Bijna cryo terugplaatsing voor wonder nummer 2!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Liesjuh1977, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Er14, wij zitten nog steeds in onzekerheid. Aanstaande woensdag nieuwe echo. Dan moet er echt iets te zien zijn en anders missed abortion... Voel me wel nog steeds zwanger/misselijk gevoel en geen bloedverlies. Dus ik hoop dat dat goed nieuws betekent. Maar aan de andere kant kan ik niet snappen waarom er dan de vorige keer niets te zien was. Het zou theoretisch nog te vroeg kunnen zijn geweest, late innesteling etc (en wellicht slechtere echo machine bij vk dan bij gyn vorige zwangerschap?) We houden hoop.... En ik probeer te vertrouwen op mijn gevoel dat dit wondertje er hoort te zijn. Maar..... Blijft moeilijk.... Zucht.

2. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Dank jullie wel.

Fee: wat super spannend! Kan me die onzekerheid goed voorstellen. Hoop zo voor je dat er woensdag gewoon een goede duidelijke echo is met daarop een mooi groeiend kindje! Nog heel even en dan weet je het.

ER: jullie intake komt langzaam maar zeker steeds dichterbij.

Hier morgen laatste dag Primolut en dan wachten tot mijn start..

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Fee: zenuwslopend.. Maar uit ervaring weet ik welke invloed slechte/verouderde apparatuur kan hebben. Geef de hoop nog niet op!

@Genesis: Yes, het zit er op! Geniet van het je weer 'normaal' voelen! :D
    Hier kruipt de tijd idd langzaam verder, nog maar 3 weken.

4. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Fee: spannend morgen weet je meer! Hopelijk geen bloedverlies gehad? Vind het zo spannend voor je zit helemaal met je mee te wachten.

ER: Eindelijk Primolut af en voila ook de hoofdpijn aanzienlijk minder al dus hopelijk binnen paar dagen helemaal weg.
    Apart is ook dat ik maar niet van mijn verkoudheid af kwam wat nu ook minder is geworden. (kan natuurlijk toeval zijn)
    Nu wachten op ongi... Weet niet meer hoelang het bij de vorige behandeling geduurd heeft voor ik ongesteld werd.
    Gek is dat dat je al die dingen al eens hebt gedaan maar het gewoon niet meer weet. (of niet wilt herinneren kan natuurlijk ook haha)

Wij vinden het nu beide erg spannend hier gezien de definitief laatste poging steeds dichterbij komt.

Mijn vader krijgt as vrijdag alle uitslagen en behandelplan te horen. Dus dat is ook nog eens erg spannend. Ze hebben wel al de uitlating gedaan in het ziekenhuis dat het goed te behandelen is. Dus let's hope for the best!

Liesjuh: hoe gaat het met jou? Nieuwe poging alweer gestart?

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @fee86: heel veel succes straks! Ik duim voor goed nieuws!

@Genesis: echt bizar, ik had exact hetzelfde ook met de verkoudheidsklachten. Ik werd na 2 dagen ongesteld maar minimaal. Had het tegenovergestelde verwacht.

6. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ff update van echo vandaag.

Eindelijk was het zover, 2 lange weken in onzekerheid.Meteen maar echo gemaakt, zag meteen dat vruchtzak groter was als vorige keer. Grote zwarte bol, niets erin.... Meteen teleur gesteld..... Maar de vk ging toch ff verder kijken, zat er gewoon een klein vruchtje helemaal aan de kant geplakt, met kloppend hartje!!! Ben pas 6+4 weken schijnbaar en dat klopt met vorige echo maar niet met mijn berekening haha. Het kan eigenlijk echt niet omdat ik precies weet wanneer we gemeenschap hebben gehad. Maar ik probeer het maar te accepteren en te genieten. Over 3 weken controle. Wat een fijn nieuws!!!

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wow wat goed Fee, een kloppend hartje klinkt al goed! Misschien is hij heel laat ingenesteld...
    Genesis, wat spannend van je vader zeg, wat een rot nieuws. Hopelijk krijgen jullie vrijdag een goed plan met een goed vooruitzicht, maar zwaar en heftig zal het sowieso zijn en worden lijkt me... Pffff :(
    Sterkte!

8. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Fee: van harte gefeliciteerd meid wat goed!!!
    Lekker je telling loslaten en ervan genieten zou ik zeggen.

Doortje: Dankjewel. Kan niet wachten tot vrijdag. Afgelopen jaar mijn schoonmoeder zien lijden aan borstkanker. Twee jaar geleden schoonvader verloren en nu dit. Hoog tijd voor een time out wat ziektes betreft hier.

Net klein beetje bloedverlies gezien bij het afvegen en het rommelt behoorlijk in mijn buik/darmen. Ongi waarschijnlijk onderweg.

ER: denk je dat de hoeveelheid bloedverlies uitmaakt voor de behandeling? Ik kan me echt niets meer herinneren van de vorige keer :(

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    En Genesis? Ik heb aan je gedacht gisteren. X

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Liesjee ik heb niet je hele topic doorgelezen. Maar wij hadden ook 3 cryo's van de poging van onze dochter over en de tweede cryo is uitgegroeid tot een heerlijk ventje. Dit scenario wens ik jou ook toe!

11. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    #111 Genesis, 7 nov 2015
    Laatst bewerkt: 7 nov 2015
    Dankjewel Doortje xxx
    Gaat om tumor in neusholte met uitzaaiingen aan beide zijden in de hals. Behandelplan is bestraling en chemotherapie gedurende 7 wkn. Volgende week horen we wanneer het allemaal
    start...

12. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hallo meiden, ben ik weer! Sorry dat ik even niks van me heb laten horen, heftig raar weekje achter de rug....

