Dag meiden, Hierbij even een nieuw onderwerp, Welke meiden gaan er dit jaar allemaal voor om zwanger te raken en daarmee een 2016/2017 baby ? Mijn man en ik starten vanaf maart , na mijn laatste ongesteldheid eind februari , nog meer mama's die het gezellig vinden om mee te kletsen? Wees welkom ! Ben benieuwd naar alle gezellige verhalen.
Heeey Hier zijn er kriebels Laatst startte ik een topic dat ik een derde wou maar ml het nog niet helemaal wist... Nu begon ml er op nieuwjaar zelf over Ik geef hem nog even de tijd maar ik zie het goedkomen Dan starten wij in augustus na ons verlof anders mag ik de vlieger niet op Ben al zo hard aan het aftellen Spannend
Zoetje; spannend zeg!! Leuk dat hij er zelf over begon, Nog even geduld hebben en hopen dat het heel gauw raak is!! Chantallindy; ook spannend, lekker snel al zeg! Hihi hopelijk ook deze ronde al raak! Ik ben ook hard aan het aftellen.. Zelfs aantal dagen in men agenda gezet tot aan maart . Misschien een beetje te ongeduldig.. Hihi maar zo'n zin in weer zo'n lief kleintje!! Ging het bij jullie zwangerschappen tot nu toe snel/makkelijk?
Hey Vrouwtje25, Ja was idd even de bevestiging van jah eindelijk hij denkt er ook aan Ja heb ook een aftelappje op mn gsm gezet Ben mezelf weer lekker gek aan het maken... Van dl was ik in de eerste ronde zwanger en van zl in de tweede ronde, dat ging hartstikke snel hopelijk de derde keer ook Heb fantastische zwangerschappen gehad L.una geboren op 40w (op 5u) en S.torm op 38w+1 (op 2u30) Hoe was jouw zwangerschap/bevalling? Groetjes
Chantallcindy; Snap ik, is leuk als je man daar zelf mee komt, geeft inderdaad aan dat hij er ook aan denkt Bij ons zijn beide kindjes een geweldig kadootje Dochter door de pil heen, en bij onze zoon 1 keer vergeten en toen was het raak, dit keer gaan we er echt bewust voor , dat is wel bijzonder ook om dat mee te maken vind ik. Ik ben erg benieuwd hoe snel het bij ons gaat. Zwangerschappen en bevallingen waren best zwaar, Onze dochter is met 32+4 geboren in Thailand met een keizersnede.. En onze zoon dreigde ook met 33 weken al te komen, 5 dagen weeën remmers gehad, toen 6 weken lang weeën zonder ontsluiting.. Uiteindelijk om een inleiding gevraagd en op precies 39 weken ingeleid en is ie geboren Was ook wel een zware bevalling, weeën storm, ingeknipt & gehecht etc.. Wij zullen tijdens de zwangerschap dan ook bij de gynaecoloog onze afspraken hebben, en niet bij een verloskundige.. Leuk om elkaar zo te leren kennen! Gezellig.
Hier niet zo eerst 3 mk,s gehad bij jelmer 20 weken lopen overgeven en Zw suiker. Uiteindelijk na 3 dagen inleiden spoedkeizersnede gehad
O sorry, ik heb per ongeluk bij mijn bericht chantallcindy gezet terwijl die voor zoetje bedoelt was. Chantallcindy ; bij jou is het ook niet soepel gegaan dus allemaal.. Hopelijk dit keer snel raak, en een voorspoedige zwangerschap en bevalling .
Ik was super blij en vond het tijdens de zwangerschap niet zo zwaar, onze dochter liep ook al met 11 maanden en was zindelijk toen ze 2 was, klinkt misschien gek maar dat helpt wel mee. Ik vond het pittiger worden naarmate de jongste ouder begon te worden, ze zijn wel echt aan elkaar gewaagd hier hihi. Maar... Echt super gezellig, want ze hebben heel veel aan elkaar, vinden de zelfde dingen leuk, zelfde ideeen, trekken continu met elkaar op omdat er zo weinig tussen zit qua leeftijd.
Oh fijn! Nouja moet eerst nog zien of het hier snel gaat haha. Ik ga voor me zw en bevalling gewoon van het ergste uit kan het alleen maar meevallen.
Goede morgen mama's Hier een mama van een heerlijk zoontje ( ook al heeft hij een vorm van autisme, wat soms wel zwaar is ). Graag wou ik een 2e, maar mijn man zag het niet zitten.. Was bang dat het allemaal te zwaar zou worden.... Tot grote verdriet van mij. Dus ik was bezig om het te verwerken en het ene plekje te geven en had de kinderkamer en de kinderwagen al verkocht aan mijn vriendin... Maar als kerstcadeau kreeg ik onder de boom een mooie plaat waarop stond....Boy ? Girl ... we gaan ervoor!! Nou de tranen sprongen me in de ogen van vreugde. Wel heeft hij mij de vraag gesteld hem even tijd te geven om aan het idee te wennen en dan ook pas te beginnen in de zomervakantie. Nou dat heb ik er wel voor over hahahah Dus ik klets graag met jullie mee...
Leeuwtje dat is.pas.een leuk kerstcadeautje echt super! Misschien kan je.al.eerder stoppen.met de pil dan kan je in de.zomer.er.meteen voor gaan
Ik ga volgende maand voor.een tweede ik vind het weer superspannend en weet niet hoe het is met 2 kids maar denk wel dat het begin zwaar zal zijn.
Goedemorgen mama's Wauw van een mooi kerstcadeau gesproken!!! Krijg er zo kippenvel van Meer moet een mama niet hebben Bij mij liep het een beetje gelijkaardig Maar hij wil ook aan het idee wennen en moet ik hem nog wat tijd geven en zouden we ook beginnen na of tijdens onze vakantie in augustus Ik ben volop aan het aftellen Vind het ook super om samen met jullie af te tellen, uit te kijken naar het grote moment Hou oud zijn jullie en van waar komen jullie?
Essie: Ik ben niet aan de pil, ik heb een spiraal. En mag deze pas van mijn man in Juli laten verwijderen. Gezien ik heel vruchtbaar ben geweest en van de eerste ook snel zwanger was, hopen we dat het het nu ook zo mag zijn. Eerder wil mijn mn echt niet. En dus ook het zekere voor het onzekere vraagt. Zoetje: Wat bijzonder he, en grappig dat onze verhalen een beetje hetzelfde lopen. Ik ben een mama van 34 en kom uit Apeldoorn
Gefeliciteerd leeuwtje! Wat een geweldig cadeau, Iets beters had je je niet kunnen bedenken toch hihi. Nu nog even geduld ,. vind je dat lastig? Of kijk je er gewoon heerlijk naar uit? Essie 28; Welkom , gezellig dat je mee komt kletsen! Ik heb zojuist mijn man over weten te halen om ook volgende maand te starten in plaats van in maart =D Dus dan gaan wij gelijk op denk ik zo, Wanneer eindigt jouw cyclus ? je laatste ongesteldheid zeg maar? Ik heb 2 kindjes van 3,5 en 5(over 3 weken is ze jarig) En het is echt heel gezellig, wel inderdaad een heel stuk drukker, hoe jong is jouw eerste kindje nu? Ik ben 26, en woon in een dorpje vlakbij edam. En voor ons wordt het dus de derde. Heb er zin in!! en inderdaad zoetje.. hier ook al aan het aftellen haha lastig he , hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het lijkt te duren hihi.