Ik heb vorige week te horen gekregen dat het hoofdje van de baby al heel erg diep/laag ligt. Kan dit betekenen dat ik eerder ga bevallen? heeft iemand dit ook meegemaakt?
dat zou misschien kunnen als het ingedaald is maar dat is niet het geval denk ik? ik heb nu met 23 weken ook een heel laag diep kindje maar dat zegt volgens mij verder niet veel
hey, dat zegt denk ik zelf niets hoor. de kleine van mij zit echt al zolang ik weet helemaal onderin hij vind het schijnbaar daar het fijnst. (ikzelf niet zo haha mijn blaas heeft het echt te verduren steeds ) VK zegt dat er niets mis mee is zolang alles goed is met de kleine en de baarmoeder goed groeit. Nu heeft het nog alle ruimte om te bewegen maar strakjes niet meer. Miss zal het wel eerder ingedaald zijn dan vanaf 32 weken.
Bij mij heeft het eigenlijk ook de helft van de tijd met het hoofdje naar beneden gelegen. Nu is het al een week écht ingedaald, maar de bevalling is nog niet begonnen. Dus het zegt nog helemaal niks. En als het echt de voorkeurshouding van je baby blijkt te zijn, heb je alleen maar geluk. Want dan heb je minder kans dat het straks verkeerd om ligt.
Dat zegt helaas helemaal niets. Julia lag vanaf week 28 helemaal klaar en ik heb de volle 42 weken uitgediend