Bijna de eerste ivf!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Daycey, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ik spuit geen decapeptyl. Waarom weet ik niet, maar ik moet in de ochtend 2 spuiten menopur prikken en in de avond 1.
    Bij mij is ook helemaal niet over decapeptyl gesproken, dus ik weet het ook niet...

Op dag 3 moet ik idd met de menopur beginnen tot de arts vindt dat ik een spuit pregnyl mag zetten. Toch bij iedereen weer anders!

Zitten jullie ook allebei in Voorburg?

2. Oh zo! Volgens mij is het dan IVF in je eigen cyclus, ofzoiets? Bij jou wordt het dus gewoon helemaal niet stilgelegd, je eigen cyclus. Dat moet bij mij dus wel..

Wij zitten niet in Voorburg, maar helemaal in Elsendorp, bij het Geertgen.. In een gewoon ziekenhuis willen ze mij niet helpen vanwege m'n overgewicht.. Dan zeggen ze, ga eerst maar afvallen en kom daarna maar weer terug!

Wij gingen ook naar deze kliniek vanwege mijn PCOS, niet wetende dat het zaad van mijn vriend zo slecht was.. De eerste ronde heb ik vol goede moed clomid gebruikt, en daarmee had ik een prachtige eisprong, maar toen kregen we de uitslag van het zaad van m'n vriend en was duidelijk dat het uberhaupt niet op de natuurlijke manier zou gaan lukken, hoe mooi mijn eitjes ook zouden zijn.. We hebben toen 1 IUI gehad, omdat de artsen het zonde vonden van dat mooie eitje wat door Clomid was ontstaan, maar bij die IUI werden er maar 10 zaadcellen gevonden bij m'n vriend (na het wassen dan, daarvoor waren het er 200.000 geloof ik). 10 van goede kwaliteit dus. Voor IUI heb je volgens mij 5 miljoen zaadcellen nodig, minstens, maar omdat ze het zonde vonden van die 10 mooie zaadcellen hebben ze het toch maar ingebracht.. Onze slagingskans was 0,00005% ;) Die poging is dus uiteraard mislukt, en daarna zijn we meteen aan ICSI begonnen. Denk ook niet dat als ik nu naar een gewoon ziekenhuis zou gaan, ze me daar wel zouden willen helpen omdat het nu aan m'n vriend blijkt te liggen, in plaats van aan mij of m'n overgewicht.. Meestal zeggen ze dan dat je voor IVF/ICSI alsnog een BMI onder de zoveel moet hebben..

Dus tja, wij moeten elke keer 2 uur rijden, heen en terug, (en als we mijn zoon eerst bij de oppas moeten brengen, hij mag alleen mee naar echo's maar als er iets anders moet gebeuren brengen we hem bij m'n moeder of m'n zusje) rijden we er 3 uur over, dus in totaal 6 uur, omdat we dan dus eerst langs de oppas moeten rijden) om bij de kliniek te komen, maar het zal het ongetwijfeld waard zijn! De mensen zijn er ook ontzettend aardig.. Je hebt bijna elke keer een andere dokter, zodat je iedereen leert kennen. We hebben nu 6 verschillende artsen gezien, en daarvan vonden we er maar 1 echt totáál niet aardig. Je krijgt in deze kliniek ook ná je consult met de arts altijd nog even een gesprek met een verpleegkundige, die alle tijd neemt om je de instructies van de medicijnen uit te leggen, en waar je al je vragen aan kunt stellen.. Echt ontzettend fijn! Wij zijn helemaal blij met het Geertgen! :D

3. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ja, volgens mij heet dat idd ivf in je eigen cyclus, maar zo is het niet genoemd. mijn eigen cyclus wordt idd niet stilgelegd. Als het maar werkt, haha!

Wat een gedoe zeg, helemaal daarheen rijden! Maar wat je zegt, in een gewoon ziekenhuis moet je idd een bmi onder de zoveel hebben of een bepaald percentage afvallen ofzo. We super dat ze jullie daar gewoon willen helpen!

Wij hebben nu voor het eerst het gevoel dat we met een behandeling gaan starten die voor ons werkt. Met IUI hadden we dat gevoel helemaal niet, maar je moet nou eenmaal eerst IUI proberen voor je verder mag. Daarom hebben we na 3x wel zelf aangegeven graag door te willen naar ivf en dat mocht!

