Jawel hoor ik kan vanaf vandaag gaan testen. Errug spannend allemaal. Ik hoop dus dat die verrekte DUIVELS gewoon wegblijven. Heb helemaal de zenuwen erdoor. Heb nog geen tekenen dat ik ongi ga worden,maar ja je weet het nooit. Wat kan wachten lang duren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wil eigenlijk zaterdag pas testen als de duivels weg blijven. Dat ga ik niet redden horr ben veel te benieuwd of het raak zal zijn. DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM
Bedankt alvast voor de reacties. Ik ga denk vanavond testen. Dan heb ik als het goed is de testen van hier binnnen. En anders ren ik morgenvroeg gelijk naar kruidvat toe
Potverdorie Kareltje, hoezo spannend Hoop toch wel dat je vanavond al gaat testen hoor want weet niet of ik het tot morgen uithoudt, hihi Ik duim voor je en hoop dat je het snel laat weten, vandaag of morgen!
ik ga ook zeker vooe je duimen en ook een beetje voor mijzelf. ik ben nu ook 3 dagen overtijd en ik moet nog even wachten totdat de zwangerschapstesten binnen zijn en dan ga ik ook testen als de nog niet zijn gearriveerd. liefs tascha
voor jou ook spannend Tascha!! voor jou draaien de duimen ook hoor!!! hoop voor je dat ze snel binnen zijn
hoi neeltje bedankt en jij veel succes met je eerste echo vanmiddag, laat je even weten hoe het is gegaan? liefs tascha