(bijna) betrapt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hihih ja tessa kijk uit voor die vaders en moeders in kastjes en lades!
    :)

sinds gister gestopt met de pil zie ik?

hoop dat je er niet teveel rare klachten van krijgt!
    heb ik ook niet gehad..

klingel.

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    hihihi klingel erg he!
    Ik dacht meteen oeps snel dat deurtje dicht..

Ik heb inderdaad gister mijn laatste geslikt. Ben dan altijd maandag avond of dinsdag ochtend ongi.
    Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat duren de aankomende maand!

Wat voor pil heb jij geslikt? En hoe lang als ik vragen mag?

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi tessa!

ik heb minulet geslikt en wel een jaar of 15 vrees ik :(

heb mijn laatste pil ook op een vrijdag genomen en werd die maandag braaf ongi.

dat was dan nog wel een 'nep-ongi' na het stoppen met de pil.

maar ik werd alweer heel braaf na 33, en nu na 30 dagen ongi.

heel blij daarmee; je weet maar nooit of en wanneer je lichaam zich aanpast aan de nieuwe natuurlijke situatie he!

ik had de 1e maand een heeeeeel rommelige buik en pukkeltjes op het gezicht (niet zichtbaar maar wel voelbaar) en verder was ik jankerig.
    nog wel wat meer dingetjes maar de rommelige lawaaige buik herinner ik me het meest.

wens je veel ontpilsucces en zwangerwordplezier!

liefs
    klingel.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Vandaag kwam mijn moeder op visite.. en de prenatal gids lag in de lectuurbak..BOVENOP.. tja.. leg dan maar eens uit dat je een cadeautje zoekt voor eehh... :oops: nou ja.. ze weet nu dat we een kinderwens hebben dus.. en ze reageerde super lief! :D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wow tummetje ja dat leg je echt niet uit geloof ik heheheheh :)

mijn schoonouders begonnen paar dagen geleden te grappen over 'als wij ooit nog aan de kinderen gaan'
    normaal hapte ik dan heel erg dat ik daar echt nog niet mee bezig was maar nu zeiden we allebei niets,

een oplettende opa/oma in spé had dit wellicht verdacht gevonden misschien!

:) hihihi

6. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    waarom is dat erg alls iemand ziet dat je zwangerschapstest haalt of ovu testen ?

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Tja.. gelukkig heb ik nu iemand on tegen aan te kletsen behalve mijn vriend :) :)

Lijkt mij eigelijk ook het leukste om het te vertellen als je al zwanger bent.. zo van "je wordt opa/oma" o.i.d. en niet "je gaat ooit opa/oma" worden.. want wij gaan proberen zwanger te raken..
    en anderen trekken gelijk conclusies.. in een klein dorp, waar ik bijvoorbeeld woon..zou het verhaal de ronde gaan dat ik zwanger zou zijn als ik een zwangerschapstest zou kopen... mensen denken dan niet na dat ie negatief kan zijn.. en dat eerste momentje wil je denk ik toch wel met je partner delen..en niet dat het hele dorp/bedrijf/de hele familie het al weet.. :rolleyes:

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hai klingel!

Wat lekker dat je zo snel weer regelmatig was na 15 jaar!
    Hoop dat het bij mij ook een beetje mee valt..
    Ben zoóóó benieuwd! Ma/di inderdaad ook mijn 'nep' ongi.. en daarna afwachten!

Maar ik zou het ook vreeselijk vinden als ik testen zou halen en ik zou een bekende tegenkomen.. Dan gaan de verhalen rond!
    En stel dat hij dan negatief is, ja dan is dat vervelend om aan jan en alleman uit te leggen toch?

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @noena: ik zou niet willen dat bekenden/vrienden weten dat we bezig zijn terwijl het nog 'ons geheim' is.. logisch toch?

daarbij wil je een beetje dat het een verrassing is (zeker naar de ouders toe) en als mij IETS irri lijkt is het wel dat anderen dan gaan vragen 'of het al raak is'.
    daarbij, als je een collega tegen komt terwijl je in het zwangerschapsschap (mooi woord :) ) staat te rommelen, weet binnen no time het bedrijf het (en dus je baas) en dat is nou ook niet meteen helemaal ideaal. gelukkig heb ik mezelf dáár wel goed uitgesmoesd!

@tummetje: heeeeeeeeerlijk he om hier gewoon je ei (!) helemaal kwijt te kunnen! mijn vriend wordt soms gek van al die babypraat van mij, hoewel hij net zo graag wil is hij er iets minder mee bezig. en dan is zo'n forum ideaal: allemaal meiden die ook zwanger willen worden en met wie je alles kan bespreken!
    ergens ook wel raar; zo met vreemden dit soort intieme dingen delen maar dat is dan wel weer het voordeel van internet (nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen)

ik woon ook in een klein dorp; ik moet het echt niet hebben dat iedereen goedbedoeld zich ermee gaat bemoeien!
    dat mag pas als het zo ver is ;)

@tessa: ben benieuwd, hoop dat je snel ongi wordt! (en das iets dat je tegen de meesten op dit forum niet zegt hihihi :) )

hoe lang heb jij de pil geslikt? en welke?

er zal een heel nieuwe wereld voor je open gaan, tenminste dat had ik, van NOD en banners en SMEP en OVU en ZS en en en... heel gaaf en spannend!

deze 2 weken (tot en met ei) zijn spannendleuk; de 2 weken van ei tot NOD vond ik vorige ronde (1e ronde) spannendnietleuk; maar ja het hoort erbij!

veeeeeeeeeeel succes en geluk dus!

liefs

klingel.

