(bijna) betrapt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Hihihi....hier nog zo iemand die altijd geluk heeft.....

Ben al maanden mijn temp. aan het opmeten. Thermometer en een heel a4-tje met uitslag op het nachtkastje. Belt mijn schoonmoeder op met het verhaal, ja ik was effe langs en heb even je was opgevouwen en boven even gezogen.

WAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT ..................hoe haalt ze het in haar hoofd, het eerste waar ik natuurlijk aan dacht was die thermometer en alle standen. Mijn vriend had haar binnen gelaten.
    "#$%&_()#$%&_()...die weet nu in ieder geval dat ze dat nooit meer mag doen. Ze heeft er trouwens nooit iets over gezegt. Maar het lijkt mij wel duidelijk, wie meet er anders maanden lang iedere dag zijn temp.

Liefs Hope..

2. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ja denk je niet aan he om boven alles wel te stoppen verwacht je niet dat ze boven zullen komen he

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ooooooeiiiiiiiiii hopefully das ook een erge 'betrapt' van jou!
    maar ja, als mensen het niet weten valt het veeeeeel minder op....
    die zien gewoon een papiertje met aantekeningen en oh er ligt ook nog een thermometer op het kastje.. ach ja misschien had ze koorts ofzo...

HOPEfully je dan!

;)

hihihhi

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ook! Werkt prima!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Ja ik bestel de tests ook via internet, niemand die iets ziet en of vermoed hihi.

Laatst ook bijna betrapt door mijn (bijna)schoonmoeder. Ik zat achter de laptop, op deze site TUURLIJK, en met het lijstje van tempen naast me, staat ze ineens achter me :oops: . Ze kwam even kijken hoe het met me gaat........
    Wel heel lief natuurlijk, maar weet niet of ze iets heeft gezien...............
    Ik kreeg het spontaan heel erg warm en probeerde gauw een gesprek aan te knopen over wat anders natuurlijk ;) Want zij weten niet dat we er mee bezig zijn..............

Maar zoals ik hier lees ben ik dus niet de enige die dat overkomt......... :)
    Groetjes Liena

6. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    das ook lullig Liena, als je (bijna) schoonmoeder ineens achter je staat, je schrikt je helemaal rot, buiten het feit dat je die rode kleur niet van je gezicht af krijgt.

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dit heb ik ook een keer gehad.
    Ik zat op deze site, komt ze naast me zitten om "gezellig even te babbelen". En wat doet ze? Gaat ze kijken wat ik allemaal aan het doen was op de laptop! :confused: Ze zei wel dat ze niks had gezien omdat ze dr lenzen niet in had..maar toch... Ik zat daar met een gigantische boei natuurlijk.

8. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Oh dames, wat heerlijk dat ik hier niet de enige in ben!

Pasgeleden was mijn mannetje jarig en ik had, dom dom, de ovu testen gewoon in het mandje in het toilet gelegd. Lekker makkelijk dacht ik. Nu heb ik nog een jonger zusje (10) en die kwam na haar toiletbezoek vrolijk aan me vragen wat dat doosje met die baby nou was...... ooooops!

heb het snel uit haar handen gegrist en gezegd dat ze het daar maar niet meer over moest hebben. ( ze kan gelukkig goed geheimen bewaren.. beetje te goed! )

En de testen haal ik tegenwoordig bij een etos in een andere stad.. veel te veel bekenden hier... haha.

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hahaha, dat komt me allemaal bekend voor. Ik heb nu de foliumzuur tabletjes in een multivitamine potje zitten. Voor het geval ik ze vergeet weg te halen.
    Vorig jaar was ik wat leuks voor mezelf aan het kopen in de prenatal toen er ineens een vriendin naast me stond :O Gelukkig was mijn schoonzusje toen bijna uitgeteld en die vriendin wist dat!

liefs Miek

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

ja datzou mij ook kunnen overkomen.
    ik heb mij al een paar keer versproken. gelukkig bij mensn die hun mond wel kunnen houden.
    Of een foldertje laten slingeren. is ook iets van mij.

mijn broertje heeft bijv zo'n banner op mijn laptop gevonden. ook erg genant.

Ach ach het si toch heel normaal. het is alleen vervelend als het zwanger worden wat langerduurt dan stelt iedereen vragen en...? En daar heb je nou niet echt zin in als je net ongi bent geworden.

Groetjes Gaby

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    haha, heel herkenbaar deze verhalen. Ik heb het etiket van het potje foliumzuur afgehaald...
    Maar ik heb het ook al per ongeluk tegen een collega verteld. Ze vroeg me wanneer we kinderen wilde. Ik zie: Ach we zien wel. Waarop zij riep"Oh wat leuk zit je al in die fase. Hoe lang ben je al bezig?" Tja, dan kan ik toch niet liegen hoor...

12. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

liep er ook altijd om heen te kletsen...zei dan gewoon dat het van mn man nog wel een jaartje mocht wachten...en toen was ik al zwanger!

Maar ja al heel snel luste ik de koffie niet meer, dus dan kan je kletsen wat je wilt.

