Bijna alle TIPS op een rijtje voor kans op een zwangerschap!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marsab, 20 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Snoopy,
    Je moet doen wat jij het prettigst vind! Er komt altijd genoeg binnen ongeacht de positie. Bij de andere posities loopt het er misschien mindere snel uit of komt het dieper.
    Ik zou je wel aanraden om voor het slapen (dat hoeft dus niet direct na het klussen) even naar de WC te gaan. Anders heb je als vrouw zijnde grote kans op blaasontsteking.

Groetjes

Fiorentina

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    He Fiorentina,

Bedankt voor je reactie! Je kan je soms echt gek laten maken... ik heb eigenlijk het idee dat het dieper komt als ik bovenop zit... en volgens mij blijft er genoeg 'hangen'. Ik ga wel altijd meteen weer op mijn rug liggen. We probeerden al om meteen om te rollen samen maar dat is nogal lastig, hihi. Ach blijven oefenen, is ook wel grappig. Misschien lukt het nog wel een keer... en dan bllijft alles tenminste binnen, zou me toch een geruster gevoel geven. Het zaad van mijn vriend is in principe goed genoeg om zwanger te worden maar het kan beter, vandaar dat ik liever heb dat alles binnen blijft zeg maar. Kan misschien toch net het verschil maken?

Ik ga nooit plassen na het vrijen, altijd de volgende ochtend pas. Doe ik al 7,5 jaar zo en nog nooit een blaasontsteking of problemen gehad. Maar bedankt voor de tip, er zijn genoeg meiden denk ik die er wel last van hebben!

groetjes,
    Snoopy

3. Heidy

Heidy Lid

15 jul 2006
    85
    0
    0
    Mischien kan de maansteen bij de lijst?

Groetjes Heidy

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hm ik hoorde van een vrouw die voetreflex doet dat het wel tijdens zwangerschap mag, maar dat je even moet aangeven dat je zwanger bent. Dan maseren ze b.v. niet je baarmoeder en eierstokkengebied, de rest kunnen ze dan wel doen.

5. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou, ik heb die lijst ook even doorgelezen. En idd, wat mogen we dan nog wel. En waarom zie ik nergens een waarschuwing voor zoetstoffen. Ik gebruik zelf zoetjes in de thee. Zou dat nu echt gelijk veel invloed op je lichaam hebben of duurt dit jaren. Zal m'n thee nu maar zonder opdrinken.

7. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Op een aantal potjes zoetjes is in kleine lettertjes aangegeven dat volwassenen max. 10 zoetjes per dag mogen, kinderen max. 7 en dat het niet mag worden gebruikt door zwangeren en kinderen tot 12 jaar.
    Ik ben er ook erg van geschrokken. Toen ik dit las, ongeveer driekwart jaar geleden, hadden wij net de 2e mislukte mislukte ICSI-poging en gebruikte ik extreem veel lightproducten. Eigenlijk al vanaf mijn 13e. Ik begon me toen echt af te vragen of dat wellicht een reden was dat het mislukt was. Ik had ook al jaren een aantal van die klachten die in het lijstje vermeld staan, maar dacht dat die bij me hoorden. Mijn huisarts zei jaren geleden dat het 'allemaal in mn hoofd zat'. Nu ik er een hele poos mee gestopt ben, zijn een hoop van die klachten verdwenen. Ik vind het wel heel toevallig dat ik er geen last meer van heb, nu ik de zoetstoffen verbannen heb. Het enige dat ik nog wel eens neem is een suikervrij kauwgompje. Verder geen zoetstoffen meer voor mij en ook niet voor mn hubbie en kids.

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Even vraagje

Waarom mag je VOORAF geen vaginale douche nemen?

Ik weet dat je achteraf geen vaginale douche meg nemen en de reden daarvan, maar waarom vooraf ook niet?

Groetjes
    Jinky

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Neem geen vaginale douches als je zwanger wilt worden. Vaginaal douchen, ook wel irrigeren genoemd, kan het baarmoederhalsslijm wegspoelen, en daarmee enigszins de vruchtbaarheid beïnvloeden. Het slijm helpt het sperma namelijk om omhoog te klimmen. ;)

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Waar kan je zo'n voetreflexologie krijgen ;)

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

mj24 ik heb een voetreflexmassage gehad bij de sauna.

12. Niet meer actief

dat op zijn hondjes of man boven op word een beetje moeilijk bij ons mijn ventje heeft erg veel last van zijn rug namelijk dus ik ga vrijwel altijd bovenop
    niet dat ik dat erg vind hoor hihihihi

13. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Mooi compleet lijstje zo dacht ik.
    Eens kijken of dit bij ons kan helpen ;)

14. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Ik heb even een vraagje.

Mijn eisprong is vandaag geweest, vanmiddag slijm rond 15.00 uur.
    Nu staat er op het lijstje dat je gemeenschap "moet" hebben op de dag dat je ovulatie is.
    Maar als je slijm al weg is, is toch ook je eitje weg? Of niet?
    Waar komt het slijm dan vandaan? :rolleyes:

Ik heb zaterdag en zondag een positieve ovulatietest gehad, maandag weer negatief.
    Zaterdag, zondag en maandagavond geklust.

Ik ben even de weg kwijt, sorry. :oops:

Groetjes Angele

15. Niet meer actief

hoi angele
    bij mij komt het slijm er nooit helemaal uit tenminste niet uit zichzelf dacht eerst dat ik helemaal geen slijm had maar als ik mijn baarmoeder mond lichtjes knijp of er tegen duw dan komt er tond mijn eisprong toch slijm uit heb het dus wel het komt alleen niet altijd uit mijn baarmoedermond als afscheiding

16. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    Misschien een stom vraagje maar wat is de 2e vruchtbare periode of eigenlijk wanneer is die? :D

17. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Hoelang blijft het eitje eigenlijk leven?

groetjes

Fiorentina

18. Niet meer actief

24 uur geloof ik

19. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb het verhaaltje gelezen, word er beetje melig van, maar kan aan de tijd liggen. Ik wil even iets vragen, ik hoop dat iemand het antwoord weet, mijn vraag is: Hoe bereken ik het cosmisch ei.

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    dat randjes fietsen ofzo daar kan ik nergens iets over vinden :(

Deel Deze Pagina