Bijna alle vrouwen zijn ooit aangerand......

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 16 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee, gelukkig niet & hoop het ook nooit mee te maken.

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Gelukkig niet

3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja ik ook. Een keer van m'n fiets afgetrokken de bosjes in. Ik heb gelukkig kunnen ontsnappen.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gelukkig nooit gebeurd.

Billen knijpen vind ik wel behoorlijk ongewenst gedrag. Dat weglachen is niet oké, aanranding is het in mijn ogen ook niet maar wel een grensgeval. Wie zegt dat een billenknijper niet verder gaat in bijvoorbeeld kruis betasten? Dat zie ik wel degelijk onder aanranding, het lijkt me vreselijk.

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.510
    13.798
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nope

6. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Het laatste is mij ook een keer overkomen, een man die in mijn kont kneep terwijl hij langs reed op een scooter, ik heb mij er flink naar over gevoeld. Zo zie je maar weer hoe referentiekaders kunnen verschillen, ik vond en vind dat echt niet OK.

Adrianna vindt dit leuk.
  7. beccie

beccie Niet meer actief

ja ik ook,
    vroeger toen ik een jaar of 12 was. ik was naar een zwembad en was in het buitenbad,. er stond een soort rand in het water waar je op kan zitten. en daar ging een man naast me zitten, hij pakte opeens mijn hand en lege die op zijn penis, ik schrok zo en er was even niemand in de buurt. toen kwam er een vrouw langszwemmen en ik riep heel hard mam, en trok me los en zwom achter die vrouw aan, ik ben meteen weg gegaan. we waren toen op vakantie ergens. ik heb het nooit aan iemand verteld.

2 jaar later misbruikt door een bekende ( oudere man), een jaar lang ongeveer. maar daar wil ik nu verder niks over kwijt.

8. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja, hier ook wel ongewenst aangeraakt.
    Of het aanranding is weet ik niet. Ik heb me in elk geval wel heel vies gevoeld daarna.

1 keer op mijn 11e. Een jongen dacht dat ik sliep en zat toen aan me. Ik durfde niet te protesteren of überhaupt te laten merken dat ik wakker was.

1 keer in Spanje (jaar of 18) toen ik uit de douche kwam op de camping. Ik was mijn haar aan het kammen en werd vastgegrepen. Ik ben heel hard gaan meppen en schelden en dat schrok ze nogal af gelukkig. (Er stond er 1 op de uitkijk bij de deuren, dus achteraf denk ik dat ik erg veel mazzel had dat ze afdropen)

En 1 keer vol in m'n kruis gegrepen op straat in Spanje. Was klaarlichte dag en ik stond buiten het hotel te wachten op m'n vriend die wat vergeten was.

9. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Nee, gelukkig niet.

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    niet echt aangerand maar wel geïntimideerd. En helaas werk een 'mondje bij hebben' dan niet mee.. Ik heb ook best mijn mondje bij maar op dat moment stond ik echt als bevroren
    Ik was toen 16 en was op mijn stage, de 'baas' was op dat moment niet aanwezig is was voor hem een vervanger, ik moest verslagen typen dus zat achter mijn laptop.
    Hij kwam achter me staan en legde zijn handen op mijn schouders, merkte dat hij dichterbij kwam en aan me rook.. Uiteindelijk vroeg hij me te gaan staan en pakte mijn handen vast, vertelde allemaal dingen dat hij merkte dat we een bepaalde connectie hadden, dat hij zich tot me aangetrokken voelde. En ik kon niks doen, stond verstijft en kon niets uitbrengen. Uiteindelijk ben ik zonder mijn spullen weggelopen en ben naar huis gegaan.. gelijk de baas gebeld
    weet niet wat er uiteindelijk met die vent gebeurt is maar heb hem nooit meer gezien.

11. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Opzich is de definitie van aanranding heel breed en er zijn vrouwen die het echt als zeer onprettig ervaren en er wel last van hebben. Ik persoonlijke versta onder aanranding ook iets anders, maar dat komt omdat iedereens grenzen anders zijn.

