Om de dag of iedere dag in vruchtbare periode + effect

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mol81, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Iedere dag / om de dag gemeenschap + effect

1. Iedere dag, tot nu toe niet zwanger

2. Om de dag, tot nu toe niet zwanger

3. Iedere dag, zwanger!

4. Om de dag, zwanger!

5. Anders. nl... (toelichting aub)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik wil graag het volgende weten; heb je in de vruchtbare periode iedere dag of om de dag gemeenschap en wat is tot nu toe het effect? Zie poll

2. Trine

Trine Actief lid

Hey allemaal,

Wij deden het voor de eisprong ongeveer elke dag, maar uiteindelijk zijn we het om de dag gaan doen. Ik had blijkbaar ineens een langere cyclus dan eerst gedacht, maar doordat we lang genoeg blijven klussen zijn, zijn we zwanger! Ik was voor en tijdens het klussen helemaal niet bezig met zwanger geraken, alleen nadien bleef ik langer liggen met bekken gekanteld. Ik moet na't vrijen altijd naar toilet gaan ter preventie van een blaasontsteking, maar 't is van de eerste keer gelukt.

Succes en GENIET,
    Trine

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    wij deden het iedere dag, en ik was na 6 weken zwanger.
    Maar goed als het langer had geduurt weet ik niet of ik iedere dag vol had gehouden hoor :p
    Het moet wel leuk blijven.

4. Wij probeerden tijdens de vruchtbare periode om de dag te klussen, maar die maand dat het raak was, was mijn vriend net voor mijn eisprong ziek (wist ik dmv ovutesten en tempen), en we hebben dus niet op het goede moment geklust. De laatste keer was 3 dagen voor mijn ei, en daarna pas de avond na mijn eisprong weer (die de ochtend ervoor was geweest). Ik was dus ook overtuigd dat het niet raak was, maar ik was toch zwanger!
    Of het nu een zaadje van die drie dagen voor mijn ei was of een hele snelle zwemmer die na de eisprong toch nog op tijd bij mijn eitje is gekomen weten we niet, maar het illustreert wel dat het echt helemaal niet uit hoeft te maken of je nou elke dag of om de dag klust..
    Moet wel zeggen dat ik elke dag waarschijnlijk niet vol had gehouden! Het is maar of je je er zelf prettig bij voelt :)

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    hihi, bij ons hetzelfde maar ik denk ook niet dat ik het maanden had volgehouden. Maar een volgende keer zou ik hetzelfde doen, gewoon zo vaak mogelijk (niet geforceerd natuurlijk) vrijen en dan zie je wel wanneer het gebeurt, zonder te timen enzo van wanneer je eisprong is

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier om de dag seks totdat ovutest richting posi ging, toen drie dagen achter elkaar en zie mijn banner voor het resultaat!

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    wij hebben alleen de dag van de eisprong en dag erna geklust, was inmiddels ronde 29

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    om de dag, maar het hangt er wel vanaf wanneer je je eisprong hebt.
    ik had maandag en woensdagmiddag geklust en woensdag avond kwam mn ei volgens mij, of net een dagje later... ik voelde m iig...
    En zwanger dus:)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

om de twee dagen en zwanger.
    Eerste ronde hadden we om de twee dagen niet zwanger toen tweede en derde ronde elke dag maar niet zwanger en toen vierde ronde weer om de twee dagen gedaan en zwanger!

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik denk dat het voor iedereen verschilt.
    de 1 wordt zwanger van elke dag te klussen en de ander wanneer ze om de dag te werk gaan
    ik zou me er niet teveel mee gaan vergelijken wat een ander voor een effect heeft, doe gewoon waar jullie je prettig bij voelen en dan komt het vast wel goed!;)

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Bij mijn eerste twee zwangerschappen keurig om de dag (+ ovutesten gebruikt) beide keren in de eerste ronde zwanger. Bij deze zwangerschap hadden we wat dat betreft niet echt een ritme. Meestal om de 3 a 4 dagen en geen ovutesten gebruikt, maar weer de eerste ronde zwanger!

Deel Deze Pagina