bijna bevallen, maar het zwangerzijn nog helemaal niet beu zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meintje, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk om zwanger te zijn! Bij de eerste miste ik het zwanger zijn niet zo maar toen ik bevallen was van de tweede en ik zag zwangere vrouwen, dacht ik alleen maar "dat wil ik ook weer" Zo bijzonder om zo'n kleintje te voelen in je buik maar zoals ook al eerder is geschreven, als ze er eenmaal zijn dan is het ook héél fijn dat je ze kunt knuffelen :)

2. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihihi, hier hetzelfde. Ik vind het ook heel mooi en bijzonder, maar na twee of drie weken heb ik het wel weer gehad en wil ik graag 9 maanden in winterslaap tot de bevalling.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    UPDATE

Nou, ik kan er niet echt lang meer van genieten ben ik bang...
    Vanmorgen vroeg zijn mijn vliezen gebroken en ik heb al anderhalf uur aan de ctg gelegen. Ik moet nu om 6 uur vanavond terug en dan weer aan de ctg. Als alles goed op gang mag komen mag ik blijven of vannacht terugkomen. Als het niet vanzelf op gang komt moet ik morgenvroeg weer terug zijn en gaan ze me inleiden (ivm infectiegevaar door langdurig gebroken vliezen).

Ik ben heel benieuwd naar ons kleintje, maar zal binnen nu en twee-drie dagen dan toch mijn buikje kwijt zijn. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat dat wat we terug gaan krijgen zoveel mooier nog is!

Daaaaaaaag buikje....zal je missen.....

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Herkenbaar! Op wat normale kwaaltjes en de moeheid na, voel ik me eigenlijk gewoon prima. Ik kan niet alles meer doen zoals voorheen, maar vind de tijd die ik nu even voor mezelf - 'ons'zelf - heb heerlijk. Inderdaad: nog even en dan zijn we niet meer met z'n tweetjes....
    En ik ben toch ook wel onzeker: ga ik het allemaal aankunnen? Gaat het me wel lukken?
    Nou, ik hoop in ieder geval dat die kleine nog even blijft zitten!!

5. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Succes met de bevalling en voor daarna... geniet van je kleintje!!!
    Het is zó bijzonder!

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    oww ik had er bij jamie ook zo'n last van! die laatste weken voelde ik mij echt super! kreeg allemaal leuke compilimentjes ik zag er super uit! en bij iedere beweging werd ik meer en meer verliefd op mijn kleine ventje. vooral savonds in bed kon ik er van genieten! ik slaap altijd op mijn zij, dan legde ik mijn hand onder mijn buik en voelde ik hem zo schommelen en schoppen en friemelen :) heerlijk! kan niet wachten tot het weer zover is! (heb mijn kleine meisje al wel heeeel lichtjes gevoeld, maar verlang toch weer naar die hardere beweginen!)

de avond na mijn bevalling ging ik weer zo liggen met mijn hand onder mijn buik en toen besefte ik pas dat het voorbij was! ik voelde me zo verdrietig... geen schopjes meer... alles was leeg.. natuurlijk was ik ook super blij dat hij nu echt bij ons was... maar toch miste ik dat buikgevoel!

en nu zal het denk ik nog anders zijn omdat vriendlief heeft gezegd dat 2 kindjes genoeg is... dus waarschijnlijk laatste x zwanger, laatste bevalling,...

Deel Deze Pagina