@angellicus Wat lief dat je eraan denkt! Om 12.15u hebben we de terugplaatsing. Wat was ik blij dat ze zeiden dat de ontdooiing goed gegaan was toen ik belde vanmorgen. Echt een mega opluchting. Maar ben pas gerust gesteld op het moment dat het erin zit. En eigenlijk pas over 2 weken als ik een positieve test in m'n handen heb. Maar het begin is er!!!
Ik moet gelukkig beide weken gewoon 4 dagen werken en denk dat we voor volgend weekend maar wat leuks op de planning moeten gaan zetten. De cryo zag er iig goed uit, nu tijd om te broeden en ervoor te zorgen dat de kleine zich lekker vast gaat kleven aan mij. Super spannend weer! Hebben jullie trouwens nog tips om de innesteling te bevorderen? Ik vind het nog steeds zo'n gek idee dat ik het nu zonder Utro en dus op eigen kracht moet gaan doen.
@Liesjuh: hoe is het gegaan? Emmy veilig aan boord? Ik noemde het ook altijd broeden. Ik heb na de terugplaatsing destijds iedere dag een glas granaatappelsap gedronken omdat ik had gelezen dat dit de innesteling zou bevorderen. Wellicht heeft het echt geholpen? Ik ga enorm hard voor jullie duimen! @Fee86: ik kan goed voorstellen dat jullie het pas echt geloven na een echo. Voel je je verder goed? Hoe is het met de andere dames? Hier valt de primolut me tegen. Ik was vergeten dat ik slecht op de pil etc reageer. Maar goed, na vandaag nog maar 10 dagen te gaan. Aftellen en positief blijven.
Het is goed gegaan, Emmy is veilig aan boord. Nu is het aan mij om Emmy goed in te laten nestelen. En spannend dat ik dat vind! Ik wist niet meer hoe dat voelde tot nu... Blij dat ik morgen weer aan het werk mag want dit wachten vind ik nu al een hel. Hahaha (en ik moet nog 11 dagen) Granaatappelsap, nog nooit gedronken, ook geen idee hoe of het smaakt en waar ik het kan kopen. Ik heb het wel vaker gelezen al, misschien moet ik het maar gewoon gaan proberen.
Oh ik snap zo goed dat je het heel erg spannend vindt! Wij hebben steeds gezegd; alles wat er nu nog gebeurt is alleen maar extra slagroom op de taart. Tot dat je er dan weer gericht mee bezig bent, en begint te dromen over nog een keer die eerste bewegingen in je buik, voor het eerst je hummeltje zien... Je wil gewoon graag dat alles goed gaat. Granaatappelsap kun je oa bij de Appie krijgen. Het is natuurlijk een bakerpraatje maar ik dacht toen, baat het niet.. @Angellicus: ik vind het zo vreselijk rot voor je! Ik hoop dat je de ergste teleurstelling van je af kunt zetten en straks weer vol goede moed uitkijkt naar de volgende poging. Knuffel!
Hej Wy zyn ook begonnen voor een brusje. Afgelopen maandag hebbrn wy de tp gehaf. Ik vind het allemaal veel spannender als voorheen. Ik weet niet meer wat ik moet voelen. Ik trek het nu al niet meer. Ook wy mogen volgende week testen (do 29 10) di en gisteren rommelde myn buik. Nu voel ik niets. Iet wat pynlijke borsten Ik drink net zoals by myn zoon granaatappelsap. Heb ik by de jumbo gehaald van healty people. You never know. Succes iedereen hopelyk kan ik hier van me afschrijven.
@Angellicus wat een domper, dikke knuffel voor jou! @liesjuh trek je het nog? Hopelijk snel een positieve test voor jou. @juna86 zeker spannend zeg. Wat is dat met dat granaatappelsap? As maandag mogen wij dan eindelijk naar het zkh voor uitgangs echo en hopelijk start behandeling. Heb al Progenova en Utro in huis. Besef me opeens dat dit voor ons de allerlaatste keer mmm zal zijn. Hierna is het over en uit. Natuurlijk super dankbaar voor onze twee schatten maar hoop toch ontzettend dat ons laatste embryo blijft plakken.
