Bijna cryo terugplaatsing voor wonder nummer 2!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Liesjuh1977, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hoe laat heb je morgen tp? Succes vast!

Hier vanmorgen roze afgeveegd, ik ben bang dat het door gaat zetten en deze maand ook weer als verloren beschouwd kan gaan worden. Helaas zijn onze cryo's nu op en zullen we weer van voor af aan moeten gaan beginnen... Jottum! :(

2. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @liesjuh , het kan nog innestelingsbloed zijn , ik zal nog harder duimen voor je
    hier nog niks maar wel een zere rommel buik ga ook tig keer naar de wc omdat ik denk dat ongesteld ben geworden. emotioneel een wrak aan het worden :( je herkent je eigen lijf niet meer

@stiertje veel succes vandaag met de tp

3. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik ben ongesteld geworden... 3e cryo-tp dus ook mislukt :'( Nu niks meer in de vriezer van de poging van Bram. We gaan dus weer op gesprek en volledig opnieuw beginnen met IVF.

4. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @liesjuh oh wat vervelend , ik weet precies hoe je je voelt hier is poging 3 ook mislukt :(
    wij hebben as woensdag een gesprek om te bespreken wanneer we mogen starten met de icsi poging. ik hoop januari maar ik zie er ook wel weer tegen op, de hormoonspuiten en de bijhorende bijwerking en dan nog niet te vergeten de punctie zelf brrrr. hopelijk gokken ze deze keer wel goed over de juiste dosering van de hormonen heb een keer overstimulatie gehad ook geen pretje

5. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    He bah meiden. Echt balen dat jullie weer van voor af aan moeten starten.

Bij ons was cryo goed ontdooid. Tp is goed verlopen. Afwachten nu...

6. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat balen!!! Hopelijk valt de nieuwe cyclus mee en lukt het meteen met de verse tp....!! Ik wens jullie veel sterkte.

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    He meiden wat een naar nieuws!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik vind jullie zo dapper en sterk dat jullie aan een nieuwe poging beginnen! Ik hoop dat dit jullie meer geluk zal brengen.

@Stiertje: fijn dat de tp goed is gegaan! Mijn duimen draaien volop!

@Fee: Wow alweer 13 weken! Wat heerlijk! Hoe voel je je?

8. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik realiseerde me niet dat de banner te zien zou zijn... Kan me voorstellen dat dit ook nogal kwetsend kan overkomen voor dames die nog middenin de molen en onzekerheid zitten. Sorry daarvoor!
    Ik voel me goed. Dankje!

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Je banner is zeker niet kwetsend voor mij. Ik hoop er snel weer eentje te kunnen plaatsen. Maar mijn banner zal dan net zo kwetsend (al dan niet kwetsender) kunnen zijn omdat ik al gezegend ben met een mooie zoon van bijna 2.5. Jou banner geeft mij juist hoop! Lekker genieten van je zwangerschap meid.

10. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij hebben afgelopen maandag een gesprek gehad met de fertiliteitsarts en we mogen beginnen aan de 1e IVF poging voor kindje nummer 2. En het geluk is met ons want er is nog plek op korte termijn. Ik ben vrijdag dus gelijk begonnen met de pil en kreeg vandaag mijn prik schema met de post. Ik moet 8-1 stoppen met de pil en op 12-1 (mijn 39e verjaardag) weer beginnen met prikken. We gaan proberen om eind januari de punctie te kunnen hebben. Ik blijf erbij dat ik denk dat een verse tp het wel is voor ons. Ons zoontje is ook van een verse tp.

Ik zie er best wel weer tegenop om helemaal van voor af aan te beginnen, maar ben blij dat ik nu wel een btje weet wat ons te wachten staat. We gaan er weer voor!

11. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes en sterkte!!! Krijg je wel utrobollen nu?
    Hopelijk wordt 2016 nog een geweldig jaar voor jullie!

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Fee86: jouw banner geeft mij juist hoop! En elke zwangerschap moet gevierd worden, ben ik van mening. Dus voel je alsjeblieft niet bezwaard.

@Liesje: Fijn dat jullie direct door mogen! Ik hoop op een prachtig begin van 2016 voor jullie. Ik snap zo goed dat je opziet tegen het hele traject opnieuw doorlopen. Hopelijk valt het je mee! Ik blijf spieken om te lezen hoe het met je gaat.
    Liefs

13. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    @Fee86 Ja, ik krijg met een verse tp gewoon Utro, en aangezien ik van Bram ook vers met Utro zwanger ben geworden heb ik er een erg goed gevoel over voor komende maand.

@ER14 Thnx! Hoe gaat het met jou?

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @liejuh; fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Dat is zo belangrijk!
    Hier alles goed, ik zit enorm ongeduldig op het wachtbankje heen en weer te wippen. Afwachten, afwachten, afwachten..

15. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

de beste wensen voor 2016, dat al onze wensen uit mogen komen ;)

bij mij begint de spanning nu wel weer een beetje op te lopen. volgende week mag als het goed is beginnen. bovenste plank van de koelkast staat vol met medicijnen. ik hoop dat alles goed gaat en overstimulatie krijg.

@liesjuh hoe gaat het bij jouw?? wanneer mag jij beginnen??
    @stiertje hoe is jouw terugplaatsing verlopen??
    @er14 hoe ver zijn jullie in de behandeling??

16. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hoi meiden, gelukkig nieuwjaar met hopelijk allemaal een mooi wondertje dit jaar!

Het gaat goed hier @angellicus, nog 5 dagen de pil slikken, dan ongesteld worden en de 12e beginnen met spuiten. Schiet dus alweer op!

@ER hoe gaat het met jou, al met goed nieuws van het wachtbankje af inmiddels?

17. angellicus

2 feb 2013
    65
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi hoi

nou ik ben gestart, gister de eerste prik gehad en as zondag 17/1 de eerste controle echo, spannend allemaal weer hoor
    hopelijk vallen de bijwerkingen allemaal mee :)

Deel Deze Pagina