In Voorburg zijn er twee artsen die elkaar een beetje afwisselen. Allebei erg aardig! Ik vind het wel prettig om steeds dezelfde gezichten te zien. Je bouwt dan toch een soort van band op, want het is heel persoonlijk daar.
    Er wat wel grappig is, is dat ik sinds een paar dagen weet dat er 2 kinderen uit mijn groep (sta voor groep 4) ook in Voorburg zijn verwekt, zeg maar. Toch wel leuk om te weten, vind ik, hoewel het totaal niet veranderd hoe ik erin sta.

Ik ga richting werk, studiemiddag dus helaas ook op je vrije dag verplicht...

4. Is inderdaad fijn dat je nu een echte kans hebt.. Stom he, dat je daar zo lang op moet wachten, terwijl je eigenlijk al het gevoel hebt dat het helemaal geen zin heeft. Wat dat betreft mogen wij 'blij' zijn dat hier al meteen duidelijk was dat IUI verder geen enkele zin hadden en dat we meteen over konden gaan op ICSI!

5. Tilly80

Tilly80 Lid

11 aug 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daycey: Jaaaaaaa, wij zitten ook in Voorburg! Zijn het hele proces begeleid door dr. Vink. Dr. van Os was op vakantie, die hebben we alleen bij de TP gezien. Inderdaad een superaardig team, wij zijn heel tevreden over de begeleiding! Misschien zie ik je maandag wel in de wachtkamer;)!

Ik heb ook Menopur gespoten: 2 om 1, net als jij. Vrijdagavond begonnen (na de 1e echo op dag 3). Daarna alleen op dinsdag en donderdag een echo gehad. Vanaf dinsdag moest ik de orgalutran bijspuiten om een vroegtijdige eisprong tegen te gaan. Donderdagochtend volgens mij het laatste Menopur spuitje en na de echo hoorde ik dat ik om 12:00 's nachts de Pregnyl spuit (10000) moest zetten en dat de punctie za zou plaatsvinden. Vrijdag daardoor een hele zware dag (hele buik beurs en zwaar door die rijpe eicellen-belachelijk moe na de werkdag!) en zaterdag de punctie gehad. Is dus inderdaad heel snel gegaan! Hoop dat het voor jou ook zo voorspoedig verloopt!

Ik vind het zo spannend voor jullie! I'll keep my fingers crossed!!

6. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Wat toevallig dat wij hetzelfde schema hebben idd! Ik vind het allebei echt lieve artsen. Ze zijn elke afspraak weer echt geïnteresseerd in wat je doet of ehbt gedaan. Tenminste, zo komen ze over, haha!

Ik heb helemaal geen orgalutran oid gekregen om te spuiten. Of kreeg jij dat recept ook pas later? Ik heb nu echt alleen menopur en pregnyl in huis.
    Je zal idd wel last hebben gehad na de pregnylspuit. Ik vind dat echt rotspuiten!

Begin net een beetje ongi te worden, dus morgen de eerste dag. Morgen even bellen en dan een afspraak maken voor dag 7, dat zal dus vrijdag zijn. En maandag beginnen met spuiten. Dan gaat het circus beginnen, hoor! Ik hoop dan over anderhalve tot twee weken vanaf nu de punctie te hebben.
    Pffff.... Dan zou ik gewoon over een week of vier een knalpositieve test in handen kunnen hebben.... :D dan komt een zwangerschap wel heeeeel dichtbij! :D

Hopen dat ze ons ook in een keer een mooi wondertje mogen geven!

7. Iedereen zegt altijd dat Pregnyl zo klote is, maar ik heb daar dus écht niks van gevoeld, die ene keer dat ik 'm gehad heb! Hoe kan dat nou? Of zal het aan de hoeveelheid liggen? Ik heb toen 5000 gehad, en bij IVF/ICSI krijg je meestal 10000 toch?

