hoi meiden! Sinds een paar weken krijg ik af een toe een belletje van hun. Heb het nummer gegoogled en kwam bij hun uit. Niet op gereageerd. Nu stuurde ze me gister een sms en daar stond bij dat ik iets open heb staan bij emesa vakantie veilingen. Vond het raar want ik heb geen account. Ik contact gezocht met VV en die zeiden dat ik met mijn gegevens niks open heb staan. Nou fijn. Maar ik lees ook veel slechts over intrum J. Wie heeft hier ervaring mee? Ik betaal altijd alles direct! Kan me niet voorstellen dat ik wat open heb staan. Het is ook door VV bevestigd.
Geen ervaring mee maar je zou kunnen bellen om aan te geven dat bij jou niks open staat, dat dit door VV bevestigd is en of ze niet meer willen bellen/sms'en?
Jet is waarschijnlijk een oplichter,als je kijkt op de website van intrum justitia dan vind je er meer info over.Zo schrijven ze bv dat je altijd een brief krijgt als er iets open staat,geen sms of mail.
Via google vond ik dit https://www.intrum.com/nl/nl/brief-ontvangen/is-mijn-email-echt/valse-telefoongesprekken/ https://www.intrum.com/nl/nl/brief-ontvangen/telefoonnummers/
Op de site van ij staat dat ze wel sms'en. Maar als VV al zegt dat ik niks open heb staan dan is dat zo. Ik lees veel over oplichting bij ij idd. Ik negeer het maar want ik heb echt niks openstaan.
Je zou voor je eigen gemoedsrust het echte bedrijf kunnen bellen en vragen of er iets naar jou verstuurt is .
Denk het ook! Ben nu wel opgelucht. Je gaat toch twijfelen aan jezelf. Terwijl ik nooit een account gehad heb bij VV. Ik houd al helemaal niet van dat soort sites.
Als ze je alleen bellen en/of sms'en denk ik eerder dat ze een verkeerd telnr bij een ander persoon hebben staan. In dit geval de jouwe. Ik zou zelf wel willen weten wat het is en dus intrum justitia bellen.
Ja ik heb dit nr ook nog niet zo lang. Denk ook dat ze verkeerd persoon hebben. Ik wacht maar ff af of ik nog wat van ze hoor
Toen ik net mijn huidige nummer had ben ik ook een tijdje flink gestalkt door Intrum Justitia. Uiteindelijk bleek dat ze de vorige eigenaar van het telefoonnummer moesten hebben, die had ook het eea openstaan bij Vakantie Veilingen. Super irritant...
Vakantie Veilingen is ook zo'n perfecte schuldeiser natuurlijk voor oplichters. Omdat iedereen daar wel een account heeft in Nederland zo'n beetje.
Dat zou ik kunnen doen! Maar straks gaan ze mij toch beschuldigen van iets ik weet niet. Hoor zoveel rare verhalen. Ik denk dat als ik de volgende keer weer eens sms krijg ofzo dat ik wel ff ga bellen! Ze bellen niet elke dag en geen eens elke week.
Er is ooit een keer een gehele uitzending gewijd aan de oplichtpraktijken van I J volgens mij door Stegeman. Het is een niet te vertrouwen organisatie!!!
Denk niet dat I J zelf de boel oplicht maar dat er andere partij achter zit die uit naam van I J de boel besodemietert
Ik heb ook een keer zoiets gehad, ineens ook voicemails van ze. Toch maar terug gebeld, bleek het voor mijn broer te zijn, maar vanwege het adres was mijn nummer er aan gekoppeld. Best vreemd, maar ik heb ze vriendelijk verzocht mijn nummer te verwijderen bij deze naam. Daarna nooit meer door ze gebeld.