Dat is best snel dan, dat je naar huis mag! Fijn hoor. Goed om te lezen dat je bijna geen pijn hebt. Maar houd jezelf dus wel in acht hè, je bent dan misschien eerder geneigd om te snel te veel te gaan doen. En het is toch een flinke buikwond die je hebt. Gewoon even van genieten dat je zes weken niet mag stofzuigen Dat is nou net het voordeel van een keizersnee.
Tjonge tupp, weer geen verlossend nieuws dus vandaag. Ik hoop dat het strippen wel effect heeft. Wat is anders het plan, vrijdag inleiden?
Wat enorm spannend tupp ! Ook ik word "vandaag" ingeleid. Bij de controle kwamen we erachter dat ik bijna geen vruchtwater meer heb. Ook zitten er verkalkingen in de placenta. Ben ook erg zenuwachtig ,kan er niet van slapen !
Spannend Rockchick. Veel succes vandaag. Ik hoop dat het vlot gast bij jullie! Ik lig inmiddels aan het ctg. Baby ligt nu te pitten, geloof ik. Net allemaal gewoel, waardoor het hartje steeds 'kwijt' was. Gelukkig voelde ik de baby wel bewegen. Straks inwendig onderzoek en dan bepalen ze hoe het verder gaat. Ik hoop dat ik genoeg ontsluiting heb zodat wel de ballon over kunnen slaan.
Rockchick en tupp, super veel succes vandaag!!!!!!!! Denk eraan, over een aantal uur heb je je prachtige wonder in je armen. Ik kan ook niet wachten!
Dames heel veel succes vandaag!! Fijn dat het einde en je baby in zicht is! Laten jullie weten hoe het ging?
Linn wat is bij jou het plan de campagne? Al zicht op strippen oid? Jij ook succes en hopen dat beebje zich snel aandient!
@katie, maandag strippen en als dat geen effect heeft (moet binnen 12u zei de vk) dan woensdag ziekenhuis. Maar dat is geloof ik dan eerst een gesprek daar... Ik hoop eigenlijk dat ze gelijk over gaan op actie. Vorig jaar een missed abortion gehad met 7 weken maar daar heeft mn lichaam helemaal niet op gereageerd qua afstoten vruchtje en ook niet op de daaropvolgende medicatie.. Vervolgens pas met 15.5 gecurreteerd. Heb dus niet echt vertrouwen in mn lichaam dat t allemaal zelfstandig gaat komen en daar baal ik wel van (. Wil t graag natuurlijk doen allemaal maar voor nu vind ik alles wel prima. Hoe gaat het bij jou?
Wat erg voor je en heftig om zoiets mee te maken! Ik snap dat het vertrouwen dan een beetje mist.. aan de andere kant is het wel een wonder hoe deze kleine is uitgegroeid tot een volgroeide baby! Dus je lijf weet wat ie moet doen en kan het aan. Alleen is dat idd met een bevalling dan weer net ff te laat soms frustrerend he. Ik hoop dat het strippen werkt, ik hoor iig heel veel succesverhalen!
Ik ben 3 dagen overtijd, maar het wil maar niet vlotten. Vandaag bij de gynaecoloog geweest, en ein-de-lijk is er een beetje verweking. Zondagochtend moet ik me melden voor een ballonkathteter en met een beetje geluk heb ik m'n meisje maandag in m'n armen. Met heeeeel veel geluk eerder zonder ingeleid te hoeven worden
Het inleiden had een langzame start, maar uiteindelijk werden de weeën toch wel snel en heftig. En nu mag ik vol trots melden dat we iets na middernacht zijn bevallen van onze tweede zoon!
Super joh, van harte!!! Fijn voor je dat het niet uitgelopen is op een keizersnede en dat het inleiden helemaal goed gegaan is. Ik ben inmiddels ruim een dag thuis en geniet heerlijk van ons kleine ventje, wat is hij perfect! Ik heb gisteren nog mijn gyn gesproken die de keizersnede heeft uitgevoerd. Bleek dat ik nooit vaginaal had kunnen bevallen. Er was vrijwel geen vruchtwater meer en daar was ook nog eens in gepoept, ook was mn baarmoederwand veel te slap. Waarschijnlijk wordt een volgende keer ook een keizersnede, hopelijk dan weer zo'n zelfde als die ik nu gehad heb. Voor iedereen die nog moet wens ik heel veel succes! Denk dat ik de topics op dit forum wat minder zal gaan volgen, best druk zo'n kleine man in huis.
Heerlijk tupp, gefeliciteerd! ! Ben wel benieuwd naar zijn naam, lengte, gewicht? Nahla zware tijden voor je. Maar wel fijn dat er beweging in lijkt te komen! Ik hoop voor je dat het toch nog vanzelf mag beginnen Mcdsee dat is best heftig nieuws.. Gelukkig is alles goed gegaan, nu lekker genieten
Voor de kersverse mama's gefeliciteerd en geniet van jullie kleintjes Hier ook nog aan 't wachten. Hoop dat ik snel aan de beurt ben, want de laatste loodjes zijn toch wel pittig
@McDsee: Wat goed dat jullie een keizersnee hebnen gekregen dan! Dam bleef jullie kleine dus niet voor niks zo eigenwijs zitten! @Katie: naam houd ik liever prive. Gewicht 3950 gram en lengte hebben ze niet gemeten, maar hij past prima in de pakjes maat 50. @Nahla; Ik hoop dat je eerder bevalt zodat je niet zo lang hoeft te wachten. Maar fijn dat je nu in ieder geval een soort uiterlijke datum weet. Nog even volhouden.