soms is het zo dubbel!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamavanHayden, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Soms is het allemaal zo dubbel!

Ik ben pas lid hier sinds dec maar ben al langer bezig met proberen zwanger te worden.
    Ik lees heel veel hier, kijk in de bevallings lijsten, bevallingsverhalen geboorte berichten, eigelijk alles wel..
    En dan zie je meiden waarmee je in de NOD lijsten heb gezeten dat ze inmiddels al bevallen zijn! Super geweldig leuk voor alle meiden begrijp me niet verkeerd.. maar soms zo dubbel!
    Dan droom ik even weg dat ik heel miss over 9 maanden daar ook mijn berichtjes mag plaatsen.. het is soms hard maar meestal zie ik t positief en droom ik weer even weg..

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Lieve MamavanHayden,

Wat moet dit zwaar zijn zeg. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me niets kan voorstellen bij wat jij nu meemaakt.
    Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen behalve een hele dikke knuffel en ik hoop hoop hoop heel erg dat ook jij snel weer zwanger mag zijn en een klein wondertje in je armen mag houden.

Veel liefs

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Herken heel erg je gevoel. Hier ook al even bezig, nu bijna 2,5 jaar.. Jaloers wil ik het niet noemen, wel wordt ik soms wat kattig. Gelukkig kan ik dat nog voor me houden. Hoop zo ooit een kindje in onze armen te mogen sluiten. Lopen jullie al in de mmm? Ronde 29 zie ik?

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Helaas heel herkenbaar. Ik kom soms mensen tegen die ongeveer gelijk met mij gestart zijn en nu al weer zwanger zijn van een tweede kindje...
    Ik kan het ook nog steeds niet goed accepteren dat het best oneerlijk is en dan is dit forum soms best confronterend, maar gelukkig put ik ook hoop uit vergelijkbare verhalen.

5. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een dubbel gevoel, maar ook wat anders. Wij waren een jaar bezig. In dat jaar 2x een miskraam en een bekende die ook zwanger werd en bleef. Dat was even slikken en dan nog alle dikke buiken en baby's die je ziet overal dat was niet niet leuk en ja daar kon ik wel eens niet blij van worden. Heb toen nog meer op mijn eten en drinken gelet en supplementen genomen en toen was het raak.Alleen helaas ontbreekt nu mijn roze wolk. Heel veel succes en sterkte

6. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 Nova1984, 22 okt 2015
    Laatst bewerkt: 22 okt 2015
    Ik ben daarom ook heel lang niet op deze site geweest
    was met mijn vorige vriend ook 2.5 jr bezig zonder succes
    eerst vond ik dit forum toen ook nog wel fijn, later merkte ik dat al die zwangerschapsblijdschap mij een beetje tegen ging staan :D

..en heb 2 maanden een nieuwe vriend en ben onverwachts zwanger...het kan raar lopen! want het lag zogenaamd aan mij

Dus snap hoe je je voelt hoor!! Maar wat wel weer hoop geeft is dat bij (bijna!!) iedereen uiteindelijk wel eens een keertje lukte..ik dacht alleen steeds...maar wanneer dan eens bij mij? :(

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh heel herhenbaar! Het forum is heel fijn om je hart te luchten en lotgenoten te leren kennen, maar van de andere kant is het ook heel confronterend zoals jij al zegt! Soms twijfel ik wel eens of het niet beter is om vh forum af te gaan, maar tot nu toe vind ik deze uitlaatklep toch nog fijn!

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Heel herkenbaar! Ook hier soms gezonde jaloezie bij het zien van banners waarin staat '1e ronde raak' of dames in het NOD topic die je kent van vorig jaar die nu voor een volgend kindje gaan! Helaas zullen wij wat meer geduld moeten hebben. Maar dat maakt ons sterker! Af en toe je frustratie eruit gooien is prima en hier op dit forum mag dat ook :)
    Dikke knuffel meid xx

Deel Deze Pagina