Bijna altijd ouder worden geschat

Discussie in 'De lounge' gestart door tumtummetje, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik denk dat het er aan ligt dat je al jong moeder was, ik vind je er gewoon als je leeftijd uitzien. Ik word vaak jonger geschat, maar ik denk dat dat komt omdat mijn dochter pas 4 is, ik ben 44 en volgens mij zie ik er ook zo uit.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had ook jong kinderen (21 bij de oudste) en een oudere man (13 jaar ouder), maar ik word altijd (een stuk) jonger geschat. Ze denken daardoor ook heel vaak dat mijn man mijn vader is en onze kinderen zijn 2e leg zijn :roflmao::roflmao:.

PenF vindt dit leuk.
  3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben ook 33 en ik zou je gewoon "van mijn leeftijd" schatten. Eerder jonger dan ouder.

4. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik ben 26, 1,65 en 2 kinderen. Ik word wel vaak mijn leeftijd geschat, soms wat ouder 28/29. Vind ik niet schokkend. Als ik met mijn moeder loop en mijn dochter loopt rond, verwachten mensen vaak dat zij de moeder is en wij bijv. zussen. Ze krijgen vaak een rolberoerte als mijn dochter dan zegt Oma! Mijn moeder is ook nog maar 47!

Laatst wel bij de douglas, wilde ik wat huidverzorgingsproducten. Die verkoopster gaf wat tips. Vertelde bij een bepaald serum dat heel veel jonge meiden dit kopen, maar het nog lang niet nodig hebben want ze zijn echt begin 20. Dus toen ik zei dat ik ook anti age producten wilde hebben, omdat het vanaf 25 wordt aangeraden, vroeg ze verbaasd hoe oud ik toen was. Toen mijn dochter vervolgens aankwam met een of andere lipstick: 'mama die wil ik'. Was ze echt flabbergasted.

5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.387
    30.701
    113
    Vrouw
    Op de foto schat ik je achterin de 20.

Dus die mensen die je ouder uit vinden zien moeten een bril :rolleyes:

En ik snap dat het vervelend is. Maar uiteindelijk maakt het geen stil uit hoe een ander over jou denkt. Jij bent jij. En dat is prima:thumup:

6. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik word altijd jonger geschat, toen ik nog rookte moest ik bijna altijd mijn ID laten zien. Ben nu 32 maar men denkt vaak dat ik 26/27 ben. Over het algemeen wel heel fijn,maar soms is het in mijn werk, in mn nadeel. Dan word ik vaak door,vooral oudere mensen niet serieus genomen en noemen ze mij zelfs meisje, en niet op een vriendelijke manier dan. Ik moet bij dat soort mensen veel meer op mijn strepen gaan staan en dreigen met bepaalde stappen te nemen dan bij mensen van mijn eigen leeftijd.

Summerbelle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina