En nu?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MMarianne, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

M'n manneke is de drie maanden gepasseerd en krijgt nu 5x180/6.

Hij krijgt de laatste fles om 22.45 en de eerste om half 8/8 uur, wanneer kan die van 22.45 eraf...dat de fles van 19.15 dus de laatste wordt?

Er zijn geen eet- en/of slaapproblemen, alle flessen gaan leeg en hij slaapt goed....ik vraag me gewoon af wat de volgende stap qua eten en slapen is zeg maar?!? :)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben ergens tussen de vier en vijf maanden die fles weggelaten omdat we haar er voor wakker moesten maken en ze de fles nog maar nauwelijks dronk..

3. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Ik zou wachten tot je een papfles kan geven en hij hopelijk de hele avond en nacht daarop doorslaapt.

Ik geef drie keer per dag 210/7 en rond elven 180/6 met rijstebloem (tussendoor fruithapje en warme groente). Als ik de papfles van elf uur verschuif naar negen wordt ze te vroeg wakker.... en dat heb ik minder graag dan haar half slapend verwennen met pap.

4. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    3 maanden lijkt echt nog te jong om die late fles al weg te laten, tenzij je kindje zelf aangeeft dat 'ie 'm niet meer wil en die fles niet meer opdrinkt. Als dat niet het geval is zou ik wachten tot hij al wat fruit en/of groente eet en je eventueel rijstebloem door de laatste fles kan doen. Wij hebben het 2 weken terug gewoon maar eens geprobeerd, met 5 maanden, en het ging gelijk goed! We geven de laatste fles nu rond 19:00 (210+7 en 3 scheppen rijstebloem), daarna gelijk naar bed en dan tukt ze heerlijk door tot een uur of 07:00! Dat is wel iets vroeger dan met die late fles, want toen sliep ze soms wel tot 08:00/08:30, maar 7 uur is natuurlijk een keurige tijd dus daar mag ik niet over klagen... :D

Deel Deze Pagina