ik vind vind het ontzettend moeilijk om iets op te schrijven,maar heb advies gekregen om het wel te doen na dik twee jaar en twee mk ,onder behandeling bij de gyn waaruit bleek dat er geen reden was dat wij geen kinderen konden krijgen,alles was goed. ik zou nog 1 onderzoek krijgen,maar hadden besloten eerst op vakantie te gaan. we hadden besloten om er toch maar een punt achter te zetten. terug van vakantie, een maand later(nooit meer bij stilgestaan)bleek ik zwanger te zijn allemaal in de zevende hemel eerste 3 mnd heel angstig,steeds een beetje bloedverlies,maar het kwam niet uit de baarmoeder dus kon geen kwaad 18 weken gehaald helemaal blij,tot 31 dec steeds harde buiken, naar de verloskundige geweest maar alles was goed. ze groeide goed,hartje kon niet beter. een week lang nog steeds harde buiken en een beetje bloed verlies. had het advies gekregen om de pijn te verzachten ,onder de douche en een warme kruik tegen de buik. dinsdagmorgen was het mis,dat voel je gewoon. had hele erge harde buiken en pijn,en veel bloedverlies ,heb mijn man gevraagd de verloskundige te bellen. ze heeft ons gelijk door gestuurd naar het ziekenhuis,het was toen 7 uur. we zijn heel goed opgevangen in het ziekenhuis 8 uur zijn mijn vliezen gebroken en ons kleine meisje is om 20 voor negen geboren. helena, ze was 22 cm lang en 260 gram,alles op en eraan. helemaal compleet en gezond.ons meisje heeft nog ander half uur geleefd aan de placenta was ook niks afwijkends te zien ze hebben bloed afgenomen en de placenta is opgestuurd om een oorzaak te vinden de artsen denken dat wij gewoon domme pech hebben gehad en de placenta heeft los gelaten,dat kan iedereen overkomen. vier uur waren we weer thuis met helena,we hebben haar in haar bedje gelegd ik heb een foto in mijn album geplaats voor diegene die het wil zien kan me voorstellen dat er meiden zijn die daar geen behoefte aan hebben we hebben haar begraven
Wat een pijn, maar wil je zeggen dat je een zeer mooie dochter hebt. Ze zal voor altijd bij jullie zijn op een heel speciaal plaatsje, speciaal voor haar bestemd. Veel sterkte
hey meis ook van mij uit allereerst van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Helena zij heeft jullie ouders gemaakt van het mooiste engeltje de mooiste bloem word als eerste geplukt en helaas geld dat ook voor alle vlinderkindjes ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter veel liefs nathalie
Een heel mooi meisje Christie daar kun je trots op zijn. Wat ontzettend verdrietig dat jullie niet langer van haar hebben mogen genieten. Ik wens jullie heel veel sterkte.
wat een mooi klein meisje... wat oneerlijk dat ze niet bij jullie mocht blijven! ik wens jullie heel erg veel sterkte. ik hoop dat ze nu blij en zonder pijn bij de andere vlinderkindjes is. ze zeggen dat onze kindjes heel erg gelukkig zijn. dat is misschien een schrale troost, maar mij gaf het rust. ik hoop dat dat moment ook voor jullie zal komen.