Met de testen en het foliumzuur verder nooit geen problemen gehad, lag boven in de badkamer in een mandje en er is verder nooit iemand anders boven...

wat ik wel eens heb gehad, toen we een jongens- en meisjenaam hadden bedacht, toen had ik die ook open en bloot op mn bureau liggen en mn vader kwam toen even langs...ook lekker...

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @johanna: slim wel om het etiket van het foliumpotje af te halen!
    ja staat er niet bij stil wat voor 'bewijzen' er al in je huis liggen he!
    wij hadden vorige week goede vrienden hier te logeren; toch maar even een pilstrip 'laten slingeren' in de badkamer- op de juiste dag natuurlijk!
    :p
    @daiquiri: tja, als je opeens geen koffie meer lust of geen wijn meer wil (waar ik nogal gek op ben) dan wordt het lastig lijkt me!
    had eergisteren een etentje met vriendinnen, meestal gaat er dan wel een fles wijn pp doorheen. nu ik in de 1e ronde zit wil ik niet meer dan 1 glaasje drinken ná de ovu tot de ongi.
    dat is nogal opvallend en zou zeker in combi met mijn leeftijd zeker zijn opgevallen.
    dus, ben ik expres met de auto gekomen ipv met de trein zodat ik niet mocht drinken! ;)
    slim wel he! :)

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik ben betrapt door een vriendin van mij, zij heeft de sleutel van me huis en ik wist dat ze langs zou komen, maar 9 van de 10 keer is mevrouw altijd een kwartier te laat en nu was ze dus 10 min te vroeg en ik was even ergens bezig en deze site stond nog aan. Ik kwam terug en ze stond me met een big smile aan te staren met de vraag.... euhhh Kel zijn jullie bezig om zwanger te worden? ja dan kan je niet meer liegen natuurlijk!

een vriend van mijn vierde van de week zijn verjaardag en belde me op met de mededeling dat hij mijn favo wijn had gehaald, ja toen moest ik ook maar even een smoes bedenken dat ik gestopt ben met drinken omdat ik er geen voldoening meer uithaal en dat ik zal moeten autorijden :p

15. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    hahaha leuk om jullie reacties te lezen.. Bij mij thuis verstop ik het potje foliumzuur als ik visite krijg. Goeie tip van iemand hier om de inhoud in een andere pot te stoppen dan hoef je ook niet bang te zijn dat je die pot vergreet te verstoppen.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    das inderdaad een goeie tip!
    nog een: de geschiedenis van internet/google wissen.
    als je hier nu bij google een 'z' intoetst krijg je een waslijst met woorden die met 'zwanger' beginnen!

gister wel met zonder betrapt te worden maar weer een testje in huis gehaald! :)
    ik leer het wel!

alleeen, ik met wijn als middlename, ik weet niet hoe ik dat moet gaan verdoezelen hoor... misschien maar een fles vullen met zwartebessensap :) :) :)

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haha mensen, wat een lol heb ik met jullie berichtjes. Ik herken mezelf zo in alle verhalen. Een aantal mensen weten het, maar de meeste niet en dat willen we zo houden, maar das errug lastig. Vorige week een MK gehad en daarvoor konden mensen aan mijn uitstraling zien dat ik ZW was en nu lopen ze de hele tijd te vissen. Het is niet erg en ik vertel nu de mensen dat we er over na denken, maar niet dat we al bezig zijn.

Jedid-Jah

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Mijn email loopt altijd vol met notificaties na mijn reactie op een forumonderwerp. Ik moest laatst een mailtje laten zien aan mijn buurman. Druk ik niets vermoedend op de ontvangen verzenden knop. Loopt mijn mailbox vol met al die mailtjes van het zwangerschapsforum.
    Ik kreeg een dikke rode kop natuurlijk en mijn buurman wat schaapachtig lachen.
    En toen we net bezig waren met klussen hebben we het met de kinderen er over gehad. Hoe ze het zouden vinden als er mischien ooit nog eens een baby bij zou komen.
    Dat vonden ze geweldig natuurlijk. Later zat mijn dochter van vijf bij mijn schoonzusje op schoot zegt ze.... Tante s wij krijgen mischien ook nog een baby erbij.. maar dat meot je niet doorvertellen want dat is geheim...

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    HIHIIHIHI tom78 das ook een goeie!
    van je kids moet je het hebben :) heerlijk he die pure eerlijkheid!

jedidjah,
    ik heb gemist dat jij een vroege MK hebt gehad: :( boeh wat ontzettend naar voor jullie!
    ook lastig, mensen die nu denken dat je zwanger bent misschien... alles in het vage houden he... en sterkte in ronde3!

liefs,

klingel.

20. Hihi wat een verhalen hier :)
    Ik ben nog nooit betrapt, moeder, schoonmoeder, zussen en 2 vriendinnen weten het, en een collega van me die denkt iedere keer dat ik zwanger ben maar dan ben ik ongi :(
    Ik laat nooit notificaties van het forum mailen, kijk daar toch nooit naar. Maar soms is het wel goochelen, als ik bij iemand anders op de computer zit en even op het forum wil kijken daarna wissen uit geschiedenis haha :p

Deel Deze Pagina