wie kan me helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammie79, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie79

sammie79 Lid

21 okt 2006
    10
    0
    0
    consultatieburo-assistente
    Amsterdam
    Hoi allemaal

Ik ben zelf ook al een jaar bezig met zwanger worden, maar ik had nu eigenlijk maandag ongesteld moeten worden en werd het niet. Toen dacht ik, nou misschien is het morgen, dinsdag dus, maar werd het ook nog niet. Nu zit ik vandaag te wachten, maar tot nu toe ook nog niet. Ik durf niet te hopen, omdat ik vaak al weer verdrietig werd. Maar nu zou het regelmatig moeten zijn, omdat ik Clomid gebruik die mijn eisprong opwekt. Ik heb wel af en toe last van ongikrampen. Ik heb de dag voor de eisprong en de dag ervoor geslachtsgemeenschap gehad en ik wist dat de ei op springen stond, omdat ik bij de gynaocoloog was geweest en heb een inwendige echo gehad. De eicel was beste wel groot en kon elke moment springen. In de avond heb ik het wel gevoeld.

Ik durf nog niet te tesen. Wat denken jullie? Ik heb de afgelopen weken last gehad van maagzuur, af en toe een vlaag misselijkheid, af en toe snel weer een hongergevoel, rare buikkrampen of knorrende geluiden. Ik dacht, misschien heeft het te maken met vasten, maar nu begin ik steeds meer te twijfelen.

2. Niet meer actief

hoi sammy

ik zou er toch maar een testje tegen aangooien, dan heb je in elk geval zekerheid, ook omdat je normaal gesproken maandag je NOD had of heb ik dat verkeerd gelezen

groetjes baby blues

3. Happy1

Happy1 Actief lid

2 aug 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Hoi Sammy,

Ik zou zeker een testje doen. Dan ben je je onzekerheid ook kwijt, en dat is ook veel beter voor je eigen gezondheid.
    Ik zal voor je duimen!

Liefs Happy :D

4. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Testen meid, al die onzekerheid. Het wordt tijd om het te weten
    succes
    liefs Flore

5. sammie79

sammie79 Lid

21 okt 2006
    10
    0
    0
    Amsterdam
    Ok dames, dank jullie wel voo jullie reacties. Mijn collega zei ook al: testen meid! Ik wacht het nog even af, ik ga misschien wel straks een testje halen en als ik morgen nog niet ongi ben, dan ga ik testen. Dsnoods kan ik vrijdag no even bij de huisarts terecht. Duimen jullie voor me?

Ik kan nu niks doen, onze systeem ligt plat op het werk, dan maar internetten.

Dank je wel voor jullie raad. Jullie horen het nog wel.

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai meid,

Ik zeg altijd maar: het testen verandert de uitslag niet!
    Als je niet zwanger bent, verandert die test daar op dit moment helemaal niets aan. Je weet het dan alleen eerder dan dat je afwacht tot je :evil: . En als je wel zwanger bent, dan wil je dat toch zo snel mogelijk weten! ;)

7. sammie79

sammie79 Lid

21 okt 2006
    10
    0
    0
    Amsterdam
    Nou dames: ik ben ongesteld geworden. HELAAS! Aan de ene kant zou ik wel willen janken en aan de andere kant: nu kan ik een HSG onderzoek krijgen, zo een baarmoederfoto. Wel pijnlijk heb ik gehoord, maar dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben. Ik heb 2-11 de afspraak voor de foto. En pas 22-11-06 een afspraak bij de gyneocoloog weer, daar baal ik wel van. Een hele onbeschofde assistente aan de telefoon.
    Die zei; ja, je had even morgenochtend kunnen bellen. Ik wist niet eens dat het alleen de ochtedn was. Toen zei ze weer: ja, ik stuur je geen bevestigingen meer hoor! Ze houden helemaal geen rekening dan met je gevoelens.

Maar ja, dames, bedankt voor jullie advies.

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ze had vast haar dag niet.
    Jammer voor je meissie, maar ik hoop dat je nu wel duidelijkheid krijgt.

Hou vol!

Liefs Jody

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Als ze weer zo onbeschoft doet, gewoon tegen haar zeggen of ze dat niet wil doen. Je moet je door zo'n assistent niet op je kop laten zitten. (heb ik inmiddels wel geleerd)

10. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Nou ja, die had duidelijk een goed humeur... NOT! :evil:

Niet aantrekken, volgende ronde beter!

Liefs jelly

Deel Deze Pagina