Maar wat als onze kindjes iets ouder zijn, worden in hun billen geknepen en hebben daar serieus last van omdat ze nog piepjong zijn, niet met flirten, seks en het andere geslacht bezig zijn en de andere persoon is (laten we zeggen) 25+
    Zeggen we tegen onze kinderen...ach het leven gaat weer door?
    Bepalen wij daarmee in feite niet de grens van onze kinderen en zeggen we dan niet dat het niet zo erg is dat mensen onze grenzen over gaan en dat ons gevoel daarbij er niet toe doet?

Superjollie en Harperhazel vinden dit leuk.
  12. Maasje

Maasje Actief lid

3 okt 2016
    133
    57
    28
    Ja jammer genoeg wel. Ik heb er ook heel lang psychisch last van gehad.

Toen ik ongeveer 11 jaar was heeft mijn ex stiefvader mij meerdere malen gedwongen om hem af te trekken en hij heeft mij ook betast. Ik heb dit nooit aan mijn moeder verteld en ik zal dit ook niet meer doen. Het zal haar breken. De enige die hier vanaf weet is mijn man.

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Nee nooit aangerand maar weleens beetgepakt bij borst of billen knijpen

14. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik vind in billen knijpen of bij de kruis pakken wel aanranding. Je hoort dat niet te doen. Mensen die dat doen bij andere zijn misschien ook wel in staat andere dingen te doen op een ander moment. Ik vind het heel heftig!
    Ik houd ook mijn hart vast voor mijn dochter later. Zal haar tegen die tijd ook mijn zorgen naar haar uitspreken.

Harperhazel vindt dit leuk.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

ook al zijn er gelukkig wat dames die het nooit hebben meegemaakt vind ik toch wel dat er véél wel wat hebben meegemaakt. Weliswaar van een tik op de billen tot verkrachting, maar toch zijn het er best wat hoor....:eek:

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als iemand in m’n billen knijpt, kan die echt een keiharde rechtse in z’n gezicht verwachten. Ik ervaar dat zéker als aanranding.

Harperhazel vindt dit leuk.
  17. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hier ook, helaas. Twee keer.
    Eerste keer toen ik kind was, jaar of 8. Samen met een vriendinnetje meegelokt door een man. Hij voelde onder onze shirtjes. Gelukkig konden we op tijd wegkomen voordat het verder ging. Ik denk er niet graag aan terug.
    De tweede keer na het stappen toen ik een jaar of 19 was. Ik was best aangeschoten en een of andere creep dacht daar misbruik van te maken. Hij probeerde me te zoenen en zat aan mijn borsten. Gelukkig kon ik hem wegduwen en waren zijn vrienden er om hem verder in bedwang te houden.

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Weet je wat het is met de tik op de billen (voor mijn gevoel), het hangt echt ontzettend af van context. In een kroeg waar je met iemand iemand aan het praten of dansen bent vind ik het niet zo vreemd en zou ik het geen aanranding vinden. Maar midden op straat of als je een klas in loopt of als je gewoon met vriendinnen wat aan het drinken bent, dan weer wel.

MaMa en puzzelstukje vinden dit leuk.
  19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Hier wel eens gehad dat het tijdens het zoenen verder ging dan dat ik wilde maar dat niet durfde te laten merken.. ik vond zo’n jongen dan heel leuk en wilde niet preuts over komen. Achteraf natuurlijk heel stom!
    Meer dan dit gelukkig nooit mee gemaakt!
    Dikke knuffel voor alle meiden die dit wel hebben mee gemaakt. Mag toch niet gebeuren hè:(

20. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Toen ik 14 of 15 was tegen mijn wil in gekust.
    Hy trok zich naar me toe, maar ik zei al 3 of 4 keer dat ik niet wilde.. maar hy deed het toch. Uiteindelijk heb ik hem van me af geduwd. Heel veel mensen stonden te kijken maar niemand deed iets.

Deel Deze Pagina