spannend linneke weet je inmiddels al wat meer? ben wel erg benieuwd puck jammer dat je ongi alweer doorzet ik wil je alvast veel succes en sterkte wensen in de mm
Ik kom ook eens even weer om het hoekje gluren. Ik zie dat er al weer een paar ongesteld zijn geworden. Balen zeg! Hoop dat deze ronde dan voor jullie mag zijn. Nog even en ik word ook vast weer ongi. Tenminste, ik ga daar helemaal van uit. We hebben deze ronde niet zo goed ons best gedaan, omdat ik behoorlijk de griep heb gehad. Zodra ik weer ongi word, moet ik de gynaecoloog weer bellen en een afspraak maken voor de 10e cyclusdag ivm follikelmeting. Dat ging afgelopen ronde de mist in doordat ik ziek was. Voor degenen die in de klusweken zitten: klus ze! Voor degenen die ongi zijn geworden: dikke knuffel en op naar de eisprong! Voor degenen in de wachtdagen: ik duim voor een positieve zwangerschapstest! Voor degenen in de MMM: een hele dikke knuffel van mij! Ik neem weer plaats op het wachtbankje.
Hey hallo, mag ik me bij jullie voegen . Wij zitten nu in de 13e ronde en sinds kort zitten we in de mm. Mijn vriend zijn zaad is al onderzocht en dit was prima, ik gebruik al een aantal maanden ovutesten en ben sinds deze ronde begonnen met temperaturen. Hieruit blijkt toch wel dat ik gewoon een eisprong heb, dus waarom het maar niet wil lukken We staan nu op de wachtlijst voor de gyn en kunnen waarschijnlijk eind mei terecht, ik ben blij dat er nu eens wat onderzocht gaat worden maar ben daarnaast ook heel erg bang voor de uitslagen. Ik ben bijna 11 jaar geleden geopereerd aan een geperforeerde blindedarm en hoop maar zo dat dit niet de oorzaak is dat we al zo lang bezig zijn. Verder raak ik steeds gefrustreerder als ik hoor dat er zoveel in mijn omgeving binnen de 3 maanden zwanger zijn....ik wil ook zwanger zijn!
Welkom Emma. Jij bent net zo lang bezig als wij. Ik ga volgende week naar de dokter. Succes verder met de onderzoeken! IK heb dat ook hoor, het is gewoon frusti dat het bij de meesten zo snel lukt en bij ons dan weer niet.... Volgende week dus naar de dokter!
vind het best wel jammer dat het hier zo stil is haha,zit altijd te kijken hier maar niemand schrijft iets nou hier nog even afwachten hoe of wat maar heb geen gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn morgen het zaad van mijn man inleveren en dan weer wachten op de uitslag! ik hoop dat alles in orde is
nou dames kon het niet laten en heb 1 dag voor nod getest en zie het resultaat in mijn album! geef de moed niet op allemaal,het kan dus toch