Bijna bevallen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ickuzz, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Nahla bij jou al iets? Hier nog steeds helemaal niks.....

2. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @tupp ja snap ik. Wel een hele prestatie hoor! Gaat het goed met je?

@anoniempje tja idd, pittig he! Heb je veel klachten of veel last van ongeduld?;)

@linn die neemt zn tijd nogal.. trek je het nog?

Weer een dagje verder.. pfff.. hoe lang nog!

3. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Wat is het stil dames, zijn jullie aan het bevallen? ! :)

4. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Nee nog steeds niks..... Morgen 10.45 word ik gestript.

Hoe gaat het bij jou?!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik hoop dat het strippen wat doet bij je! Het is toch wel fijn als het allemaal gewoon zelf op gang komt.

6. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Helaas weer niks.. Zat potdicht.
    Zo om 15.40 naar de gyn plan van inleiding bespreken.

Bleh. Kunnen zo ook zomaar de vliezen doorbreken?! En dan weeen opwekkers oid?!

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Linn11 spannend, hoop voor je dat er eindelijk wat schot in komt. Ik ben donderdag uitgerekend en ben het nu al zat... Hoop echt niet dat ik zo veel overtijd zal lopen.

8. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Wat rot linn.. wat zei de gyn ervan? Gaan ze dan meteen inleiden of eerst nog verweken en dan strippen?
    Ik hoop voor je dat het alsnof vanzelf mag komen, de kleine aap!

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou ik moet me donderdag om 14.00 melden, dan word ik ingeleid. Ik keek heel erg uit om te bevallen maar nu ik een zekere datum heb(oke het kan alsnog een dag duren) ben ik eigenlijk best wel bang om te bevallen...

10. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    @ anousje: word je met 40 weken al ingeleid, dan? ( heb nog niet alles terug gelezen)

Ik ben vanmorgen gestript geweest met al een kleine cm ontsluiting...
    Maar ik voel niets dus het zal wel niet veel hebben uitgehaald!

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @ pline, ja ivm zwschapssuiker willen ze me niet overtijd laten gaan.
    Voor jou ook spannend! En als het strippen niet helpt wat dan? Moet je dan gewoon afwachten?

12. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ah ok... 5 december is een mooie dag (ben zelf jarig dan :)). Heel veel succes dan !

Het strippen lijkt weinig effect te hebben. Ik kan woensdag een 2de poging krijgen en volgende week maandag een 3de poging... En als dat allemaal niet helpt en het niet spontaan op gang komt, word ik pas op vrijdag 13 december (...) ingeleid! Nog maximum 11 dafen dus...

13. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @pline ben je door de vk gestript? Ik vroeg het laatst aan de gyn maar die wilde pas op 41wk gaan kijken naar verweking en ontsluiting:( heb woensdag controle en ga dan maar flink klagen ofzo.. ik weet het af en toe echt niet meer.. heb de hele tijd krampen, niet erg maar toch voorweeën denk ik? En het zet niet door. En ik zit al zolang thuis en ben aan huis gekluisterd vanwege pijn bij zo'n beetje alle activiteit.. vind het niet leuk meer.

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Katie88; Over het algemeen heeft strippen voor 41wkn niet veel zin. En zelfs daarna is het maar de vraag of het wat doet. Je moet sowieso al wat ontsluiting hebben, anders kunnen ze er niet eens bij.
    Maar ik snap dat je graag wilt dat ze iets doen hoor, wat dan ook. Het lijkt me geen pretje met die klachten!

15. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier word ik ook volgende week ingeleid ivm z-diabetes
    Vind het heel spannend allemaal :D

16. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Ik ben door vk in het ziekenhuis gestript. Was daar omdat ik vorige week een hevige hoofdpijnaanval heb gehad met een hogere bloeddruk dan normaal en ze alle testen (bloed, ctg, etc) opnieuw wilden herhalen. Het lijkt hier (in Engeland) wel standaard om op 40 weken te strippen als je al ontsluiting hebt. MAAR het werkt niet noodzakelijk (en bij mij dus niet). Volhouden dus!! Ik begrijp dat het niet leuk is dag je aan huis gekluisterd ben en duim mee dat de voorweeën snel doorzetten!!

17. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Heeee meiden.

Spannend Katie donderdag!!! Nu heb je wel een data. Hoe gaan ze inleiden? Ik ben zelf vrijdag jarig haha
    @pline jij ook al over tijd & bijna jarig. Denk er idd maar aan dat het nog max zoveel dagen kan duren.

Hier nu in het ziekenhuis. Hier net al aan de ctg gelegen en daarna kwam ze voelen. M'n baarmoeder is al voor de helft verweken maar hij moet helemaal zijn voordat ze de vliezen kunnen breken. Zegt die vrouw doodleuk: ja stel dat je er vandaag en morgen helemaal niet op reageert dan moeten jullie vrijdag weer terug komen voor een afspraak maar jouw lichaam is nog in zon goede conditie en dan kan het zijn dat je gewoon af moet wachten tot 42 weken. Ik kon wel janken toen ze dat zei.... Maar laten we hopen dat m'n lichaam gaat reageren, hij vandaag nog helemaal week wordt en ze die vliezen kunnen prikken!!!!!

18. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hmm tupp en pline, dat hoeft dus ook niets te doen.. bij mijn nichtje werkte het wel. Zal dan een klein percentage zijn ofzo. Ik ga er toch maar naar vragen hoor. Baat het niet...;) bedankt voor jullie mee-duimen!:)

Spannend anoniempje!

Jee Linn dat meen je niet! Laat je niet zomaar wegsturen hoor, gewoon zeggen dat je niet weggaat zonder baby. Dan proberen ze maar wat anders. Want als je op 42 weke zit en het zit er nog, dan moeten ze toch ook actie ondernemen? Dus waarom dan nu niet, baby is toch volgroeid. Ik hoop dat de verweking doorzet en dat het snel mag gaan beginnen!

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Linn11 wat vervelend zeg! Wel vreemd dat ze zo lamg laten aanwakkeren. En over donderdag inleiden denk ik dat je mij bedoelt ipv katie :). Als het goed is gaan ze ballonnetje inbrengen. Pfff ik knijp hem behoorlijk. Ik keek zo uit om te bevallen maar ben nu wel een beetje bang eigenlijk...

Pline, ik hoop dat het voor jou ook niet lang meer zal duren en dat als ze morgen opnieuw strippen dat dan wel effect zal hebben.

Anoniempje, spannend hoor! Heb je al een datum?

20. McDsee

McDsee Niet meer actief

Laat je niet naar huis sturen hoor! Ik was 14 dagen overtijd toen een gyn zei dat ze me naar huis wilde sturen, een andere gyn heeft de volgende dag een keizersnede gedaan, ik had nooit naar huis gemogen had geen vruchtwater meer, wat er was zat vol poep en mn baarmoederwand was zo slap dat ik nooit vaginaal had kunnen bevallen. Ik heb zoveel geluk gehad, had zo anders kunnen gaan. Vraag naar extra echo of je vruchtwater nog in orde is, je loopt nu ook al aardig uit. Sterkte en succes!!

Deel Deze Pagina