelfs alles zodat ze volledig van sondevoeding afhankelijk raken. Er is zelfs een behandelcentrum (Als Eten Geven Faalt) voor maar da's in jullie geval denk ik een veel te zwaar middel, maar met een kinderdietist praten is geen gek idee, die zal allicht tips hebben.
Mijn dochter is nu 15 maanden en doet ineens ook heel moeilijk over het avondeten. Aardappels eet ze nog wel maar groente en vlees kreeg ik echt niet naar binnen. Ze gooide het gewoon op de grond. Nu was ik onlangs met haar bij mijn ouders aan het eten. Nu gooide mijn vader een hele grote schep appelmoes op haar eten. En toen at ze het wel! Nu ben ik hier eigenlijk niet zo'n voorstander van maar op deze manier krijgt ze wel haar groente binnen. Ik ga er vanuit dat dit gewoon een fase is. Dus nu gebruik ik zelf ook maar appelmoes en probeer dat later wat te minderen. Ik vind namelijk wel dat ze moet proeven wat ze eet.
zelfs daar trapt hij niet in hahah. Hij kijkt eerst wat er onder zit. Ik ga inderdaad maar eens contact opnemen met een dietist, kwaat kan het in ieder geval niet.
Isabella eet niet veel meer maar ik maak me er echt niet druk om. Isabella eet misschien 2 boterhammen op een dag. twee rijstwafels en af en toe eens een snoepje. Verder eet ze van het avondeten misschien 3 happen van groente en heel misschien een stukje vlees. Mijn broertje had het vroeger ook en die is ook met weinig eten groot geworden ( al ging hij meer eten toen hij 12 werd)
Naja boeiend, als ze op die manier hun (haar) eten naar binnen krijgen. De voedinsstoffen hebben ze iig binnen.
Misschien gek, maar weet je dat ik ik daar al heeeel blij van zou worden? Als ze in elk geval íets zou eten bij t avondeten. Angelina eet dus al die tijd al helemaal niks van t warme eten, geen enkel hapje. En volgens mij niet omdat ze t niet zou lusten, want tot 1jr was t een vuilnisbakkie en at ze alles wat je dr voor schotelde. Daarna is ze gewoon ineens gestopt, alsof ze in protest is ofzo haha.