bijna complete babykamer (koopje voor iemand die het keihard nodig heeft!!) jongetje

Discussie in 'Babykamer en accessoires' gestart door Nicoletta, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Wegens het vertrek van ons pleegzoontje en mijn zwangerschap (wat dus een meisje wordt :D ) aangeboden een bijna complete babykamer. Het betreft een IKEA kast een robuste witte commode, gordijnen, schilderijtjes, plankje voor knuffeltjes of leesboekjes, kleertjes, hoezen voor het aankleedkussen, omslagdoeken en alles wat ik eventueel meer kan verzamelen.

Wij zijn dus een pleeggezin en hebben crisisopvang gedaan voor jongens en meisjes in de leeftijd van 0-2 jaar. Omdat ik momenteel als door een wonder zwanger ben (van een meisje) hebben we heel veel jongentjesspullen over. Voorlopig doen we geen crisis meer en tegen die tijd zien we wel weer verder.

Hierom aangeboden een bijna complete inboedel voor een jongetje. Alleen het bedje ontbreekt. We hoeven er echt niet veel voor te hebben en denken aan 100 euro omdat we ook recent zelf kosten voor dit kamertje hebben gemaakt.

Goed is om te weten dat de commode wit is en niet goed uit elkaar te halen valt. De kledingkast is van IKEA van de oude serie van MAMMUT. Hierom is deze van hout ipv plastic. Het laadje heeft een beschadiging aan de binnenkant en zie je vanaf buiten niks van. Hij functioneert overigens nog prima.
    De gordijnen zijn echt nog gloednieuw en hebben nauwelijks drie maanden gehangen.

Mocht je dus de spullen keihard nodig hebben en bv samen met je zoontje een nieuwe start willen maken; trek aan de bel!

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    en de gordijnen!

3. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0