Te hard geroepen , vanacht weer 2x . Eergisteren heb ik de hele dag gewerkt en heeft hij kv gehad die dag heeft hij heel goed geslapen ! (zegt schoonmoeder) Weet alleen niet of ik haar moet geloven want bij haar gaat altijd alles beter dan hier ! Daar huilen ze ook nooit en zijn ze altijd heel lief. Wat ik me dan niet voor kan stellen , een kind is toch niet heel de dag alleen maar lief . Iig de mijne niet hahaha. (me dochter dan hè van 2,5jaar )
Oeps nu zie ik op internet dat cafeïne de boos doener kan zijn dat hij Miss daarom niet slaapt . Wist wel dat je niet veel mag hebben maar ik drink sochtends 2mokken er staat ook dat de ene baby er beter tegen kan dan de andere dus Miss is t voor ons ventje teveel ! Ff minderen dus kijken of t helpt
Nieuw of tweedehands? Kun je als je 'm nieuw gekocht hebt 'm niet even laten nakijken? Kan zijn dat het motortje minder geworden is, of (dat heb je bij electrisch en handkolven) dat de membramen zijn versleten.
Nu is hij ziekjes beetje verhoging en hoesten en daardoor spuugt hij . Net had hij ook heel veel speeksel in z'n mond toen m'n vriend m optilde liep er alles uit dus denk dat hij keelpijn heeft en niet goed kan slikken , ook had hij z'n flessen niet leeg ik was werken