Bijna bevallen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ickuzz, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hallo dames, hoe staat het ermee, al actie?

Vanmorgen bij gyn geweest, hij was gelukkig erg begripvol. Heeft inwendig onderzoek gedaan en wilde eigenlijk ter plekke al strippen. Maar nog niet genoeg verweekt en geen ontsluiting dus hij kon er niet bij. Maandag opnieuw proberen. Als dan nog geen verweking is kan ik gaan voor een ballonkatheter, maar ben daar nog niet over uit.. Eerst maandag maar ns afwachten..

2. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!

Ik heb maandag weer een afspraak bij de gyn dan hoor ik wanneer ik loop van de week word ingeleid
    Ik keek ook zo uit naar de bevalling maar nu ook ik begin m te knijpen :)

3. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Spannend anoniempje! Maar je kunt het hoor! Komt echt goed:) denk maar lekker aan jullie kleine die je heel binnenkort in je armen kunt houden!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Katie: Fijn dat je nu een datum hebt om naar toe te leven. Laten we hopen dat je kleine stiekem toch wat eerder komt. Maar je weet nu in ieder geval hoe lang je maximaal nog moet wachten.

Anoniempje: Je moet hem niet knijpen, je moet persen ;) Ik snap dat het spannend is hoor, maar het komt echt goed. Leuk is het niet, althans; misschien behoor jij tot die paar gelukkigen maar voor de meeste vrouwen is het niet echt een hobby. Maar echt; je krijgt er zo iets moois voor terug! Het is echt allemaal de moeite waard! En om het af te maken, wordt je na je bevalling lekker verwend met ontbijt op bed, een kraamhulp die je huishouden doet, lekkere hapjes (even je man instructies geven, haha).

5. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Thanks ik hoop dat het lukt! Heb zoveel baaldagen dat ik niet meer weet of ik het wel aankan en hoe ik het moet doen als de baby er straks is.. voel me compleet uitgeput en kan niet meer blij zijn:(

Hoe gaat het bij jou? Kraamhulp al weg? Geniet je?:)

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De kraamhulp was vandaag voor het laatst. Fijn dat ze er was, maar ook fijn dat ze weer weg is. :) Mijn man is nu ook even weg, dus ik heb het rijk alleen met m'n twee mannetjes. Tot een half uurtje geleden lagen we allemaal te slapen. Net even lekker een boekje gelezen met de oudste. Nu zitten we op de kamer van de oudste te spelen, terwijl de jongste er gezellig in de wipstoel bij ligt. Niemand huilt, dus ik ben hartstikke tevreden.

Sowieso is de eerste week heel goed gegaan. Wel even wat twijfels over de borstvoeding. Ik had gelijk zo veel en het stroomde zo hard dat Babybroer het niet goed aankon en dus regelmatig flink spuugde. Tot twee keer toe was hij zelfs een beetje afgevallen. Maar het lijkt erop dat we het onder controle hebben. Nu nog even de kloofjes de kans geven om te genezen en dan kan ik ook weer echt volop van de borstvoeding genieten.

Bij jou komt het straks ook weer goed hoor Katie! Als het goed is zorgt de kraamhulp er straks wel voor dat je voldoende kunt rusten. En dat moet je ook echt doen hoor! Ik ben deze week elke keer tussen en 8 en 9 naar bed gegaan en tussen de middag slaap ik een uurtje of twee. Dat zorgt ervoor dat ik de nachten aankan.

7. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Aach dat klinkt als een heel lief vredig tafereeltje! Ik hoop voor je dat de kloofjess snel genezen. Dat wordt ook nog een avontuur, bv..;)

Thanks, gelukkig is er kraamzorg idd! Ik word altijd een beetje zenuwachtig als ik niet goed slaap.
    Goede tip, lekker vroeg erin duiken!

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dag dames! Hoe gaat het hier?
    Wij zijn gisteravond 06-12-13 trotse ouders geworden van ons zoontje Semih. Hun is zo perfect!😍
    Het was wel een hele heftige bevalling, ik lig nog in het ZH en als goed is mogen we morgenochtend naar huis.

9. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Anousje gefeliciteerd! Wat fijn dat hij er is. Hoop dat je snep herstelt! Is met de kleine alles goed?

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Proficiat Anousje!

11. McDsee

McDsee Niet meer actief

Gefeliciteerd!!