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ klingel: jaa...inderdaad.. het duurde even voor ik moed had verzamelt om berichtjes te posten.. maar het begin is er ;) Mijn vriend wil er eigelijk niks over horen tot ik echt zwanger ben.. :) (lees: hij is bang dat te 'soft' wordt en nergens anders meer over kan praten dan baby's...en dat kan natuurlijk niet voor een stoer vent he.. :) :) :) )
    Soms kijk ik wel eens zo :confused: als ik iets gelezen heb van iemand, en dan denk ik.. dat zou ik noooooooit vertellen aan iemand hahahaha :)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @ tummetje hihiiih heeft mijn vriend ook, en die zegt ook van 'het moet ons eerst maar gegeven zijn'(zelfbescherming)
    ik keek in het begin ook zo :confused: hoor hier; maar ik vraag (of vertel) nu gewoon wie wanneer (en hoe en waar en waarom :) ) sex heeft gehad voor het babydoel!

het went snel hoor; open praten over dit soort snode plannen ;)

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hahah bevalt me wel..

haha wat een woordkeuze weer.. :)

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    mooie woordkeuze inderdaad :)

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    :) :)

Misschien heb ik het gemist, maar gaan jullie voor je eerste kindje, of heb je al kids, Klingel?

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wij gaan voor onze eerste..
    we werden allebei eind vorig jaar opeens overvallen door het oergevoel dat we ONMIDDELIJK een baby wilden krijgen!
    heel apart.

en jij?

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Na het zomerseizoen willen wij het gaan proberen voor de eerste :D ivm met werk kan ik het echt niet maken om met een bolle buik aan te komen :) beter ook, kan ik zonder werkstress genieten van mijn zwnagerschap... kan niet wachten :D

had al heel lang een kinderwens zeg maar..maar die is het laatste jaar alleen maar sterker geworden.. en dan krijgen alle kinderloze stellen om je heen nog eens kinderen, en ben je nog 1 van de 3 kinderloze stellen.. :rolleyes: :) dus dan gaat het wel erggg kriebelen :)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    tummetje,

zomerseizoen? jij in de horeca? qua niet met bolle buik werkstress willen hebben?

ja gek is dat he als je dan zelf de kriebels hebt lijkt het of iedereeeeeen zwanger is/kinderen heeft!

ik zie overal kinderwagens babys pampers enz enz enz :)

omdat je er zelf zo mee bezig bent denk je ook dat dingen opvallen zoals een potje met pillen (folium) of of of...

gelukkig kan niemand in ons hoofd kijken!

ik zit er wel mee dat ik deze week een diner heb met het MT en dan kan ik, als beruchte wijnfan, moeilijk aan de fris gaan..

nou is een wijntje niet zo erg, maar ja.. ik voel me er toch niet lekker bij.

zit eraan te denken 1 collega te vertellen in vertrouwen, zodat ie me 'nepwijn' kan schenken misschien ...

:rolleyes:

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hahah ja.. ik werk als gastvrouw in een hotel, en maak in het zomerseizoen werkweken van plus minus 60 uur.. dat trek ik gewoon echt niet als ik bijvoorbeeld moe/misselijk e.d. ben.. :)
    Wat doe jij voor werk?

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi tummetje,

ik ook in de horeca. manager bediening dus inderdaad zomers zeker 60+.

ik ben nu al wel aan het afbouwen want ik wil meer tijd hebben voor de rest van mijn leven en dat kunnen we ons gelukkig veroorloven.

dus 'maar' 45 werk ik op dit moment in 4 dagen.

echter, ik wil gewoon echt zsm zwanger worden (ben ook al 32)!

ik weet ook niet hoe ik dat ga trekken áls ik zwanger ben..

zit er nu ook mee dat ik niet (veel) wijn wil drinken, beetje lastig als je juist in de wijnen zit.....

lastig lastig

maar vooral leuk ;)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    weet je waar je ook voor moet uitkijken trouwens?

als je op je werk bv even je mail checkt en je gaat dan via je mail naar deze forum (omdat je een melding hebt gekregen van een bericht in een topic dat je volgt) dan slaat ie het forum ook op in de geschiedenislijst, niet alleen de pagina van bv hotmail!

ik keek gister even in de geschiedenis en zag dus zwangerschapspagina erin staan :confused: :confused: :confused:

snel gewist, en nooit meer op werk site even checken dus!

;)

Deel Deze Pagina