Lieve Twins, Twins, waar zijn jullie nu? Hoe voelen jullie je nu? Ik mis jullie, ik zocht jullie Waar zijn jullie naar toe? Het gemis, soms huilen, die onmacht en pijn, Nooit wetend waarom jullie niet bij ons mochten zijn. Na onze 3e IVF waren jullie ons God's geschenk. Ik voel weer de pijn als ik er aan denk. Bijna 1 jaar, zo zonder zonder jullie leven, weet dat ik jullie heel veel liefde had willen geven. Ik mis jullie, ik zoek jullie, maar ik vind jullie niet, jullie te moeten missen doet mij veel verdriet. Ik mis jullie, dat weten jullie, maar nu sluit ik af, Bedankt voor de mooie momenten die jullie zwangerschap ons een jaar geleden gaf! Liefs mama
Wat super mooi geschreven zeg, recht uit je hart. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel.
vandaag een jaar geleden ben ik na onze 3e IVF van de roze wolk afgegleden en maakt die plaats voor een grote zwarte donder wolk Lieve kleine twin, ik mis je nog steeds heel erg!
hoi lieverd vandaag een jaar geleden wat vliegt de tijd als je verdrietig bent, hoop dat je een mooie dag ervan maakt met de twin in je hart en je gedachte probeer er iets speciaals van te maken hoe moeilijk ook want jou twin is vandaag 1 jaar veel liefs en nogmaals heel veel sterkte nathalie
Lieve Naatje, ik zag de prachtige kaart voor Rangi* op LE. Ik wens jou en je gezinnetje veel sterkte vandaag, met een lach en een traan voor lieve Rangi*.
Lieve kleine Jaden* vandaag is het een jaar gelden dat we hoorde dat jij ook op het wolkje bij Rangi* zou gaan wonen. Je bent daarna nog 2 nachtjes in mijn buik bij ons geweest en op 1 oktober heeft de dokter je uit min buik gehaald en ben je naar jullie wolkje gevolgen... Jullie mijn buik te vroeg verlaten, maar wonen eeuwig in mijn hart...
lief naamgenootje ik wens jou vandaag heel veel sterkte wat een mooie dag had moeten zijn is een verdrietige dag geworden knuffel nathalie
Lieve Nathalie, lief dat je ondanks je eigen verdriet, de moeite neemt om mij sterkte te wensen... Dikke knuf je naamgenootje
hey meid tuurlijk denk ik aan jou en je kleintjes dat moet ook je moet toch weten dat je niet alleen staat er is altijd wel iemand die aan je denkt ook al ken je me niet persoonlijk ben er wel voor je knuffel nathalie