Bijna dag 38 van de cyclus normaal gewoon 28 dagen of minder......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames...

Ik zit over enkele uurtjes alweer op dag 38 van de cyclus! Bijna 1 week geleden een testje gedaan deze was negatief... Voelde ook vrij weinig.. Nu herken ik nog steeds niks wat op de zwangerschap leek bij mijn eerste twee mannen. Wat denken jullie.. Zou het nog kunnen? Wil zaterdag pas weer testen.. Maar ik denk dat het toch niet zo zal zijn en dan ben ik wellicht toch wel een beetje teleurgesteld.. (wij gingen er nog niet echt voor.. Maar als het komt vind ik het heel erg leuk en mijn vriend natuurlijk ook!) Wie had dit ook en bleek toch zwanger?

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Heb je toevallig ook ovulatietesten of temperatuurkaartje zodat je zeker weet wanneer je ei is geweest?

Hier wel last van een steeds enkele dagen langer wordende cyclus, maar weet dat m'n ei gewoon later is geweest.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan nog steeds; soms test je pas laat positief ookal was dat anders bij je eerdere zwangerschappen.

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Helaas geen ovulatietesten gedaan! Ik weet dus niet met zekerheid te zeggen wanneer mijn ei geweest is.. Maar vond het vreemd dat het zo in een keer kwam zo'n lange cyclus.. Nou ik denk dat nog maar een testje doe.. hihi

5. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    wow Mich18, ik zit in precies hetzelfde schuitje! Ook normaal een cyclus van 28 of 29 dagen, nooit echt precies, maar zit nu al op dag 35:(
    4 okt was mn NOD, test negatief, toen woensdag nog een test gedaan en ook negatief.... Ik heb net als jij ook geen echte zwangerschaps kwaaltjes. Echt zo vervelend...
    Mijn man en ik proberen nu sinds 2 maanden zwanger te worden, dus ook geen ovulatietesten gebruikt nog. Mocht mijn menstruatie nog komen ga ik daar volgende ronde wel mee beginnen denk ik..

6. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    hey meiden,
    mijn cyclus is nog niet echt op punt na pilstop, maar had toch wel al gedacht ongesteld te zijn. wel al zo een 10tal dagen de indruk van ja ik word ongesteld en dan is het toch weer niets als ik naar het toilet spurt.
    soms denk ik dat doordat ik er zoveel aan denk dat het daardoor is dat het zolang duurt.
    liefs :)

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Toch 10 oktober weer een testje gedaan.. ik dacht dat ik heeeeel erg in de verte iets dacht te zien... Toen waren mijn testen op.. vind ik ook prima... ik wacht het gewoon weer af... Ik denk er niet veel aan.. Maar begin het wel heel vreemd te vinden.. laten jullie mij weten als jullie ongesteld zijn of misschien al zwanger???

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    dit was hem.. zie niet of die zichtbaar is...

Bijgevoegde bestanden:

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie niks helaas.

Maar als je 10 dagen overtijd bent, zou je al een duidelijke tweede streep verwachten.

Wellicht sla je zomaar zonder reden een cyclus over. Dat wil wel eens gebeuren helaas, ook bij een zeer regelmatige cyclus.

Dan zou je dus over een kleine twee weken weer ongesteld moeten worden en zit je in theorie dus nu rond je eisprong, alwaar de Kruidvattesten ook goed op kunnen reageren.

Deel Deze Pagina