Hahaha leuk om te lezen dit! Toen een vriendin van mij klaar was met de folium tabletjes, kreeg ik de rest van het potje. Wij waren toen nog lang niet bezig met voor een tweede. Maar mijn moeder past altijd bij ons thuis op Hugo en die had het potje meteen zien staan. Zoohoo ben je weer zwanger? Toen kon ik nog eerlijk zeggen dat ik ze van een iemand had gekregen, maar als ik ze al had geslikt, dan had ik waarschijnlijk ook een dikke boei gekregen. Ik kan dus echt niet liegen en zeker niet over zulke directe vragen Overhevelen in een potje multivitamines is een supertip! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben haha. Tja hoe verdoezel je dat je opeens geen wijn meer drinkt. Zo ben ik bij de eerste zwangerschap ook door de mand gevallen. Gelukkig was de vriendin die het opviel zo tactisch om haar mond te houden en het pas later te vragen. Ik heb eens een boek gelezen waarin de zwangere (wijnliefhebster) stiekum met de ober had afgesproken dat als zij wijn bestelde, ze druivensap kreeg in een wijnglas. Dat werkte goed. Maar ja, dat was een boek......
ik kijk ook altijd uit dat ik me niet verspreek. bij mijn weten alleen (schoon) ouders het. als ik zw testen haal ga ik naar andere plaatsen in de buurt zodat ik geen bekenden tegen kom. nu had ik gisteren een bruiloft en normaal drink ik altijd. alleen gisteren dus niet. ze vroegen wel waarom ik niets dronk maar ik zei dat ik de bob was. vonden het wel vreemd maar zeiden niets
hihhiihih de bob zijn is wel een goed alibi.. maar geen wijn meer drinken, hoe doe je dat als sommelier? worden moeilijke tijden denk ik.. hoop ik.. maar misschien duurt het nog wel jaren.. je weet het niet he...
ha, ik heb vandaag onbetrapt een potje etos zwanger worden gescoord 8) 8) 8) wel vroeg de kassiere wederom of ik INFORMATIE WENSTE OVER DE MEDICIJNEN DIE IK WILDE HEBBEN das al de 2e x dat ze dat vragen en natuurlijk erg servicegericht, behalve als je het zo hard vraagt dat de hele rij voor de kassa wakker schrikt! maargoed, geen bekenden in die rij dus no worries. nu maar eens dromen van babys die mogen komen.......
hier ook mijn zusje zat op mijn laptop en klikte bij zo'n googlevakje wat in maar als je dan met de eerste letter begint krijg je oude zoekopdrachten en dus ook "eisprong na pilstop" heb me er aardig uitgepraat maar of ze erin trapte en ik ben altijd gelijk met mijn collega ongesteld maar na mijn pilstop was mijn cyclus langer dus klopte het ineens niet meer stond ik daar te stampelen met mijn rode hoofd eeeeehhhh ja heb hem laatst een keer doorgeslikt
Een vriendin heeft een potje foliumzuur zien staan maar volgens mij wist ze niet eens waar het voor diende. Heb maar gezegd dat t extra vitamines waren.( Zijn het natuurlijk ook. )En heb een smsje verstuurd met : he schat helaas ben net ongesteld geworden " naar iemand anders. Lekker voor schut dus...
oeps herma die van dat smsje! ik heb vorige maand ook sms gestuurd naar vrouwelijke collega ipv naar mijn lief.. iets over klussen en babys enzo waar het hart vol van is he.......
Bij ons weten de meeste mensen het wel en het duurt inmiddels ook al 11 maanden, maar bijna niemand vraagt ernaar. Ik bespreek het regelmatig met mijn beste vriendin en mijn zus, en zij zijn de enigen die ernaar vragen. Dat valt dus gelukkig best mee.
opzich fijn als je naaste mensen weten waar je mee bezig bent.. maar inderdaad alleen als ze niet elke maand gaat vragen of het al raak is! ik zit alleen wel echt met die vakantie volgende maand hoor. ik en dan niet drinken; dan denken ze dat ik al zwanger BEN! en liegen over een antibioticakuur... even denken nog..... zucht of gewoon zorgen dat ik deze maand zwanger word ahem..
Klingel: of je zet het zwanger worden een maandje op "hold" dan kun je je lekker uitleven tijdens de vakantie..
hi saloua, das opzich een heel goede oplossing alleen wij willen nu (eindelijk) zo graag voor een kindje gaan dat ik geen kans voorbij wil laten gaan! dus het is .. of eerlijk zijn.. ..of de boel proberen te flessen (!) met bessensap in wijnflessen en water in de wodka jus!