@Juna: wat spannend zeg! Wachten jullie netjes tot de officiële testdatum of denk je dat je het niet zo lang volhoudt? @Genesis: Granaatappelsap zou als natuurlijke werking hebben dat het de innesteling bevordert. Om die reden heb ik het toen ook maar braaf iedere dag gedronken. Ook heel erg spannend voor jullie! De laatste kans om nog eens alles mee te maken. Ik ga enorm voor jullie duimen. Nog een maand tot de intake en de eerste week primolut zit er bijna op. Voel me gelukkig een stuk beter. Weer wat meer rust in mijn hoofd. Ik ben gewoon niet zo gek op wachten, dat zullen jullie allemaal wel herkennen.
Inderdaad dat wachten brrrrrr.......heel erg Granaatappelsap zou de innesteling bevorderen zeg men tis hartstikke gezond niet lekker vind ik maar toch.
Net eerste vroege echo gehad... Zou toch wel echt ruim 6 weken zwanger moeten zijn maar verloskundige zag alleen leeg vruchtzakje.... Nu kan het 2 dingen betekenen: ik ben toch korter zwanger dan gedacht of het is niet goed en wordt een miskraam. Nu 2 weken wachten totdat we weer voor echo mogen. Wat een vreselijke weken worden dit!!! Sorry. Moest het ff kwijt. Omgeving weet nog van niets...
Oh Fee86 wat naar! Die onzekerheid is killing. Ik heb het zelf meegemaakt. Maar de apparatuur etc is ook echt van invloed. Dus geef de moed nog niet op. Mijn duimen draaien volop voor een goede afloop!
@Fee86 oh nee.. nog meer wachten... hopelijk heb je na twee wkn toch nog goed nieuws. En intussen jij en je partner steun aan elkaar. Oké, ga het ook maar proberen denk ik dat granaatappelsap. Neem aan dat je het na tp moet drinken? Kan niet wachten tot het maandag is en we eindelijk starten.
Ja na de tp. Hier word ik met de minuut onzekerder. Vorige x moest ik utrobollen inbrengen. Deze keer niets. Ik weet niet als ik al iets moet voelen of juist niet. Ik moet een dag voor myn zoons verjaardag myn bloed laten testen brrr.....
Juna in mijn beide zwangerschappen heb ik niets gevoeld voor ik mocht testen. (En erna ook vrij weinig) Je hoeft blijkbaar niet altijd "voortekenen" te hebben. Dat wachten maakt ook dat je over allerlei dingen blijft nadenken he.. jeetje wat spannend. Ik moest beide keren gewoon thuis de test zelf doen. Laten we hopen dat je straks dubbel feest hebt op de verjaardag van je zoontje. In de mmm wordt je geduld echt zo erg op de proef gesteld. Ik moet wel zeggen dat ik het nog iedere keer als heel prettig heb ervaren om dan op dit forum met lotgenoten te praten. Nog even tot de 29e.
Vreselyk dat wachten.....en indd hoef je eigenlyk niets te voelen. En de vorige keer gebruikte ik ook utrobollen nu niet....zouden jullie eerder durven testen??? En zo ja wanneer. Maandag heb ik de tp gehad. Welke wachtdag is dit??? Tellen jullie de maandag mee of niet???? Wat een vragen ghehe.
Ik had 1 of twee dgn eerder getest. Kon niet meer wachten. Die was lichtjes positief en daarna op de dag zelf. Mij was uitgelegd 10 dgn na de tp mag je testen. Dus dan zou de dag van de tp geen wachtdag zijn geweest. Maar ik begrijp dat het niet in ieder zkh niet helemaal hetzelfde is. Net als het thuis testen of in het zkh. Maar op mijn nieuwe schema staat 15 dgn na tp testen. Dus dat is ook al anders dan 2 Jr geleden.
Och meis, ik snap zo goed dat je het heel spannend vindt. Aan mij heb je helemaal niets hoor. Ik heb geloof door getest. Ik had op maandag de terugplaatsing, donderdag had ik een bekend trekkerig gevoel met steekjes in mijn buik en wist ik eigenlijk al dat het de goede kant op ging. Ik ben vanaf zaterdag weer gaan testen en had op maandag een duidelijke positieve test. Dus een week na de terugplaatsing. Geduld is duidelijk niet mijn sterkste kant.
Jullie snappen my tenminste. Ik wil zo graag testen maar ben zo bang voor negatieve uitslag......ik ben er te erg mee bezig en kan het niet loslaten