Bijna bevallen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ickuzz, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen! Ik wilde ook graag gezellig meekletsen, moet nog 3,5 week! Ben 11-12-13 uitgerekend ben ongeduldig zenuwachtig en bang tegelijk!

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Gefeliciteerd Ickuzz, nu heerlijk genieten.

3. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Wel een hele mooie datum als je juist op die dag zou bevallen ;)

4. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja! En dan ook nog om 14.15 smiddags! Haha

5. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Ja het word erg spannend nu ik ben 10-12 uitgeteld :)
    Kan bijna niet meer wachten!

Mamavan

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ickuzz gefeliciteerd met jullie dochtertje!

7. McDsee

McDsee Niet meer actief

Siertje en Ickuzz, van harte gefeliciteerd!!

Hier lijkt het nog steeds niet uit zichzelf te willen komen, afwachten maar.

8. Anneka

Anneka Lid

9 apr 2011
    50
    6
    8
    NULL
    NULL
    Ik wacht met je mee! Hier nog geen enkel teken van een naderende bevalling... Vorige keer 10 dagen over tijd geraakt en een dag na het strippen bevallen. Nu nog niet gestript. Heb jij nog extra controles?

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik heb morgen een eerste inwendig onderzoek dan gaan ze kijken of ik ontsluiting heb en dan is het even afwachten of er woensdag plek is om ingeleid te worden.
    Loop jij via vk of zk? Ik via zk en hier mag je niet over de 42 weken heen en inleiden doen ze geloof ik niet in het weekend dus hij wordt sowieso deze week gehaald.

T rommelt bij mij wel en heb soms echt wel pijntjes die ik weg moet puffen, maar niks zet door en kan het ook geen echte wee noemen, geen idee hoe een wee voelt, maar iedereen zegt dat je dat wel duidelijk weet dus nog niet gehad dan. Hoop zo dat het toch nog uit zich zelf komt, maar die kans wordt wel erg klein. Zelf ben ik 19(!) dagen blijven zitten.

10. Anneka

Anneka Lid

9 apr 2011
    50
    6
    8
    NULL
    NULL
    Haha, het ukkie lijkt op jou dus wat over tijd gaan betreft. Hoe was de controle in het ziekenhuis? Spannend hoor dat je deze week in ieder geval je kleine in de armen hebt.
    Zelf ben ik vorige keer ook 1 1/2 week over tijd gegaan, het kwam toen gelukkig uit zichzelf. Vandaag heb ik CTG en echo in ZH gehad en wat dat betreft was alles goed. Morgen weer verloskundige, dan ga ik vragen of ze willen strippen. Hier doen ze wel in het weekend inleidingen dus als het er dan nog niet is dan wordt dat het plan voor het weekend. Ook ik hoop zooooo dat het voor die tijd uit zichzelf komt. Zie er enorm tegenop om het kunstmatig op gang te brengen. Maar hier op dit moment nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
    Het is eigenlijk gek, maar bij een echte wee weet je inderdaad meestal gewoon dat het serieus was. Bij mijn eerste wist ik bij de eerste echte wee dat dit het begin zou zijn en dat was het toen ook.

11. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Siertje en Ickuzz gefeliciteerd!! Lekker genieten..

Ik word over 3 dagen ingeleid ivm zw.schapssuiker. Dus ik hoef niet zo lang meer te wachten. lijkt me heel frustrerend om over tijd te lopen en niet te weten wanneer het echt komt.

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nog steeds veel die geduld moeten hebben. Ik heb mijn record zwanger zijn in elk geval verbroken. De vorigen waren allemaal korter. Hier ook nog geen enkel teken van een naderende bevalling. Ik zal morgen de vk vragen wat het 'plan' nu is...

13. McDsee

McDsee Niet meer actief

Balen balen balen.

Geen verweking van de baarmoeder laat staan ontsluiting. Ik mocht kiezen om morgen ingeleid te worden, maar heb besloten om het nog even vol te houden. Donderdag controle en ctg iig voor maandag ingeleid en ze willen me evt ook in het weekend inleiden.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Spannend!!

15. Anneka

Anneka Lid

9 apr 2011
    50
    6
    8
    NULL
    NULL
    Spannend, hoor! Ik ben gister wel gestript, maar vanochtend weer 'gewoon' opgestaan. Schiet ook niet op dus. Ook ik kies er voor om te wachten tot het weekend. Hopelijk komt het nog spontaan op gang voor ik ingeleid moet worden. Nog even geduld voor ons...

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Twil hier dus niet echt opschieten dames. Jammer he!

17. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik zou vandaag ingeleid worden... Goh wat is de dag nu anders dan ik me de afgelopen dagen op voorbereid had. Mijn eigen keuze om toch nog te wachten, maar ja.

Smile, welkom bij de club 'overtijd':p

18. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Succes meiden!!! Hopelijk komt het snel uit zichzelf..

Hier vind ik het wachten al lang duren maar het kan dus nog gewoon even blijven zitten....

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh...nee...toch niet? Vanwaar je besluit?

20. McDsee

McDsee Niet meer actief

Het zat zo ontzettend dicht nog. Zag die ballon niet zitten. Strakjes controle en ctg, spannend weer, hopelijk nu wel iets ontsluiting zodat de ballon niet nodig is. Verwacht niet dat ik voor maandag nog natuurlijk beval.

Deel Deze Pagina