Hey dames, Ik ben bijna 16 weken zwanger en vandaag continu buikpijn. Voelt als menstruatiepijn maar het zakt wel iets af als ik rustig ga zitten. Heb de vk vanmiddag gebelt maar die wilde even afwachten. Ik wil niet weer bellen maar vind het een beetje eng. Iemand die dit herkent? Ook sinds 2 dagen meer vochtverlies. Het lijkt niet op afscheiding want het is gewoon echt water. Het ruikt ook niet echt dus urineverlies lijkt me ook onwaarschijnlijk. Zo bang dat het vruchtwater is hoewel die kans wel klein is. Herkent dit iemand ook? Morgen hebben we een echo met geslachtsbepaling. Dus dan weet ik ook meer maar is het herkenbaar. Of zeggen jullie: zou nu toch nog even de vk bellen?
Loopt er ook vocht weg als je hoest of op je hand blaast?? Dan ZEKER de verloskundige bellen. Hoop dat alles goed is en je morgen een geweldige echo hebt. Misschien is het toch het groeien van de baarmoeder in combinatie met wat waterige afscheiding. Succes!
Ik ben koppig maar heb niet meer gebelt. Heb rustig gedaan en een warme douche. Dat hielp. Goed geslapen. Nu geen pijn dus wacht de echo af vanmiddag. Thnx voor de reacties.
Alles was goed Waarsch toch bandenpijn en urineverlies :-/ En we krijgen een meisje. Zo blij! Opgelucht dat alles goed is!