Oh heerlijk om zo te fantaseren over een zwangerschap he? Ik heb mijn eerste zwangerschap helemaal alleen moeten doen (tenminste, mijn moeder is er altijd voor mij geweest, maar ik had geen partner en dat is toch anders) en ik kan me zó ontzettend verheugen op het samen naar echo's gaan, samen te shoppen voor dat kleintje, samen de babykamer klaar te maken en geboortekaartjes uit te kiezen.. *zwijmel* Zo fijn dat het voor jou nu ook ECHT gaat beginnen Daycee, dan heb je toch weer een beetje meer het gevoel dat je er mee bezig bent (dat had ik in ieder geval, ik vond dat 'niets doen' en maar afwachten echt vervelend)!

Ik ga mijn vent maar eens mee naar boven sleuren ;) Als mijn eisprong eraan komt stijgt mijn libido altijd behoorlijk, geen idee of het daar nu ook aan ligt, maar goed. Als we maandag te horen krijgen dat we woensdag of donderdag de punctie hebben kunnen we ook niet meer omdat het zaad dan opgespaard moet worden, dus we moeten nog maar even 'van het weekend genieten' ;)

8. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Shadixxx, de spuit zelf valt wel mee van de pregnyl, maar met iui moest ik er 4 zetten in totaal. Nu ook weer, omdat ik na de iui/tp ook moet spuiten. Mijn buik voelde na een spuit pregnyl altijd helemaal beurs aan en zat vol blauwe plekken die pas na de pregnyl verschenen.
    Met de iui was het ook maar 5000, dus ik denk dat het er gewoon aan ligt hoe je lijf er op reageert.

Ik kan ook echt niet wachten tot ik ons hummeltje op een eerste echo te zien krijg! Lekker op de zaken vooruit lopen, haha! Laat eerst de ivf maar eens lukken... Maar wel heerlijk om met zulke gedachten in je hoofd te zitten. Voor ons is het ons eerste kindje, dus ik heb geen idee hoe dat voelt.

Heel veel plezier dit weekend, haha! Ik ga zo mijn nichtje van bijna drie halen, zij komt gezellig een nachtje slapen!

9. Toen ik zwanger raakte van Damiën mocht ik kiezen van m'n ex; Of abortus, of ik kon oprotten. Achteraf vind ik echt dat we véél beter af zijn zonder die gozer, en dit is absoluut de beste keuze in m'n leven geweest, maar ik blijf het altijd jammer vinden dat ik die zwangerschap niet echt héél bewust heb meegemaakt. Dat klinkt een beetje vaag, maar je zit al zo vol hormonen, en dan al die emoties erbij.. Ik was, bij wijze van spreken, meer aan het 'overleven' naar de volgende dag, in de hoop dat hij bij zou draaien (want ik geloofde echt nog dat het de liefde van m'n leven was ;)), met constant op m'n telefoon kijken in de hoop op een smsje, dan dat ik me echt heel erg focusde op m'n zwangerschap. Begrijp me niet verkeerd, ik was dolblij met m'n zwangerschap, maar ik heb nu dus echt geen idéé meer of ik vaak misselijk ben geweest en of ik veel over heb gegeven bijvoorbeeld. Ik heb ook geen idee meer wat ik in al die weken heb gedaan overdag, naast me zo druk maken alles wat er gebeurd was. Babyshoppen was er niet bij, ik was pas 17 en had geen inkomen en mijn moeder moest 3 kinderen verzorgen van een bijstandsuitkering. Geboortekaartjes uitkiezen zou iets leuks moeten zijn, maar ik vond het vreselijk dat ik die keuze alleen moest maken, en heb zó veel kaartjes voorbij zien komen 'die ik gekozen zou hebben als ik nog samen was geweest'.

Naast het hele gedoe met m'n ex kwam daar ook nog bij dat we destijds in een caravan woonden, omdat m'n moeder en haar ex vlak daarvoor uit elkaar waren gegaan, zij pas sinds kort daar woonde en dus te kort stond ingeschreven om een huurwoning toegewezen te krijgen. Herinneren jullie je die vreselijk koude november van 2008 nog? Buiten was het -16, en binnen in onze caravan niet veel warmer.. Als je onder 10 dikke dekens lag was het nog steeds ijskoud. In zulke omstandigheden wil je geen babytje krijgen, dus ook constant stress over of we op tijd een huis zouden krijgen.. Gelukkig kregen we op 21 november dat jaar inderdaad een huis toegewezen. We hebben onze matrassen in de auto gepropt, en de tv met Digitenne meegenomen, en we zijn zodra we de sleutels hadden in dat huis op de betonnen vloer gaan slapen. We hebben de hele winter geen verwarming aan gehad, omdat we die gruwelijke kou gewend waren en het voor ons al heerlijk warm was in dat huis..

