Hoi, Ik ben even nieuwsgierig naar de maten van jullie kindjes, dus welke kledingmaat (56/68 etc etc) Demi is nu 13 maanden en heeft meestal maatje 68 aan, maar nu ook steeds vaker 74, het verschilt een beetje per merk. Noppies valt bijv heel klein en dan past ze 74 of 80 wel (een shirtje is dit dan die ik over een longsleeve aandoe) ik hoor heel vaak van anderen dan hun kindjes van 6 maanden jonger al dezelfde maat aan hebben, ben gewoon erg nieuwsgieriig dus wel maat jullie kindjes aan hebben 9ok de leeftijd erbij vermelden) Niet dat ik me druk maak of wat dan ook, absoluut niet, we hebben gewoon een klein frummeltje, haha oja, van broeken heeft ze wel 74 aan, met knoopsgateneleastiek meestal, 68 is van broekjes wel iets te klein Liefs Syl
Mijn ventje is 9 maanden en zit in 68. Zijn mouwtje zijn wat kort aan het worden, dus hij draagt soms 74 van boven.
dice heeft 74 aan van truitjes 68 krijg ik met geen mogelijkheid aan of uit hij is ook al een bolle hoor hahah en broekjes 68 hij is 4 maand
Euh...mijn meisje is 15 weken en heeft al sommige broekjes 68 aan.... Was wel 55 cm bij geboorte, dus een grote meid.
Louiza is 7 maanden maar maatje 68 wordt stilaan te klein. Al moet ik er wel bij zeggen dat dit per merk verschillend is, meestal ga ik af op 't zicht want de maatjes zijn niet altijd even juist. Mijn meisje is een slanke en iets aan de grotere kant, ze weegt nu 7,5 kg bij 70 cm. De maat van de kleertjes verwijst dus eigenlijk naar de lengte van je kind.
Danique 15+ maanden zit in 80 /86 ligt aan het merk. Luna 3+ 62/68 lig ook aan het merk. We hebben veel van mexx dus zit Luna al in 68 en Danique in 86, mexx valt klein.
mijn jongste is 4,5 maand en past al zeker 3 weken met geen mogelijkheid meer in shirtjes maatje 68. dus nu al 74. van broekjes nog wel 68 van H&M maar van de Hema past hij niet meer in 68. maatje 74 pyjama van prenatal is al te kort qua shirt maar ik heb dan ook een lang kindje. mijn oudste is 22mnd en heeft van shirts 92, soms 98. van broeken nogsteeds 86 van H&M, 92 van Hema.
Mijn meisje is nu ruim drie maanden en heeft shirtjes maat 68, soms al 74... En de broekjes heeft ze nu 62, die passen nu goed. Stevige tante hebben we
Broekjes 74 truitjes 80 Al vanaf z'n geboorte draagt hij broekjes die een maat kleiner zijn dan z'n truitjes.
Hier sinds kort maatje 80 Normaal was het eerst altijd de thirts die te klein werden en na een tijdje de broekjes Maar nu was het net anders om, zijn benen worden langer geloof ik,
Milan is 4 maanden + 1,5 week en zit nu goed in maat 68. Van truitjes past 'ie soms maat 74 al. En van broekjes heel af en toe maat 62 nog.
Lianne is nu ruim 9 maanden en ze draagt over het algemeen maat 74. Als het groot valt, kan ze 68 nog aan. De Hema-rompertjes maat 62-68 passen haar nog steeds. Dus maar net hoe iets valt!