Hoi hoi, Wij zijn ook bezig sinds augustus. Netjes elke maand ongesteld en ook op de goede dagen geklust........maar helaas. Nog eventjes meer geduld denk ik. Liefs Vanilia.
Hoi! Ook wij gaan verder met ronde 7..(voel de ongi alweer aankomen)! Ben regelmatig..dmv ovulatietesten eisprong ook vrij regelmatig,zaad van mannetje is ook goed(getest)en nog steeds niet... Vind het bij elke ongi wel even weer moeilijk.. Liefs Es
ik ook! vanaf oktober! ben nu eindelijk ongesteld geworden afgelopen weekend! dus nu maar hopen dat mijn cyclus nu bijtrekt en dat ik dan ook echt kan ''klussen' tijdens de vruchtbare dagen! ipv lukraak! hahah succes allemaal! x
zit nu in ronde 8...en je weet wel dat 1 jaar heel normaal is maar toch denk je waarom gaat het niet zo snel als de 1e keer toen binnen 3 maanden...het is buiten het juiste eitje en zaadje ook nog een kwestie van geluk hebben. Heb ook al aan temperaturen gedacht maar daar ben ik te laat mee begonnen want kon geen lijst vinden. We gaan gewoon door en het komt vast goed met ons allemaal.
Deze maand zijn we met ronde 12 bezig (dus om en nabij het jaar). Aangezien ik vanavond wat bruinverlies heb gespot, zullen we verder gaan naar ronde 13. Ik vind eigenlijk dat mijn geduld nu wel erg op de proef gesteld word. Ik zou ook zo graag mijn liefde aan een eigen kindje willen geven. RECLAME Aangeboden een hele lieve mama en papa, die je heel veel liefde kunnen geven en je op zullen laten groeien tot een zelfstandig persoon. Lijkt het je wat, je weet ons te vinden. Bij je toekomstige mama is een heel lekker warm plekje in haar buik. Zeker een aanrader...........
Hallo dames, bedankt allemaal voor jullie antwoord. Voel me nu tenminste niet meer zo remi met mijn angsten en onrust! Sommigen zijn al bijna een jaar bezig. Wat goed dat jullie toch positief kunnen blijven. hopelijk zijn we binnenkort allemaal zwanger en kunnen we lekker gaan genieten! groetjes Lizzie.
positiviteit is zoooo belangrijk. Bij de pakken neer gaan zitten, maakt je niet sneller zwanger en maakt je ook niet vruchtbaarder zeg ik altijd maar. wij hikken inmiddel tegen de 2 jaar aan en dan slaat de angst je wel eens om het hart, gaat het ooit lukken? Vast wel! welk kindje wil nou niet bij ons komen wonen hihihihi kop op meiden! komt vast goed!
Ik ben nu in ronde 7. In mei ben ik alweer een jaar met de pil gestopt! Deze ronde is het ook niet raak. Ik temp er namelijk ook bij, en ik heb mn eisprong 5 dgn terug gehad, maar toen heb ik niet kunnen klussen omdat mn mannetje op zee zit! Ik ben vorige cyclus wel even zwanger geweest, maar dat is een foute innesteling geweest, dus uiteindelijk gewoon ongesteld geworden..... Als ik jou was zou ik ook lekker gaan tempen, dan krijg je een beetje inzicht in je cyclus. Ondanks dat het toch wel een gedoe is om elke ochtend te doen, heeft het mij een hele hoop rust gegeven, omdat ik zeker weet dat ik een eisprong heb.
Gefeliciteerd meid! Geeft me wel wat valse hoop......ongi is niet zwanger. Anders kan ik het echt niet meer aan.
Hoi, Ik ben nieuw hier had me al voorgesteld! Ik ben Esther en wij zijn sinds kort aan het klussen dit was onze eerste ronde pas....... En ben nu aan het wachten om ongi te worden wat morgen zou zijn! Maar goed we blijven gewoon door klussen eens moet het raak zijn toch? Groetjes Esther
midden in ronde 10 hier. a.s. vrijdag gaan wij wel naar de gyn (moeilijke voorgeschiedenis in de familie, vandaar voor het eerste jaar aan), maar nu denk ik, als ik een dipje heb, gewoon aan elmo! dan weet ik zéker dat alles weer goed komt
Hoi Hoi, vandaag weer ongi geworden, dus we gaan ook weer ronde 5 in. Ben in juli gestopt met de pil, moest eerst 3 maanden wachten op de eerste ongi. Dus mag pas van de H.a. vanaf november tellen. Duimen voor de volgende ronde! groetjes niesje
hey meiden is net wat natasja zegt positief blijven eens hebben we allemaal een positieve test en dan maken we het kamertje klaar voor dat kleine wondertje dat dan in ons buik groeit niks is er zo veranderlijk als eenvrouwen lichaam meestal is het het weer hahaha maar een vrouwen lichaam is nog erger al die fases die je doormoet soms denk ik weleens welke fase heb ik nog niet gehad hihihi dus klussen meiden al is het alleen al voor het mooie en lekkere ( nou ja soms) liefs kaley
He meiden, Hier ook zo'n ongeduld.....zelfs na ronde 29/30, elke maand nieuwsgierig! Je blijft toch hoop houden. Maar positifiteit is echt SUPER belangrijk, dus niet bij de pakken neer gaan zitten. Zelf zou ik het tempraturen binnen het 1ste jaar nog niet doen, dan ben je er echt heel veel meer bezig. Ook denkende aan de mannen, net of er alleen nog maar sex is voor kinderen..... Enne elke dag sex is ook niet super voor de zaadjes! Nou....zou ik zeggen (heerlijk) Liefs Schaapje
ELKE DAG KLUSSEN??? dat redden wij echt niet met drukke banen en ons normale leven....dat is het toch helemaal niet meer leuk??? Lfs, Koosje