Ik dacht altijd dat het wel mee zou vallen, maar ik ben echt dement aan het worden:x.... Ik vergeet van alles, kleine dingen, maar ook belangrijke dingen zoals dat een vriendin vandaag geregistreerd partnerschap ging doen, heel klein met alleen getuigen erbij, maar toch, gewoon vergeten. Voel me er zo vreselijk schuldig over.. Herkenbaar of ben ik de enige dementerende
Heel herkenbaar! Probeer het dan af te doen met een grapje, maar ondertussen voel ik me aardig gefrustreerd!
Herkenbaar de frustratie, mn geheugen was echt ijzersterk en nu..... Ik herken mezelf gewoon niet, schrijf ik het ergens op en dan vergeet ik daar te kijken enzo..
Haha, ik heb overal post-its slingeren.. Maar ja, dan weet ik niet meer waar nou die ene Post-it is! Zo ben ik nu al een week of 3 m'n camera kwijt... Geen idee waar ik hem heb gelaten of voor het laatst heb gebruikt!
Jaaaa heel herkenbaar! Zet ik een datum of *op mn hand, vergeet ik waar dat voor was... Zelfde als schoenen laten verzolen, vergeet ik ook steeds en elke dag denk ik er weer aan...
ik herken de frustratie!! .... ook ik mag helaas toegeven dat ik steeds meer vergeet! :S vind het stiekem echt super irritant... zoals al eerder gezegd doe ik het ook af met een grapje maar het is toch eigenlijk heel vervelend!
Ik herken t ook steeds meer, ben normaal heel opgeruimd en geordend, vooral op mn werk, maar gaat helemaal fout nou.. Haha. Laat vanalles over al liggen, ben alles kwijt..
Ohhh herkenbaar! Ik heb het soms als ik met iemand praat en dan wijd ik iets uit en dan moet ik aan degene vragen waar ik mee praat waar ik het ook alweer over had. Ohh menn wat voel je je dan dom! Haha
Ja héél herkenbaar, en inderdaad eerder frustrerend dan grappig. Ik heb normaal een erg goed geheugen, een agenda is hier overbodig. Maar nu? Man man man, ik vergeet werkelijk alles! Als ik een gesprek heb met iemand, dan weet ik soms al niet meer waar het gesprek nog zo een 30sec. geleden over ging, moet het dan inderdaad vragen. Als vriendinnen of familie berichtjes sturen, vergeet ik te reageren. Waarop ik dagen later maar besluit om gewoon te bellen en het uit te leggen. Ze zijn het nu inmiddels gelukkig gewend Maar minder leuk is, dat ik ook vanalles rondom de baby vergeet. We moeten het nog laten erkennen, ik ben me vergeten in te schrijven voor een cursus, ik heb deze week op de valreep m'n zwangerschapsverklaring aan mijn werkgever gegeven ivm verlof en ik zag m'n waterbevalling bijna 'in het water vallen' omdat ik dus was vergeten de aanbetaling te doen Bedankt voor je topic, ik ga nú via internet een afspraak maken voor het erkennen Edit; gedaan!
Hier ook last ervan, schrijf alles op de kalender in de wc, daar kijk ik vaak op of ik zet een memo in mn telefoon. Briefjes schrijven werkt niet, daar vergeet ikop te kijken...
heel herkenbaar ja. Loop je met ml in de praxis...."Eh wat doen we hier ook alweer"..... En die lieve schat het maar voor de 1000ste keer vertellen
Heel herkenbaar, ik probeer alles op te schrijven maar dan nog vergeet ik het. Ik moet toegeven dat het na Sylvano nooit meer 100% goed is gekomen altijd bleef ik wat vergeetachtig. Maar nu! Het is echt verschrikkelijk en merk dat mensen zich er aan ergeren maar ik kan er gewoon niks aan doen
Hier begint het nu al... Vandaag met eten maken drie keer gekeken wat waar mee moest.. En het dan nog verkeerd doen..
Ik wist vandaag niet meer waar ik me koekje had neergelegd. Had er een hapje van genomen en ineens bedacht ik mij iets wat ik nog moest doen. Koekje dus ergens neergelegd... maar waar???? Uiteindelijk gevonden maar was even zoeken haha!! Of naar de winkel gaan en totaal niet meer weten wat je daar nou ging kopen...... handig..... not.......... Gelukkig heb ik een kleuter rond lopen die me van alles herinderd hahahahaha