Ik probeer er wel alles aan te doen om ervoor te zorgen dat niemand het ziet! Dus potje foliumzuur in het la-tje van mn nachtkastje, eigenlijk ligt alles daarin, dus als iemand m ooit open trekt ben ik het haasje. Zwanger worden boek, testen, thermometer + kalender waar temp op staat Ik heb het met mn zus ook wel eens over kinderen en die wil graag in 2010 hun 2e kindje, dus ik heb gezegd dat wij zeker voor 2009 geen kinderen willen (alleen om voor januari 2009 te schieten moeten we binnekort wel gaan beginnen , wat we dus ook gaan doen) Pas geleden hadden we het nog over zwanger zijn en toen zei ze, oja tot 2009 hoeven we het aan jou niet te vragen Ze heeft het dus opgevat als dat we tot 2009 niet eens gaan klussen, maar stiekum hopen wij begin 2009 toch echt al te gaan bevallen. Nu ff duimen dat het snel raak is [-o< O en ik drink nooit alcohol, dus daarvoor hoef ik gelukkig geen smoes te verzinnen
ik en me vriend doen het ook zonder dat onze ouders het weten ik woon dan wel op mezelf maar me moeder heeft het toch liever niet had van de week een ovulatie test op de tafel legge en me zusje zag die en vroeg aan me wat het was ik zei dat het een termometer was en gelukkig geloofde ze me
Heeeeel herkenbaar! Ik zat gisteren met mijn moeder, haar vriend, mijn broer en zijn vriendin te ontbijten en toen kwam het gesprek op kinderen krijgen.. Mijn moeder weet dat ik gestopt ben met de pil, mijn broer weet van niets! Het gesprek kwam een beetje op gang en opeens kreeg ik een vuurrood hoofd Ben maar snel even naar het toilet gelopen, hahahaha! Pas geleden ook bijna aan een vriendin mijn mond voorbij gepraat.. Ik werd maar niet ongesteld en toen ik eindelijk (na mijn kuurtje) ongesteld werd, kon ik wel een gat in de lucht springen! Ik hing al aan de telefoon toen ik me besefte dat ze van niks wist Heb niets meer gezegd
Pffoei gelukkig haha. Wat een verhalen hier! Zou ook echt iets voor mij zijn om zo iets klungeligs te doen.. Smsje verkeerd sturen enzo haha Ik drink ook gelukkig bijna nooit alcohol dus dat scheelt. Straks gaan mijn vriend ook stoppen met drinken, dat zal wat worden! Ben wel benieuwd hoe ze reageren, ik denk dat ze meteen raak gaan denken. Hij moet maar een smoes verzinnen de eerste paar weken.. iets van een antibiotica kuur ofzo? Iemand nog tips? haha
ha! ik heb gisteren bij een etentje hier thuis nepwijn gedronken en niemand die het door had! nee logisch ook, alsof IK bij wat andere mensen drinken er aan twijfel of het wel echt is wat het lijkt hihih ging heel makkelijk eigenlijk, dat aangelengde sap drinken. lekker wit wijntje hoor! ik wil niet drinken in de periode rond ei tot NOD. heb dus nog wel wat lastige dingen voor de boeg: volgende week uit eten ons het managementteam; men heeft het er nu al over dat we mooie wijnen gaan bestellen. HELP! ik denk dat ik maar snel een ontsteking ergens krijg en dus antibiotica moet slikken hihihihihih alles voor het goede doel zelfs list en bedrog
ik ben nog nooit betrap mij vriendin mij moeder en een nicht van mij die weten het mijn schoon familie weet het niet en die hoeven het niet te weten dus het is wel zo als en hier in het dorp een test ga halen dat ik wel even moet kijken daar komt nog bij dat mijn vent hier in het dorp bij de vrijwillige brandweer zit dat ik erg moet oppassen hier in het dorp maar ik hoef ook niet naar arnhem te gaan want daar is de kans nog veel groter maar ja mijn folium hoef ik niet te verstoppen want ik heb een aparte keuken en daar komt niemand dus dat is wel fijn
Jeetje wat een verhalen hier. Zou ook écht iets voor mij zijn om me te laten betrappen in een niet-goed-opgelet-actie. Bij het kopen van foliumzuur en testen enzo kijk ik eerst goed om me heen of er écht niemand is die ik ken, want bijna niemand weet dat we graag een kindje willen, alleen mijn moeder en mijn beste vriendin. Gelukkig hoeven wij geen excuses te verzinnen voor het niet roken of drinken, want zowel mijn vriend als ik roken niet en drinken niet tot nauwelijks (lees: zéér sporadisch) alcohol.
Ik kijk alleen uit dat mijn schoonmoeder niet in de gaten krijgt dat ik foliumzuur slik en boeken in huis heb liggen. Op mijn werk weten ze al dat ik gestopt ben met de pil. Ik mag nl een bepaalde injectie niet toedienen bij een bewoner op mijn werk (lees verpleeghuis) als je zwanger wilt worden. Dus dan hebben mijn collega's het zo door. Mijn moeder moest ik vragen of ik ingeënt was tegen rode hond en mijn zussen vraag ik om advies. Dus ja... Alleen mocht ik zwanger worden dan blijft dat natuurlijk een groot geheim de eerste tijd [/img]
Van de week waren mijn ouders op bezoek. Deed ik het kastje van de kruiden open,had daar even onze pillen verstopt.. Stond mijn pa naast mij omdat ik wat cup a soup ging pakken voor hem.. Zag hij toch bijna die pillen staan! Deed ik hem maar snel even dicht en pakte toch eerst maar even een beker om het in te doen!