ik val alleen maar af ipv aankomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karin361, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin361

karin361 Actief lid

1 sep 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    ik ben nu 21 weken zwanger en ben al 11 kilo afgevallen. vanaf de 20 weken kan je elke week een pond aankomen maar dat is bij mij nog niet het geval.

wat moet ik hier mee aan?

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    uuuh blij zijn?? Haha nee weet het niet. Misschien moet je is met je vk overleggen om te kijken wat je op een dag eet en of dat wel genoeg is. Je moet natuurlijk wel genoeg stoffen binnen krijgen voor jezelf en de beeb

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    heb je veel gespuugd/misselijk geweest?

ik ben veel afgevallen door het spugen,is wel weer wat bij gekomen..maar zit nog steeds onder mn normale gewicht,terwijl de beeb al een kilo weegt en ik 29weken zw ben.
    Loop bij de gyn en die wegen me nooit en vragen er ook nooit om,dus zou me dr nie zo druk om maken:)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwangerschap.
    Elmo

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik viel ook alleen maar af. Pas de laatste weken kwam ik weer aan. Hier van het misselijk zijn en het spugen. De gyn zei steeds dat de kindjes pakken wat ze nodig hebben. Dus ik moest opletten dat ik genoeg binnen kreeg om me niet slap te voelen en de tweeling regelde het zelf prima.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier inmiddels 16 kilo kwijt en ik blijf ook maar afvallen.

nouja mij hoor je niet klagen en zolang als de gyn er niets van zegd maak ik me echt geen zorgen

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik viel ook alleen maar af door al het spugen (heb HG). Ik heb dit toen met de VK besproken. Zij verwees me naar dietist. Daar ben ik nooit terecht gekomen omdat ik 3 dagen later uitgedroogd bij de gynaecoloog zat. Na twee opnames en infusen en voorzichtig steeds meer proberen te eten, ben ik nu wel iets bijgekomen, maar niet veel. Hier zei gyn ook dat ik me niet druk hoefde te maken om kindje. Met 20 weken echo normaal op schema qua groei, nu nog steeds gelukkig!

8. karin361

karin361 Actief lid

1 sep 2010
    240
    0
    0
    opvoeden van men zoontje ;)
    vlak bij eindhoven
    nou het is zo ik voel me niet slap ik eet wel fruit en gevarieerd. maar wat ik eet is maar een klein beetje veel minder als voorheen.

ik ben nu ook 21 weken zwanger en je ziet wel een klein buikje maar niet echt zoals het moet zijn denk ik.
    terwijl bij de 20 weken echo alles goed was!

groetjes

9. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Ik zou me er idd niet te druk om maken. Misschien kun je wat extra vitaminepilletjes etc slikken om te zorgen dat de baby alles binnenkrijgt.
    Is het je eerste?

Ik was ook alleen maar afgevallen door het spugen en misselijk zijn, en begin nu een heel klein beetje aan te komen: maar nog heb ik een klein buikje (ik ben 1.80m!) terwijl met de beeb alles goed is en hij zelfs iets groter is dan normaal...

Als je vk en de gyn er niks van zeggen, zou ik het lekker loslaten...Geniet er gewoon van en eet lekker wat je wilt eten! Mijn vk en de echoscopist zeiden allebei dat baby's toch wel alles binnenkrijgen wat ze moeten hebben, ook al sta je iedere dag 10x boven de plee te kotsen.
    Vond ik wel een geruststellend idee :D

10. sweetangel1984

18 mei 2008
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Ik ben nu ok 20wk en tot nu toe 10 kilo afgevallen, ben van mezelf al stevig en alles is goed met de baby, dus op zich maak het niet zo veel uit, ben blij mee

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Dit hebben mij ook meerdere gynaecologen me op het hart gedrukt! Ik heb wat vaak de poli gebeld toen ik zoveel spuugde en geen vast voedsel meer kon verdragen.
    Momenteel eet ik wat ik lekker vind. Dat is toch redelijk wat groente en fruit. De gezondere producten smaken me het best!

Deel Deze Pagina