Bijna altijd ziek

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Niekepiek, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh ik wist niet dat er 2 varianten zijn. Heb die andere hier ook nog nooit gezien bij de Kruidvat. Maar dan ga ik er wel even op letten in andere winkels want dat is natuurlijk een stuk makkelijker :)

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben van de huisarts neusspray gekregen dat moeten we 3 weken gebruiken. Geen normale neusspray maar virus, bacterie en allergie evt pakt die aan. Dan zou de boel wat rustiger moeten worden.

3. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoor het momenteel erg veel.

Onze dochter van 4 jaar is momenteel ook continu verkouden. Hoesten deed ze altijd al veel, maar nu komt ook daar helaas geen einde aan. Ik heb inmiddels een doorverwijzing naar de kinderarts voor een algehele check en daarna de kno arts.

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Bij de oudste is dat pas overgegaan toen ze naar de basisschool ging en de jongste heeft het hier nu ook bijna doorlopend. In februari-maart was het helemaal gruwelijk: buikgriep, gewone griep, een of andere vlekjesziekte en weer buikgriep. Daar zijn we echt een week of vijf mee bezig geweest met tussendoor 1 dagje beter. Nu heeft ze sinds drie dagen ook eindelijk geen groen snot meer, maar nu lijkt ze weer keelpijn te hebben... Nog tweeënhalf jaar:D:D

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen ze hier naar het kdv gingen (5 maanden) zijn ze ongeveer een jaar veel ziek geweest. Ze komen dan in contact met zoveel virussen! En afgelopen driekwart jaar hebben jullie dan ook pech gehad, want er hing van alles in de lucht en erg vervelende virussen, ben zelf ook lang ziek geweest en heb in de winter zo'n 3 maanden non stop gehoest. En nu hangt er weer wat in de lucht, veel mensen weer verkouden.

Deel Deze Pagina