Bijna bevallen en net nu ruzie met mijn mama...

Discussie in 'De bevalling' gestart door NiteOwl, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Het respect naar jou toe is van hun kant onvindbaar. Ze houden geen seconde rekening met jou en alles lijkt om hun te draaien. Ik zou het ze heel erg duidelijk maken. Dat ze nu eens gewoon kunnen doen of dat het anders niet meer hoeft. Je hoort nu te genieten van je kindjes en je man in plaats van je druk te maken over je ouders. Ik heb zo een moeder en voor de zoveelste keer ruzie nu met haar. Geen respect voor mijn keuzes en daar heb je gewoon helemaal niets aan. Het zijn en blijven je ouders, maar ze doen alsof je nog een kind bent terwijl je een volwassen vrouw bent met twee kinderen. Kom voor jezelf op. Dat is heel erg moeilijk, maar heel erg belangrijk voor je eigen geluk.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    pppffff moeilijke situatie. Eigenlijk zijn alle goede adviezen al gegeven en inderdaad kies voor jezelf en je gezin.

Ik wens je ondanks dit alles toch echt een prachtig 1e jaar met je kleine mannetje. Ik moet er niet aan denken dat ik juist dat 1e jaar zo had moeten missen omdat anderen het voor je verpesten.

Deel Deze Pagina