We zijn weer begonnen aan de volgende ronde, op naar de 2e cryo-tp. Ik heb afgelopen dinsdag de eerste uitgangsecho gehad, nog niet voldoende groei dus woensdag weer terug. Woensdag was de groei beter maar nog niet voldoende... donderdag dus nog eens terug. Gelukkig was donderdag de groei wel goed en mocht ik 's avonds Pregnyl zetten. Heel fijn om te mogen doen terwijl er een slaapweigerende peuter om je heen hangt en je vriend naar een concert toe is. Dit keer wel gewoon 5000 gekregen en gespoten, de vorige keer natuurlijk 10000 meegekregen door een foutje... Maar goed, hij zit en komende woensdag hebben we als het goed is de tp van onze 2e cryo. Nu maar hopen dat dit een plakker gaat worden!

Ach... en dan heb ik tussendoor, om precies te zijn ook woensdag, nog "even" te horen gekregen dat mijn contract wegens bedrijfseconomische redenen niet verlengd wordt en stond er woensdag eind vd dag een bedrijf op nog geen 100m van mijn werkplek zwaar in de brand waardoor wij hals over kop de deur uit moesten omdat we anders niet meer weg mochten omdat ze alles aan het afzetten waren. Door al die hectiek m'n Pregnyl vergeten mee te nemen uit de koelkast, gelukkig hoorde ik donderdag pas dat ik moest prikken, anders had ik nog terug gekund.

Wat ik dus al zei... een raar weekje achter de rug. Alles verloopt even in een sneltrein vaart en loopt weer lekker door elkaar heen.

Hard bezig met het krijgen van een 2e kindje en m'n baan verliezen, lekkere timing weer. Toen ik net bevallen was van Bram deed ik precies hetzelfde.... Op de een of andere manier gaat het bij ons altijd zo. Het zou dus ook zomaar kunnen dat dit een plakker gaat blijven omdat het nu dus zo'n hectische tijd is.

Neemt niet weg dat ik er niet heel blij mee ben dat ik nu juist nu we bezig zijn voor een 2e kindje op zoek moet gaan naar een nieuwe baan.

Overigens krijg ik weer geen Utro voorgeschreven vanuit Blaricum. Ze zien geen redenen om het wel te doen. Volgens hun ben ik niet te vroeg al gaan menstrueren. Ze rekenen vanaf de dag vd Pregnyl zetten en dat zat binnen de normale normen blijkbaar. We zullen het wel zien... ik ga nog maar weer eens op zoek naar huis- tuin- en keuken middeltjes ter vervanging van de Utro.

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    20151108_093324.jpg

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ow heej.....hierboven myn cb digitale ovutest.....digitaal geeft hy negatief aan. Maar als ik hem er dus uithaal zie ik dit....wat moet ik doen?????? Ik kryg gent niet te pakken hun bellen my nadat ik een sms heb gestuurd met een positieve test....ervan uitgaand dat ik vandaag op dag 12 een positieve test zou hebben. Heb ik er nu geen meer vanmiddag kan ik nieuwe halen....vorige maand ook op dag 12 positieve test.....maar wat moet ik nu doen smsen ofniet????

15. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Juna: nieuwe ovulatie test en afhankelijk daarvan smsen (dat zou ik doen)

Liesjuh: dat is zeker heftig allemaal. Wel fijn dat je in sneltrein vaart weer verder kan voor volgende tp.

ER en Doortje hoe gaat het met jullie?

Hier dag 3 Progynova en pas op dag 13 echo voor tp.

16. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Genesis fijn dat jullie meer weten, dat worden een paar heftige weken, zeker voor je vader natuurlijk...

Liesjes, wat balen van je baan! en wat spannend weer een nieuwe poging! Succes.

Juna, bij mij was dat ook altijd negatief, meestal kreeg ik na dat soort testjes nog een knaller... Ik zou misschien sms'en met de vraag of ze even kunnen overleggen met je... Of ze liever te vroeg of te laat hebben bij zo'n test. Succes!

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Oja zelf heb ik 21 december een afspraak in het VU, nog niet omdat ik dan al wil gaan beginnen, maar dan heb ik die maar vast en dan kan ik horen hoe of wat... En als ik dat wel ineens de geest krijg dan hoef ik niet meer op die afspraak te wachten :).

18. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie? heb even een tijdje niet van me laten horen, was na de negatieve test even flink balen, misschien waren de verwachtingen hoog omdat de 1e icsi meteen raak was en dan hoop je zou het misschien nu ook zou gaan helaas niet.
    Ik heb afgelopen woensdag de terugplaatsing gehad van cryo nr 2 en zit nu weer in de vreselijke wachtweken hoewel het me nu beter afgaat als de vorige keer. Aankomende zondag mogen we testen ga proberen om het tot die tijd vol te houden maar mezelf kennende zal dat waarschijnlijk niet lukken :).

@ liesje hoe gaat het bij jullie?? jullie hebben deze week weer de terugplaatsing?

@er voor jullie begint het nu toch ook wel dichtbij te komen spannend hoor :) welk ziekenhuis zijn jullie

@juna volgens mij krijg je altijd 2 streepjes, daarom zeggen ze ook dat je alleen de digitale venster moet aflezen.

ik heb het met de vorige poging ook gehad dat ik s morgens negatief teste en dezelfde middag positief.

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Gisteren in het VU een mooie blasto terug geplaatst gekregen. Ik mag dus weer lekker de wachtweken in... Hopelijk blijft de kleine nu wel plakken. *duimduimduim*

20. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zal hard voor jullie duimen.

Ik denkt dat het voor ons weer een mislukte poging is. Had net wat bruine afscheiding :(

Deel Deze Pagina