Hoi hoi, Ik heb sinds vannacht continu een harde buik. Ik heb ook buikpijn, al heb ik niet het idee dat dat van die harde buik komt. Wat kan dit betekenen? Kan het kwaad? Iemand die dit ook wel eens heeft gehad? Groetjes!
hai hai, ik zie dat je 37 weken zwanger bent dus het kan zijn dat je baarmoeder nu flink aan het rommelen is voor de bevalling. Dat kan ik me echter nog herinneren van mijn vorige zwangerschap. Het hoeft niet te betekenen dat je bevalling gelijk van start gaat maar het kan nu goed rommelen. Als je je zorgen maakt bel dan je verloskundige! probeer verder zoveel mogelijk te rusten liefs
Zelfde hier sinds 1,5 week, vandaag uitgerekend maar er gebeurt nog niets Vroedvrouw zei dat het normaal was, en de baby maakte het goed bij de laatste checkup.
Ik heb ook echt alleen maar harde buiken Gewoon ook constant.. Ik denk inderdaad ook dat het gewoon voorwerk ik.. Ik was woensdag bij de vk en heb het gezegt.. ze ging er verder niet echt op in.. Dus ga ervan uit dat het niet erg is Zware laatste loodjes
Ik heb er helaas al een paar weken last van, continue een harde buik. Erg vervelend, maar volgens de vk kan het geen kwaad.
Hoi, ik ben 35 weken en heb idd ook veel harde buiken, en sinds gisteravond en vandaag ook al de hele dag, en buikpijn erbij, gister naar vk geweest en die zei ook dat het niet erg is. Maar het is echt vervelend hoor