Dan hebben we nog die ene keer, we hadden in ons nieuwe huis nog geen internet, dus af en toe gingen we nog even terug naar de caravan zodat ik daar m'n mail kon checken e.d.
    Op een dag ging mn moeder even naar de gamma om wat spullen te halen, terwijl ik in die tijd in de caravan bleef om even te kunnen internetten..
    Toen ging dus ineens het koolmonoxide alarm af. Ik wist eerst niet wat het was, dat hoge gepiep, ben nog gaan zoeken wat het kon zijn, toen ik me na een tijdje ineens realiseerde dat het dus dat alarm was, en dat ik zo snel mogelijk naar buiten moest. Ik ben zó bang geweest dat ik teveel had ingeademd en dat er iets met m'n kindje aan de hand zou zijn. De brandweer is toen gekomen, door alle deuren en ramen tegen elkaar open te zetten was alles in de caravan zo weer okay, en ik werd door hen naar de verloskundige gestuurd voor een extra echo. Gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn, maar man, wat ben ik bang geweest.

Ik herinner me dus eigenlijk voornamelijk de nare dingen die toen gebeurd zijn, en dat vind ik zó jammer. Ik kan me echt verheugen op een leuke zwangerschap, die je kunt delen en waarin je je 'alleen maar' hoeft te concentreren op de groei van het kindje.

Misschien vinden jullie dat ik gewoon blij moet zijn dat ik uberhaupt al een keer zwanger ben geweest, dat hoor ik heel vaak, en ik ben natuurlijk ook dolblij dat dit wonder is gebeurd, voel me echt gezegend met Damiën en wil helemaal niet ondankbaar of zeurderig overkomen. Ik hoop alleen echt dat het de volgende keer heel anders gaat verlopen!

Zo, dat heeft helemaal níks met IVF of ICSI te maken natuurlijk, maar het is wel lekker om weer eens allemaal op te schrijven ;)

Jij ook heel veel plezier met je nichtje! :D Gaan jullie nog iets bijzonders doen of gewoon lekker binnen blijven met dit rotweer?

10. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Wateen verhaal zeg! Natuurlijk moet je blij zijn met een al een zoon, maar dat neemt niet weg dat je niet verdrietig mag zijn als een tweede kindje niet spontaan lukt! Ik denk dat het gevoel in de mmm niet veel verschilt of het je eerste, tweede of derde kindje is.

Vandaag lekker naar de speeltuin geweest, cadeautje kopen voor oma, cakejes versiert en morgen naar de verjaardag van oma in Zeeland! Al lekker een weekend vol!

11. Ah gezellig hoor! Klinkt als een top weekend! :D

Wij gaan straks nog ff naar de kermis in Den Haag.. Waren eigenlijk van plan om later vanavond te gaan zodat we ook vuurwerk konden kijken, maar dat begint pas op 10 uur en de laatste tijd lig ik steeds tussen 10 en half 11 al op bed.. Vrees dat dat dus niet gaat lukken.. Ben zoooo moe de laatste tijd!

Tilly, gaat het nog steeds goed? :)

12. Tilly80

Tilly80 Lid

11 aug 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, pffff, Shaddixxx! Dat is zeker n verhaal... Hoopdat je snel samen met je verloofde kunt genieten van een zwangerschap!! Hoe was de echo vandaag?

Daycey, weet je al wanneer dag 7 is? Ik had op dag 9 nog een echo en op dag 11 de punctie! Ben je al begonnen met spuiten en gaat het goed?

Vandaag hebben we een echo gehad! Enorm opgelucht, want onze uk is op een juiste plaats ongenesteld. Mooi vruchtzakje en al een dooierzakje te zien. Alles prima voor een zwangerschap van 5 weken. Maandag terug en dan zou er een hartje moeten kloppen. Zo blij! Maar nog zoooo spannend ook! Voel me verder goed. Geen misselijkheid ( ff afkloppen), wel enorm moe!! Dus lekker slapen nu:)!

Succes meiden!

13. Ja echo was wel okay.. Teleurstellend aantal eitjes (ze denkt dat ze er maar 6 weg kan halen :(), de arts had ook op meer gerekend.. Echt balen!

Maarja, de punctie staat gepland voor donderdag.. We zullen zien..

Fijn dat het bij jou helemaal goed zit joh! Hoop op een prachtig kloppend hartje maandag!

14. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Vandaag begonnen met spuiten! Ons traject is nu officieel ivf te noemen! Vrijdag is mijn 7de dag, dus dan weer terug voor de eerste meting. Ik hoop dat mijn punctie ergens na dag 11 is. Klinkt misschien erg stom en ja natuurlijk wil ik zsm zwanger worden, maar op 26 september heb ik een erg belangrijke cursusmiddag...
    Wat klink ik nu idioot zeg..... Het lukt me nog niet zo goed om me niet verantwoordelijk te voelen voor afspraken die ik af moet zeggen, dat is duidelijk... Maar goed, punctie is punctie!

Het spuiten zelf gaat echt goed. Waar ik tijdens de iui vooral last van had met spuiten, was dat ik op een gegeven moment geen plekje op mijn buik meer had waar ik gevoelloos kon spuiten. Nu spuit ik 2 keer op een dag, dus ik zal er dan ook wel last van krijgen, denk ik.

@shaddixxx, ook zes eitjes kunnen er genoeg zijn! Ik snap dat je op meer had gehoopt, je gaat tenslotte voor de grote aantallen met ivf! Maar donderdag de punctie, dat is bijna! Spannend!!

@Tiily, het zal vast al een hele geruststelling zijn dat de eerste echo goed is! Wat lijkt me dat bijzonder om te zien, zeg! Besef je al een beetje dat er op dit moment een heel ieniemienie mensje aan het ontwikkelen is in je buik?
    Houden zo, kwaaltjes vrij!

15. Ik heb dat ook wel een beetje hoor Daycee, maar dan juist andersom. Ik plan juist nog maar heel weinig dingen omdat ik misschien wel naar de kliniek moet, een punctie of echo heb, of misschien zelfs wel zwanger ben. 2 weken terug hebben we kaarten gekocht voor het concert van mijn favoriete band in december, maar toen dacht ik ook van; Wat als ik dan nou zwanger ben? Ik denk niet dat ik dan nog ga..

Mijn leven staat echt al een behoorlijke tijd op 'pauze'. Je leeft eigenlijk een beetje van afspraak naar afspraak en van spuit naar spuit. Het is echt té lang geleden dat wij echt iets leuks hebben gedaan, maar dat komt ook door de verhuizing.. Maar goed, dat zal binnenkort wel weer goedkomen. Mijn huis is opgeleverd dus daar hebben we geen omkijken meer naar, nu het appartement van m'n vriend nog. Daar zal hij de komende weken vooral savonds mee aan de gang moeten, en ook zoveel mogelijk in het weekend (al hoop ik dat onze terugplaatsing dit weekend 1 dag in beslag gaat nemen..). Als dat klaar is hebben we tenminste de weekenden weer vrij voor leuke dingen!

Met dit lage aantal eitjes ben ik zó bang dat het geen resultaat gaat opleveren. Natuurlijk, je hebt er maar 1 nodig, en het gaat meer om de kwaliteit dan om de hoeveelheid, maar je kansen zijn, naar mijn idee, gewoon groter bij een groter aantal eitjes.. Maarja, het is niet anders..

16. Tilly80

Tilly80 Lid

11 aug 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ja, kan me wel voorstellen dat je toch wat teleurgesteld bent over het aantal eitjes.. (dat had ik ook al bij 10 eitjes!). Maar de afvalrace is bij ICSI minder groot als bij IVF, dus misschien worden het wel 6 hele mooie embryootjes en dat is wel weer een prachtig aantal! Haat die clichees, maar probeer positief te blijven denken;)! En 1 voordeel: de punctie duurt minder lang!! Ben je er nerveus voor, of er zo langzaamaan wel klaar voor?

@Dayc: Jaaaa, de officiele start! Ik had ook na een week prikken nog steeds geen beurse buik... dus wie weet gaat het bij jou ook prima! Oeps.. ja, die punctie!! Dat zal ws inderdaad rond die datum zijn! Is lastig he, om de verantwoordelijkheid even af te schuiven op collega's - maar denk ook als je een dag voor de punctie zit je misschien veel last zult hebben van de pregnyl (moe!!!!) en als t de dag na de punctie is van wat napijn.... Is het niet mogelijke de cursus een x-tje inhalen, dan valt die druk tenminste even weg...? Waarschijnlijk makkelijker gezegd als gedaan...

Ja, het was zeker een bijzonder moment gister. Moest ook een zakdoekje bij te pas komen!! Je kon eigenlijk ook nog vrijwel niets zien, hoor! Maar alleen al het feit dat het netjes in mijn baarmoeder zit was zo'n opluchting! En nu zijn we voor volgende week weer net zo nerveus! Maar ook zoooo gelukkig:)! Als jullie liever hebben dat ik me terugtrek van dit forum moeten jullie dat ook eerlijk zeggen, hoor... snap het best als het even te confronterend is en dan ga ik gewoon in stilte heel fanatiek voor jullie 'cheerleaden'!!

17. Nee gek, niet weggaan hier! Jij bent juist het grote voorbeeld voor ons! :D Vind het wel leuk om op de hoogte te blijven! Tenzij jij het hier liever bij laat zitten en mee gaat schrijven bij de zwangeren natuurlijk!

Is het zo dat de punctie korter duurt? Want ze gaf al aan dat, ookal zitten er 6 van goede grootte, ze alsnog alles aan moet prikken. Dat zijn er dus toch nog minstens 12..

Ik ben echt vreselijk nerveus. Jouw ervaring is eigenlijk de enige positieve die ik op dit forum heb gelezen.. ;) Anderen omschrijven het als 'vreselijk' of zelfs als 'hel', dus ja.. Ik kan er niet echt naar uitkijken :p

18. Tilly80

Tilly80 Lid

11 aug 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh.. nee, dan zullen ze er inderdaad toch 12 gaan aanprikken! Maar wie weet komen daar dan toch ook nog rijpe celletjes uit?
    Tsja... een positieve ervaring was de punctie nou ook weer niet;)! Maar ik had me ook helemaal gek gelezen en was uiteindelijk zooooo nerveus! En ik verwachte ook echt 'horror'! Nou, dat was het niet, hoor! De punctie zelf duurt echt maar een minuutje of 5 en is niet leuk, maar te doen (bij mij tenminste). Ik vond het wel vervelend dat ik er echt nog een paar dagen last van heb gehad. Maar goed, als je dan een positieve test in handen hebt is alles vergeten en zou ik het nog tig x doen als het nodig mocht zijn!
    Heeeeeeeeul veel succes en sterkte morgen! Hoop dat het voor jou ook meevalt en dat alle 6 de eitjes mooi bevrucht worden! Ga aan je denken!!

19. Dankjewel! Het zal het ook ongetwijfeld waard zijn, en natuurlijk slaan we ons hier doorheen.. Over 24 uur is het gewoon allemaal alweer voorbij, maar tot dat moment zelf.. Pff.

20. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Nee, de cursus verschuiven of inhalen kan helaas niet.... Maar goed, ivf staat op de eerste plaats, dus jammer dan. Misschien dat ik dat opdrachten extra kan doen om alsnog de stof eigen te maken.... Het afschuiven van verantwoordelijkheden gaat mij niet makkelijk af :)

Ik voel me vandaag echt slecht... Met hoofdpijn wakker geworden, erg moe, tikje misselijk, moe.... Allemaal bijwerkingen, maar of het van de hormonen komt, vraag ik me af.... Mijn vriend heeft ook deze klachten en hij spuit echt geen menopur, haha! Zal misschien een combi zijn van van heerst en de menopur.
    Ik ben iig erg blij als dat spuiten weer achter de rug is.

Shaddixxx, vandaag is gewoon jouw dag! Heel veel succes vandaag!! Jij gaat echt nummer twee worden met een positieve test, hoor. En dan ik, dus alledrie zwanger aan het einde van de maand! Nou ja, oktober testen....

Ik ga een beginnetje maken met mijn ivf- dagboek en straks gezellig naar blijdorp met mijn moeder en nichtje. De hele maand voor 12,50 naar binnen!

Deel Deze Pagina