Bijna bevallen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ickuzz, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Spannend ickuzz! Ben benieuwd of en zo ja hoeveel ontsluiting je hebt!

Hier actie na het strippen. Mega ongikrampen, ineens, en af en toe wat harde buiken erbij. Ben benieuwd of het deze keer door gaat zetten.

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh....spannend!

3. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Jahoe!! 1cm ontsluiting & gestript.. Weeen lijken regelmatiger te komen :D Hopen dat t vannacht gebeurd!!!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjeee....nu zal er bij iemand toch wel baby nieuws hebben??!!! Duim, duim!

5. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Heerlijk spannend topic dit! Ickuzz, hoop dat je vannacht bevallen bent!

6. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Haha spannend topic dit inderdaad. Leuk om te lezen. Las bij een ander topic dat siertje bevallen is! Gefeliciteerd!!!
    Ickuz ook?

Hier onderweg naar de 39 weken en afgelopen dinsdag in t ziekenhuis doorgebracht omdat m'n verloskundige dacht dat m'n vliezen waren gebroken. Helaas na onderzoek door de gyn was dit niet t geval en konden we weer naar huis... Was wel teleurgesteld moet ik zeggen omdat je je er zo op verheugd en klaar voor bent!!! Maar hier zijn een aantal nog veel verder dus ik geloof dat ik niet moet klagen hihi. Succes allemaal, ik blijf lezen!

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben ook bijna aan de beurt. Man, wat zijn die laatste loodjes zwaar. Die pijn aan m'n schaambot, m'n bekkken en m'n buik.
    Ik ben op de 25e uitgerekend, maar ze mag vandaag al geboren worden van mij.

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik ben morgen 39 weken en ben lichamelijk echt op :( Daarnaast nog een dochter van 1,5 rondlopen die natuurlijk veel aandacht en zorg vergt.

Ben zo toe aan bevallen. Gelukkig wil de verloskundige strippen als ik 40 weken ben en mocht er dan weinig gebeuren, breekt ze de vliezen. Ik ben normaal erg van het natuurlijke verloop en afwachten totdat de baby er klaar voor is maar nu wordt het te zwaar. Klein handje helpen door een strippoging is dan wel fijn.

Hoop heel erg op dit weekend! Dochter kwam pas met 40,5 dus hoop dat deze jongeman meer haast heeft!

Sterkte iedereen

9. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ickuzz, je maakt mij heel nieuwsgierig.

Hier vandaag een zwaar dagje, was vanmorgen om half 6 goed opgestaan. Ik dacht wat voel ik mij lekker, om 7u in de douche en sindsdien niet meer uit de zetel te slaan, ZO MOE in 1x. Ben vandaag al 6x naar het groot toilet geweest, voor de rest voel ik mij net of er is een bus over mij heen gereden, men buikje doet pijn :(. Nu wel om de 10 minuten een contractie maar dat wil niet veel zeggen want heb al voorweeën van vorige vrijdag. Zal vandaag gewoon een baaldagje zijn denk. Morgenavond weer controle, wel nieuwsgierig of ik al meer opening heb dan.

10. McDsee

McDsee Niet meer actief

Vandaag controle gehad, alles goed. Als de kleine zich niet aankondigt krijg ik dinsdag inwendig onderzoek om te zien of er ontsluiting is zoniet krijg ik woensdag een ballon en anders wordt ik woensdag ingeleid. Spannend, hoop uiteraard dat kleine zich dit weekend meldt.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Spannend dames! Ik duim voor jullie dat de baby'tjes gauw komen :).
    Hier nog 3 weken te gaan dus ik mag nog niet klagen, maar ik beval liever vandaag dan morgen. Wil die kleine zo graag zien en vasthouden.

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Net een stevige wandeling gemaakt....wie weet wat het brengt...haha

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Gisteren controle gehad. Nu een kleine 2cm opening maar we blijven rond lopen met voorweeën die niet in actie schieten naar het echte werk. Echter heel wel heel goed nieuws, gebeurd er van het weekend niets dan wordt ik dinsdag ingeleid, wij hebben een einddatum. Ben zoooooooooooo blij, nog enkele dagen max en ik kan mijn kleine mannetje knuffelen :D

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hoi dames!

Wilde even melden dat ik, op 14 november, na 40 weken en 6 dagen dan eindelijk mama ben geworden van een super mooie dochter!! Femke woog bij de geboorte 4240 gram en was 54 cm lang. Helaas door haar grootte en een sterrenkijker, is ze dmv een keizersnede rlter wereld gekomen.

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @ siertje

Gefeliciteerd!! Wat een plaatje, geniet ervan!

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Gefeliciteerd Siertje en wat een groot meisje :) nu heerlijk genieten van juliie gezinnetje

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Siertje...van harte!! En dat klinkt als best heftig!

BDotsie...waarom zo vroeg al inleiden? Ik gun het je hoor...maar je dan nog 'maar' 40 weken? Puur vanwege de voorweeen? Benieuwd ;)

18. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Smile: loop al weken met pijn rond, doordat ik al opening heb en doordat de kleine niet meer verder groeid in de buik heeft de gynae dit voorgesteld. Ik zou niet weten waarom ik dit niet met mijn 2 open armen zou aangrijpen, voor hetzelfde geld schiet het dit weekend toch nog zelf in gang.

19. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf
    Deze mama is bevallen!!

Op 15 november 03:57 is onze dochter Celine op de wereld gekomen.
    Zwaar, pijnlijk maar de moeite waard.

Lengte: 49 cm, gewicht: 3410 gram.

Bijgevoegde bestanden:

20. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf

Gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina